Pavyonda çalışmış bir kadınla evlenir miydiniz? Açıklamayı okur musunuz lütfen:( ?

Arkadaşlar herkese merhaba. Ben 25 yaşındayım, 6 yaşında bir kızım var. Hayatımda ilk defa birine aşık oldum, yaklaşık 8 aydır devam eden çok mutlu bir ilişkim vardı. Üç gün önce evlilik teklifi aldım, mutlu olmam gerekirken o gün üzüntümden sabaha kadar ağladım. Evet falan da demedim hiç bir şey demeden gittim. Çünkü benim yalanlarla dolu bir geçmişim var.17 yaşımda pavyonda çalışmaya başladım. Tabii ki kendi isteğimle çalışmadım. Bir arkadaşım sağ olsun gazete ilanı diye yutturdu, sahip çıkan falan da olmayınca kafam güzelken 2 yıllık senet imzalattılar ve bir an da konsomatrislik yaparken buldum kendimi. 2 yıl boyunca her türlü eziyeti uyguladılar bana. Dövdüler de, sövdüler de. 2 yıl dolunca ardıma bile bakmadan kaçtım gittim oradan. Sevgilim bilmiyor tabii bunları. Sadece o değil çevremde ki hiç kimse bilmiyor, uçan kuştan bile sakladım bu gerçeği, kendime yakıştıramadım hiç bir zaman. Sevgilim beni evlenip boşandım, eşim öldü olarak biliyor ama ben hiç evlenmedim. 19 yaşımda bir müşteriden hamile kaldım, çocuğu reddetti, yurtdışına kaçtı ve 5 yıldır görüşmüyoruz. Evlenmeden hamile kaldım anlayacağınız. Tek başıma büyüttüm kızımı. Şimdi ben ne yapacağım? Bir yandan ona deli gibi aşığım, onun da beni sevdiğinden eminim ama bir yandan bunu ona asla yapamam... Sonuçta bir pavyon kadınıyla kim evlenmek ister ki? Benim çok kirli bir geçmişim var ve o çok iyi biri, ben onu hak etmiyorum :( Kafam allak bullak. Ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen fikir verir misiniz? Anlatsam ona tüm gerçekleri benden nefret eder mi? Siz olsanız bir pavyon kadınıyla evlenmez miydiniz? Gerçekleri söylemeli miyim yoksa herşeyi içime atıp, onu terk mi etmeliyim? Bir de kızım pavyonda çalıştığımı bilmiyor gerekirse herkes öğrensin ama o öğrenmesin, o daha çok küçük, onun hiç bir günahı yok, eğer öğrenirse mahfolur. Hangi çocuk bunu kaldırabilir ki? Kızıma söyler diye de çok korkuyorum. Galiba benim mutlu olmaya hiç hakkım yok :((
Pavyonda çalışmış bir kadınla evlenir miydiniz? Açıklamayı okur musunuz lütfen:( ?
Cevapla