Hiç görmediğim birine aşık oldum.. Nolur gelip yardım edin uzak mesafe ilişkisi?

4 aydır biriyle konuşuyorum Almanya'da yaşıyor Türk. 24 yaşında ben de 20 yaşımdayım. Bütün akrabaları burada İstanbul'da yazın görüşücez ama gerçekte hiç görmedim. Çok seviyorum gerçekten diceksiniz görmediğin birine nasıl aşık oldun diye ama oldum işte 1 saniye çıkmıyo aklımdan. Tek 1 yanlışını görmedim her akşam saatlerce görüntülü konuşuyoruz çok iyi biri. 1 kere bile geç cevap verdiğini benden habersiz bişey yaptığını görmedim. Evlilik düşünüyoruz hatta ama çok zor olacak uzaktan uzağa. Almanya'ya gitmeye razıyım. Ama yazın bile 3-4 kere görüşebilicez. Nasıl olur sizce?
Hiç görmediğim birine aşık oldum.. Nolur gelip yardım edin uzak mesafe ilişkisi?
Cevapla