Çıkma teklifi reddedince kötü hisseden var mı?

Ya ben bu sene sınav öğrencisiyim sevgili falan düşünmüyorum hatta aileme söz verdim bu zamana kadar çok geldi teklif vs üstelik içlerinde ünlü, doktor, zengin, asker, boksör, 194 boyunda çok yakışıklı çocuklar, motorcu tayfasının şu hawlı çocuğu olur ya ondanda oldu, okulun popüler çocuklarıda mesela yürüdü vs... Çook oldu yani hoşlanan, aşık olan vs hiç sevgili, flört yapmadım. Ya bana bugünde teklif geldi çocuk zeki bu arada sınıfın zekisi heyecanlandı vs gözü falan doldu üzüldüm ama düşünmüyorum sahiden üniversiteye kadar düşünmüyorum çok iyi çocuksun olsak yakışırdık falan dedim (üzülmesin diye) ama ben etrafta bilerek oduna yatan bir tipim teklif gelmesin diye aşk bir yalan şarkısı açıyorum, aşk öğk falan yapıyorum, illede kariyer illede kariyer diye bağırıyorum üzülüyorum yani reddedince 😭

Çıkma teklifi reddedince kötü hisseden var mı?
Cevapla