AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
abi yaş ister 32 olsun ister 20 olsun boşanma oluyor yaşla alakası yok katılmıyorum araştırmaya
yaş ilerledikçe özgürlük duygusuna alışılmış oluyor sebepte bu olsa gerek
30 dan önce evlenmek daha mantıklı zaten 30 dan sonra evlensen ne ara çocuk yapcan
Zaten 30'lu yaşlara kadar evlenmemiş insan normal değildir ya da kaderinde bu vardır. Kendimden biliyorum yaş 34
Yaş ilerledikçe tahammülün azaldığı bir gerçek. Bu da ciddi anlamda belirleyici ilişkiler konusunda.
Ama sen mutlusun mesela demek ki olunca oluyor bazı şeyler eğer evliliği sürdürmek sırf bir şrylerden tabiz vermek kendinden ödün vermekse olmasa da olur öyle evlilik
Genel durumdan bahsediyordum. Tahammülün azaldığı bir gerçek ama bunun nasıl etkileyeceği tamamen ilişkiden ilişkiye değişir. İş orta noktada buluşabilmeyi geçip bir tarafın taviz vermesine geçerse, zaten er veya geç sıkıntı olacaktır.
Ayrıca otuzumdan önce evlendim ben :)
29 damı 😀 neyse uyum oldu mu her türlü oluyor olmadı mı olamuyor maalesef.
Aynen öyle. Artık göze batan durum insanların eskisi gibi tahammül etmeyerek boşanmaları
Eskiden mecburen evliliklerine devam ediyordu insanlar... Toplum yapısı, kadının çaresizliği vs vs
Haklısın bu gidißle öxellikle şehir insanı evlenmemeye başlayacak zamanla
Sonuçta da evlilik değişecek. Kadın erkek arasındaki ilişki başka bir formatta olacak. Şu anda ki evlilik bundan 1000 sene öncekiyle de aynı değil ki zaten
1000 seneyi bırak 30 sene öncesiyle bile dağlar kadar fark var
E yani doğal olarak. Kültürler, toplumlar arası mesafeler kısaldıkça, bilgi alışverişi hızlandıkça değişim süreçleri gittikçe kısalıyor.
Zavallı erkekler olan erkeklere oluyor kadınlarla baş edemiyoruz artık her alanda üstün oldunuz ☺
:) bazı kesimler için dediğin doğru olabilir ama genel durum öyle değil
Star haber de sizin tam aksinize 32 yas evlilikleri en uzun suren evlilkkler diye haber yapti.
Ben de tam tersi 28le 32 yaşlarında evlenenlerin uzun sürdüğünü okumuştum.
bence evlenmek için biraz cahil zamnında olmak lazım, tahammülünün fazla, ve kendini yontabildiğin biraz daha taze olduğun zamanlar olduğu için erken yaşta evlenmek iyidir..
İnsanlarda anlayış diye bir özellik kalmadı o yüzden.
Bence bunun yaşla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum
inan karpuz seçmek insan seçmekten daha kolay. evlenince insanlar o kadar değişiyor ki.
yaş ilerledikçe insanlar daha seçici olmaya başlıyor olabilir ama yine de kesin bir şey söylenemez.
30 yaşında evlenmeyi planlıyordum :D Ben böyle şeylere inanmıyorum :D
Allah ım yarabbim :D aynı sorunun zıttını sormuşlardı burada :D kaynak nereler acaba hangisi doğru
bence ikiside yanlış yaş önemli değil
Tahammulsuzluk degil hala bir seylerin bitmeyisi bu. Goz disarda olursa icerdekini gormezsin gormedigini de reddetmek kolay olur.
Bence erken evlilik daha mantıklı sadece kendi açından değil çocuk açısından da öyle. Erken dediysem 24-25
Çoğu insanın aşk gözünü boyuyor ve bazı gerçekleri göremiyor. Yaş ilerleyınce gercekler gun yuzune cıkıncada boşanma gibi bir durum onları beklıyor.
çünkü yaş arttıkça, evliliklerde seçicilik azaliyor. aman evde kalmayayim diye evleniliyor. sonrasinda da boşanma ya aldatma kaçınılmaz oluyor.
