Uzaktan Akrabama Aşık Oldum Ne Yapmalıyım? OLAYI SONUNA KADAR OKU ÖYLE CEVAP YAZ. ?

3-4 sene önce yaz tatilinde teyzemlerle köye gitmiştik.14 yaşında filandım Kuzenime 14 yaşındaydı. Kuzenimle yolun kenarına oturmuştuk. O ara kızı gördüm. Önce gözüme bir küçük göründü. Sonra yemek yemeye gittik. Yemekten sonra ablam ben kuzenim dışarı çıktık. Aşık olduğum kızla başka bir kız ablamı yakan top oynamaya çağırdı. Ablam gitti. Sonra kızın biri isterseniz sizde gelin dedi kalktık bizde gittik. Oyun oynarken kız gözüme bir farklı göründü ne biliyim işte yakalambacta sürekli onun peşine koştum. Saat bayağı geç oldu. Onları anneleri çağırdı ama ben bir türlü ayrılmak istemiyorum. Ertesi gün oldu. Onları evide dedemlerin evinin üst tarafında. Kızı görmek için evlerinin önünden geçip durdum. O akşam eve dönüyorduk. Kızı son bir kez gördüm. Güldü. Sonra yola çıktık. Ben böyle şeyleri pek söyleyemem. Sonra dedim lan ne olacak kuzenime tam söyleyecekken o söyledi aynı kıza aşık olmuşuz. Tabi ben hiçbirşey diyemedim kıza aşık oldum falan diye. Eve geldim. Faceden kıza filan baktım tabi. Dedemle soyadları aynı. Kızla bide uzaktan akraba çıktık. bir yandan kuzenimlere gidince kuzenim anlatiyor kız zaten başka ilde beni seviyor mu sevmiyor mu belli değil bide akrabalık olayı var ne yapacağımı bilmiyorum. Orta Karadeniz'de oturuyorum. Ailemin tepkisi ne olur sizce. Hiç unut demeyin. Unutabilmek o kadar kolay olsaydı zaten bu satırları yazmadım.
Uzaktan Akrabama Aşık Oldum Ne Yapmalıyım? OLAYI SONUNA KADAR OKU ÖYLE CEVAP YAZ. ?
Cevapla