Ben bir kızı reddettiğim zaman kendim reddedilmiş kadar üzülüyorum sizde öyle mi?



Bu bakış açına bağlı
Her İnsanların kriterleri var
Yani sen karşındakini fiziksel görüntü olarak beğenmediğin için reddediyorsan üzülürsün. Ama fiziksel değil karakter olarak bakıyorsan Ve uymuyorsa neden bana uymayan insanla çıkayım ki. Günün sonunda ikimiz de mutsuz oluruz. Yani birini reddetme nedenim önemli üzülmem için
5 yıla yakındır teklif meklif almıyorum be kardeşim ne reddetmesi
Neden olduğunu düşünüyorsun?
ciddi bir iliski istedigim icin olabilir
kimseye çıkma teklifi etmedim. edenleride kabul etmedim. sorun yok
reddetmeyecegim için bilmiyorum :D
Yokluk seviyem (temsili) olmuş senin ki :D
en iyi görüşü hakettin dostum ;)
Cevap
10Cevap
Bende bir adamj reddettim evlenmek istiyordu hazır değilim dedim çok iyiydi çok ama istemedim redderken ağladım resmen bazıları reddedilmeyi yediremeyip öküz gibi davranıyor ama bazısı çok iyi işte onları reddetmek çok zor
Üzülüyordum.. artık üzülmüyorum. Kızlar çok sevmedikçe teklif etmiyorlar ve reddedilince uzunca süre acı çekiyorlar.. ama erkekler hoşlandıkları kızla tanışmak adına teklif edip reddedilince yeni ufuklara yelken açıyorlar. Her şeyi hakediyorlar.
o noktaya getirmem genelde. yani bana ilgisini farkettysem ve bende o yönde bişey yoksa zaten uzaklaşırım ya da onu uzaklaştırırm. açılamaz dolayısıyla reddedilmez :D
ya şahsen benim sevdiğim biri var ve bazı sebeplerden dolayı red ediyorum ve nasıl üzüldüğümü bilemezsin amaaaa köy göte gitsin yapram daha iyileri çıkar havasında dolanıyorum işte kdkehhehe
Sevmediğim birinin çıkma teklifini reddedince üzülmem ama eğer gerçekten çok sevmişse onun için kendimi kötü hissedebilirim. Ama beğenmiş falansa çok umursamam.
Hayır neden üzüleyimki beni harama davet ediyor bu yüzden asla üzülmem.
Olaya dini açıdan bakıyorsan haklisin fakat , zaten konuştugun gibi bir kızsan teklif almıyor olman lazım
hiç reddedilmediğim için hayır:) reddeden hep ben oluyorum
hayır üzülmüyorum. istemiyorsam olmaz buna sevinirim yani üzülmem
Sorma ben de ama ne yapalım gelen herkesle de çıkamayız doğanın kanunu bu :)
üzülüyorum bir daha da karşı karşıya gelmeye çalışıyorum utancimdan
niye reddediyosun o zman xşlxöxöxöö
Sevmedigim için olabilir mi
tamam o zman reddet. niye acıyosun? acıyosanda reddetmiyceksin. net ol, ya da kırıcı olmadan sevmediği söyleceksin. anlatabildimmi👀👀
Kızım insanlık olarak sevdiğim kişiler ama birşey hissetmediğim için reddediyorum. Kırıcı olmadan reddetsemde üzülüyorlar
offf. sevmiyosan söylicelsin yanii. sonrada reddetmessen umut falan vericeksin. ve daha kötü olucak. en baştan söliceksin. a fferin böyle ol. üzülürlerse üzülsünler. gururlu olsunlar az. bende 3-4 kere reddetildim. ama üzülmedim.😏😏
pek cikma teklifi edilmiyor aslinda
Neler oluyor hayatta bu da neymiş efendim.
Hayır umut vermediysem üzülmem
Sevgilim var çıkma teklifi etmiyolar.
Bir huzun oluyordu evet ://
Uzulmedim de korkmustum bir kez
Bn rencide oldum ve bı daha da yapmadm
kabul etmeyeceksem gelmemesini sağlarım
Yoo üzülsem zaten kabul ederdim.
Karakterlerini düşününce hayır
bazen uzuluyorum fakat kimin sorduguna baglı
Hayir
Hayır niye üzüleyim ki
Bendede aynisi oluyor cok kutu hissediyorum
herkesin görüşü farklıdır
illa evet demek zorunda değiliz
reddetmeye gerek yok vur geç delik deliktir
Hayır
hayir uzulmuyorum hosuma gidiyor reddetmek
uzulurum
Üzülmüyorum.
Hayır
Ben üzülüyorum
Yoo, üzülmüyorum.
onlar uzulsun😏
Uzuluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar