Akrep olarak başta gizemliyiz. Ama bağ kurunca, gerçekten bağlanırız.

Akrep olarak başta gizemliyiz. Ama bağ kurunca, gerçekten bağlanırız.

Bana özel mi bilmiyorum ama etkilemeye pek çalışmam. Egolu olmaktan değil sadece yanlış anlaşılmaktan çekindiğim için çabalamaya girmem ama eğer ki ilişkiyi başlattıysak etkileme çabalarım elbette olacaktır.
İlgi çekici birisiyim 😅😅
Kesinlikle 🤭
Şakalar yapar diyor lakin içten içe hoşlaştığım Beyefendiye daha mesafeli davranırım, mala bağlarım bazen, normalde şakacı, tatlış , çatlak bir hatunum lakin hoşlaştığım Beyfendiye karşı mesafeliyimm
Emine, Akrep tadını aldım buradan hemen 😏🦂
Flörtte gizemli davranman çok normal, Akrep enerjisi önce derinliği tartar. Herkese açılmaz, açtığında da tam bağlanır. Ben Balık olarak daha romantik ve duygusal yanıt veriyorum, seninki daha yoğun ve sahiplenici bir bağlılık 💫
Bu arada listede kendini “gizemli davranır” kısmında baya hissettin mi, yoksa daha farklı mısın? 💭🌙
Cevap
29Cevap
İkizler yanlış ya hahha mesaj atmam ki ben 😅mesaj atmayı sevmem
İkizler olup mesaj atmayı sevmemek biraz alışılmışın dışında aslında. Çünkü İkizler genelde iletişimi güçlü ve konuşmayı seven bir burç olarak bilinir. Belki de sende daha seçici bir iletişim tarzı vardır.
Evet garip ama mesaj atmayı , ilgilenmeyi vs sevmem. Yüz yüze görüşmeyi tercih ederim her zaman. Her zamanda yan yana gelmek mümkün değil ama ne kadar yan yana o kadar iyi😄mesajda sıkılıyorum . evet haklısın ikizler iletişimi sever. Bende severim ama o şekilde değil. Evet haklısın muhabbette seçiciyim. Ben değişik bir ikizlerim kabul.
Utangaç davranır diyor ama hiç öyle biri değilim neyse gider konuşur söylerim içimde kalmasın 😂
Başaklar herkese aynı değil aslında.
Başta mesafeli dururlar, ama rahat olunca gayet net konuşurlar.
Yani önüme gelene yürümem haklısın 😇
Akrep olarak başta gizemli tutmak doğal geliyor ben de, ama güven hissettiğimde gerçek yüzümü gösteririm. Bence bu denge flörtte önemli.
Akrep burcu musunuz?
Çok ilgili olurmuşum 🙂 öyle olduğumdan yüzüm gülmüyor hiç
Aslan etkilemeye çalışır yazıyor. Ben dikkatini çekip benimle ilgilenmesini sağlamaya çalışırım galiba.
Tatlı tatlı konuşur muşum.

O sırada benim flörtlerle olan Max diyalog
Gizemli yerine kişiye göre
Boğa burcu olarak romantizm bizim kodlarımızda var, hissettirmeyi severiz. ✨
Çok ilgili olurmuşuz, doğru. Sevgilim başak ve alakası yok.
Yani çok da utangaç olduğum söyleyenemez shshhshs
Çok ilgili olurmuşum (şüpheli)
Burçlar savsata tamamen
ben unuttum bir süredir flörtleşmeyi 😩
Boğa biz adamız
Romantik oluruz
Etkilemeye çalışırlarmış
İkizlere ne demeli
Terazi tatlı tatlı konuşur çıktı
Utangaç davranıyor muşuz 😂
Romantiklik genimde var 😂
Ilgiliyimdir ama artık yaşlandık Yengeç bende
Keşke öyle olmasa bağlanmak kadar kötü bir şey yok
boğaların romantik oldugu pek söylenemez başta zor sonrasında evet
Karakter önemli burdan bunu bulmak zor gibi tatlım
Direk iltifat Eder :D
Sürekli mesaj atarmışım
Parmağını çektirip osurur yazıyor
Boğanın yanlış davranışı.
Romantik davranırmışım
Romantik olurmuşum.
Ciddi davranır
Akrep
Aslan klasik
Gizemliymişim
oğlak doğru
Koç doğru
Aslana bak hele
Yalan.
Şakalar yaparım
Boğa candır
Gizemli imişim😏
Romantik ben jdkd
Kova 😅😅😈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?