Bence yaş arttıkça seçicilikte artıyor küçükken insan cahil tecrübesiz oluyor ve karşısına ilk çıkana kapılıveriyor hata yaptığını ise 30 undan sonra anlıyor evet insanlar 30 undan sonra armudun sapı üzümün çöpü diye düşünüp evliliğe pek sıcak bakmıyorlar aslında özgürlüğünde tadını aldıkları için evlenip kendilerini hayatlarını kısıtlamak istemiyorlar haklı olarak
bir de evlilik sürdurmek artik daha zor. gecim kaygisi falan filan.
Aynen o yüzden hayatını kazanmış herkes kendi kazandığını kendi yemek istiyor evlenip aile kurunca gelir gider ödemekten o kazandığın para sana kalmıyor çünkü
bir de ask bakımından da evlenmeden bazi seyler daha heyecanli oluyor.
o yaşa kadar evlenmemiş olanlar zaten ya aradığımızı bulamadık bari yaş geçmesin diye evleniyor. ee sonuçda malum
Kurallar doğuyordur kesin. O yaşta iyice diktatör olurlar
İnanırım yaş ilerleyince mükkemmeliyetçilik oluyor
aynen evlilik yasi 24 27 arasi tam. idealdir ne yazikki kizlarin cok istekleri altin ev araba bunlar herkeste olmuyor iste
Bu soru tam tersi aslinda. Gec evlenenin ömrü uzun oluyor.
Hesap vermeden ya da sorumluluk sahibi olmadan yaşamaya alışmak belirli bir yaştan sonra uyum sağlanamıyor bence
insanlar evlilik öncesi ve evlilik sonrası diye ikiye ayrılır samimi ve içten şeffaf olmayan insanların yolculuğu fazla gitmez
Bence iki kisinin gecinmesinin yas ile alakasi yok..
Ozaman Toy gencler daha mi zeki..
Büyük ihtimal bugune kadar yalniz yasadim bundan sonarda yasarim dusuncesi oluşuyo bence
çünkü 30 a kadar herşeyi yapıpı evliliğin içini boşaltmış oluyorsun evlilikten beklentin azalıyor o yüzden erken evlilik iyidir
Ben buna inanmıyorum. Evlendiğimde 30 yaşındaydım. 30 yıllık evliyim. Önemli olan eşlerin anlaşması.
Aslında yaş ilerledikçe daha çok inceliyorlar diyorlar
akıllı bir erkek türk kızını tercih etmez aga . çok pahalılar yahu el yakıyorlar çoğuda görmemiş hani :) erkeğe tamamen ticari yönden bakıyor :))) git al suriyeli ondan iyisi yok hani
sanki Suriyeli kendisine bakmıyor he onlar bir çok türk kızından bakımlı be
@aylakmadamınızz saçmalama . objektif konuş . söz konusu evlilik olunca . türk kızının erkeğe yaptıgını. asla ne bir yahudi, kızı nede bir hristiyan kızı yapar . sende biliyosun
sana birkac kisi denk gelmis olabilir asil sen saçmalayıp insan ayrımı yapıyorsun farkında mısın Suriyeli de bunu yapabilir bu insanın karakteri ile alakalı birşey o kadar iyi ve mantıklı insanlar tanıyorum ki
he hala böyle düşünüyorum dersen al Suriyeli ne diyelim türk kızına da koca çok 😀
@aylakmadamınızz hayır siz dünyada teksiniz yahu :) . ben illa suriyelilerle kıyaslamıyorum sizi.. yahudilerde evlendiğin zaman kızın babası sana yardım eder maddi yönden . fakat bizde öyle değil aga. isticeksin ne koparırsan kardır misali. evinn. evin olacak aga . araban oo olmazsa olmaz :DDD. yani nede olsa kendine ait evin olmazsa çadırda kalıcan. hani :D
@aylakmadamınızz diyorumki yetinmeyi bilmiyorsunuz kuzu ..
valla ben hiçte ev al araba al demedim çalışalım beraber alalım dedim sen insana denk gelmemişsin dediğim gibi bu karakter meselesi 😊
@aylakmadamınızz yahu hiçmi iyi çıkmaz karşıma kardeşim ! :D
yani illa sende biliyorsun :)
sende biliyorsun derken?
