
selaam. nebahat hanimin bu gencligi saka midur? tabi botoks gibi islemler yaptiriyordur herhalde pek takip etmesem de kendisini, baska ihtimal goremedim. gercekten bekar kalinca boyle mi oluyo acaba yoksa kandirmacali mi 🙄🧚🏻✨🌸💕

selaam. nebahat hanimin bu gencligi saka midur? tabi botoks gibi islemler yaptiriyordur herhalde pek takip etmesem de kendisini, baska ihtimal goremedim. gercekten bekar kalinca boyle mi oluyo acaba yoksa kandirmacali mi 🙄🧚🏻✨🌸💕
Evet yaşlandırır. Bekâr insanın yaşam kalitesi ile, Evli insanın yaşam kalitesi bir değildir. Evli insana ekstra sorumluluklar yükleniyor. En basit örnekle geçim derdi yükleniyor. Çünkü bakmakla yükümlü olduğu bir ailesi var. Bekâr insanın bu tür dertleri çok minimal seviyelerdedir.
Bekar insan sanki beleş yaşıyor gibi konuşuyorsun.
Bakmakla yükümlü olduğun eşin vs varsa da karşıdan bakarsın.
Çocuğın ihtiyacı da beraber karşılanır, tek başıma mı dunya getirdik çocuğu?
Bazılarına evlilik yarıyor. Çok güzelleşip , gençleşiyorlar.. bazıları ise ömür törpüsü gibi yaşlandırıyor hayattan soğutuyor. Değer bilene denk gelmek çok önemli. O zaman hayatımız güzel olur, kendimiz de güzel oluruz..
Evlilik insanı yaşlandırmaz ama getirdiği sorumluluklar, stres ve günlük hayatın temposu zorluyorsa yorgun hissettirebilir. Bakımlı olmak, kendine vakit ayırmak her durumda önemli. Nebahat Hanım’ın gençliği ise muhtemelen sağlıklı yaşam tarzı, genetik faktörler ve cilt bakımı gibi şeylerle alakalı. Bekar kalınca insan kendine daha çok vakit ayırabilir belki ama mutlu bir evlilikle de aynı şekilde enerji dolu kalabilirsin. Kendine iyi bakmayı hiçbir koşulda ihmal etme 🌸💃🏻💕✨
Cevap
14Cevap
hayır yaşlandırmaz
Kendini bilen insanın ömrü uzuyor gadası
Evlilik, zamanı değil sorumlulukları, beklentileri ve paylaşılan hayatın ağırlığını hissettirir. Doğru yaşandığında, yaşlandırmaz ruhu olgunlaştırır, kalbi büyütür.
Sjdmdkdk
biraz hakkini yemis olabilirim ya kusura bakma ahshahs
daha oncekilerde yoktur herhalde elim yoruldu 🙄
Est. Nefes aldığımı anladığına göre bundan sonrakileri okursun artık sıkıntı yok adsf
alinmaya baslicam ahshah
mutlaka mutlaka, bekleriiz
Bizim coğrafyada evlilik=fedakârlık olarak algılandığı için ciddi bir çöküş yaşanıyor maalesef, önce mental sonra da fiziksel anlamda 🤷♀️
Evliliğin bu şekilde olumsuz etki etmemesi için evlilik öncesinde kişisel gelisim ve eş seçimiyle ilgili; evlilik sonrasında ise birbirini aşağı çekmemek ve daima duygusal anlamda desteklemek açısından özenli olmak gerekiyor 🤔
Bugün düğune gittim evlenmeden önce bir içim su olan akrabalarının çöküşünü gördüm bir de hiç evlenmeden ben ve benim gibiler resmen parliytiduk ve... çocuktu işti kaynanaydi habire yemek ve ilgi isteyen kovcaydi derken kadınlar çöküyor
Yok ya millet sosyal medyada çevresinde gördüğünü gerçek kabul ediyor benim çevremde evli olup çok mutlu olan çiftler de var
Çok nadir insan evlendiğinde genç gösteriyor. Gerisi çöküyor hemen. Bana da genç gösterdiğimi söylüyor yeni tanıştıklarım. Bekarlık sultanlık😀
Her ay, "Ay sonunu nasıl getiririm?" diyeni yaşlandırır, bunları dert etmeyen varlıklı insanları gençleştiriyor.
Evet evliliğin kadınları yıprattığı su götürmez bir gerçek, sanıyorlar ki bekarlar çok mutsuz aksine kendine vakit ayırabildiği özgür olup kendiyle ilgilenebildiği için çok mutlular bu yüzden de yaşlanmıyorlar
Yengemi gençleştirdi kaptı mükemmel kocayı fndndjjd
koca mukemmelse yaslandirmiyo genclestiriyo demek ki bi tuyo daha aldik ahshahs
Elon Musk nerede fjfjkd
sey ben onu unuttum ama sen yine de bekiro deme ahshahshsh
Yok demem kendisi başkasının yanında mutlu şu an 🌸🫀
hadi ya
Maalesef canım
daha iyilerine layiksin ballim
Kesinlikle askım bu arada pp nasıl olmus
cok guzeel bebisim
Bu mu güzel önceki mi
bence ikisi de guzel ama onceki askim
bambaşka bir şey yaptım fkkfkr
bu da cok guzel olmuus
Oy yerim 🫀
💕💕
İlk evreleri gençleştirir de sonrası aşırı yaşlandırır gibi duruyor yaroooo
İyi de gelebilir hayatını kötü şekilde de etkileyebilir. O kişiden kişiye farklılık gösterir
Mutlu bir evlilikse geçim sıkıntısı yoksa sanmıyorum
Evet kilo alıyorsun fiziğin mahvoluyor degisiyorsun sorumluklarda boguluyorsub
Evliliği ne kadar istemesem de güzel bir şeydir evlilik doğru insanla ama yoksa yalnızlık insanı çürütür
Mutsuz bir evlilikse yaşlandırır🙂
Dert sahibi yapıyor insanı
Sevmediğin kişi ile olursa yaşlandırır ancak
Evlilik erkegide kadınıda bitiriyor
Doğru kişiyle yapılırsa gençleşirsin
Stresli, toksik bir ilişki varsa evet
Bazı evlilikler insanınyaşlandırır bence
Gerçekten yaşlandırıyor
Evlilik surunduruyor bence ondan
Evet
Yaşlandırdığı kesin
Bazılarını evet
Olabilir
Yaşamadan bilmeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?