Çoğumuz bu durumu yaşar genelde. Ama çoğunlukla erkekler yaşar. Kıza yazarsın flört etmek için gider eskisinden bahseder bla bla bla. ve otomatik olarak kanka olursun.
Siz hiç bu duruma düştünüz mü?
Dinleyin xD
Flört aşamasındayken kanka olmamak için neler yapılmalı ve siz flörtleşirken hiç kanka oldunuz mu?
ben sevglimle arkdş olarak konuşurken bana ne arkdşm de ne kanka ne dostum de diyordu o yüzden daha sonra açıldı hoşlandığını falan söylemişti. öyle dediği için hiç kanka olmadık :D
En İyi Cevaplar