@aylakmadamınızz sen türkiyede yaşamıyosun sanırım
yaşıyorum yaşamadığımı nasıl çıkardın neyse bu muhabbetin sonu yok 😀
@aylakmadamınızz :Dd dediğin gibi düşünüyorsan hemen çikolata lokum alıp gelim kapına :D
evet oyle tabiki insan sevdikten sonra savasir delikanlilik erkege has birsey degil ama şu an evlenmeyi düşünmüyorum 😀
@aylakmadamınızz haha kuzu evlenmede . yaş 28 olmuş yahu . nerye kadar :)))
valla 3. universite belimizi büktü
@aylakmadamınızz vov siz beni aşarsnız öyleyse . kıroyum ben hani :D
fotodaki . kış çayı. sahlepi nası görmedim ben ya. yurt dısındanmı diye soruyorum :))
way be tr de hala kadını mal olarak goren zıhnıyetler yasıyormus.
ayaklar diyorum. .. yakıyor 😎
öyle oluyormus insanlar daha secici oluyormu silerde
Buyuklerimiz iki sey cahilken yapilir der bir askerlik iki evlilik nedenini hala anlamasam da bu tarz arastirmalar hakli cikariyor
yaw yaş sınırı olmaz. yaş sınırı koymak bilimle ilimle alakalı değil :D
Kadınların ekonomik özgürlüğünü kazanması boşanmanın en büyük nedeni...
Amerikada yapılan anket sonuçları Türkiyeyi bağlamaz...
Amerikada aile kurumu çöktü...
Amerikada yapılan araştırma burda işlemez çok değişken var
En iyisi reşit olduktan hemen sonra evlenmek ama ben onlardan değilim. Evlenmicem. BEKARLIK SULTANLIKTIR.
4 defa evlendim 3 defa boşandım buda çok sürmez gibi:) çabuk sıkılıyorum:)
Evlilik neymiş ya çok banal. Çok sıkıcı çok klasik 😊
yaş 34 bekarım ve napıcam bilmiyorum, sanki aşık olamam gibi hissediyorum :)
Ve bu haberle bir kez daha yıkıldı bu adam...
Boş ver üzülmene değmez. Boşanma oranları her yaşta yüksek. 32 yaş üzerinde birazcık daha yüksek olsa ne olacak.
Haklisin dostum.
Kesinlikle ve seçicilikte aynı şekilde..
Doğrudur.. Tahammül azalabilir ileriki yaşlarda
evlenmeyeceğim kardeşim
Bnce aklı olan geç evlensn ya da hiç evlenmesn
evet çünkü insan daha seçici oluyor
@byrom_e 30 merdiven dayadin gor gor 😂😂
sabrın sonu selamettır kardeş :D
:D evlendirmek lazim seni en kisa zamanda
:D tm talıplerımı beklıyorum buradan seslenıyorum :D
bakin kizlar hic kullanilmanis 0 km kufur dahi edilmedi o kadar temiz :D alıcıları bekliyoruz
ahaha :D
onceki sahibi falan yok 😂 1. el fabrika çıkışı
tm o kadarda şey yapmayalım :D
omur boyu garantisi var :D hergun yemini suyunu verin sizi sevecektir
ağz burun dalacam şimdi ha :D tm dedık :D abartma
tuvalet eğitimi var :D gonul edersen sana yemekte yapar
ufff bb :P :D
O halde hiç evlenmeyi düşünmeyeyim ben.
Ben alirim seni merak etme :)
Hayır hatta daha mutlu oluyolar
30 yaşından sonra evlenmeyi düşünmem heralde
Bence evliliğin ömrü biter ya
Artabilir. Erken evlilik daha tehlikeli ama.
30 a kadar evlenirim herhalde 😕
Tam aksine daha uzun sürüyor
Kuzenim neden evlenmiyor şu an daha iyi anladım 😒
Kaç yaşında kuzenin
32 yaşında
Ozgurlugun getirdigi dezavantajlar
aynen yaşlandıkça huysuzlanıyolar
Orası üçkuyular mı :)
Bu yaz evleniyorum! Erkenden!
Artıyor elbette. Genç evlilik şart. 🌺
İyiki evlenmişim ozaman