Olmaz olmaz demeyin. Bunun çok örneği var.. Düğüne saatler kala vazgeçen insanlar çok! Düşünün her şeyiniz hazır. Çok mutlusunuz ama ortada bir sorun var, müstakbel eşiniz çok huzursuz görünüyor. Nedenini sorduğunuzda size verdiği cevap ben hazır değilim. Evlenmekten vazgeçtim! Ve sizi orada bırakıp çıkıyor... Buna ne tepki verirsiniz, onu ikna etmek için peşinden gider misiniz? #Meczup
Müstakbel eşiniz düğüne saatler kala "ben vazgeçtim" dese buna ne tepki verirsiniz?
O zamana kadar vazgeçmeyip tam düğün zamanı vazgeçen bir akılsızdan kurtulduğuma sevinirdim. Beni istemeyen birinin hiçbir zaman peşinden gitmedim. Yine gitmezdim. Kendi kaybeder. Allah'tan bulur elbet. Ahımı alacağı kesin. Umut verip hayaller kurdurduktan sonra çekip gidiyorsa karaktersizin önde gidenidir. Böyle bir karakterdeki insandan zaten hayır gelmez.
Tabikide olabilir yani nedenini sorduktan sonra tabiki sinir olucaktır ama soguk kanlı olup nedenini dinledikten sonra ve kendisine aynı şe yapılsaydı ne tepki vereceginide öğrendikten sonra tek taraflıda iliski yurumeyecegi icin bitirmek en dogrusu olacaktır
Ben bu duyguyu kısmen yaşadım. Düğün günü kuafördeydim. Eşime bir süre ulaşamadım. Geç kaldı. Berbat bir his. Bir sürü olasılığı düşündüm. İçinde vazgeçmiş olması da vardı. Sinir küpüne döndüm. Bir sürü aksilik daha oldu ve düğünüm sinir olmuş bir şekilde rezil başladı. Sonra bir daha bunu yaşayamam dedim. Sil hafızadan ve anın tadını çıkar dedim kendime. Öyle yaotım
2 ihtimal var ya davetlilere çıkar konuşurum, rezil ederim onu orda bütün akrabalarına sonra da ben bir karaktersizi sevdim sizler aynısını yapmayın derim. Ya da 2. ihtimal onun hasta olduğunu uydurur acile kaldırdık diye konuştururum. Düğün iptal deriz sonrada ayrılırız.
Öyle bir toplumsal algı oluştuki bizde.. şu an bu soruda ilk düşündüğüm şey "Millet ne der" .. rezil oldum.. aklıma bu geldi sadece yani.. yoksa giden gider napalım
Bana bunu yapan biri olsaydı Kendime ilk basta gelemezdim Sonrada ailesine yakınında kim varsa ona patlardım Madem bu kızın aklında biri var Bana niye söylemediniz Derdim yıkardım orayı Kızada sonra dava acardım maddi manevi tazminat davası Öyle nikah masasında bırakıp gidene sonuna kadar icimdeki hırsı bitirene kadar üzerine giderdim
Ben derim ki, herkesinin onunde evet dedikten sonra bosaniriz. Bari annem babam ve gururumuzdan olmayiz. Ondan sonrasi cok agressif olabilirim. Bence bana oylesi denk gelmez. Allah esirgesin.
Hazır değilim çok basit bir cümle bunun için yüzünü öğrenmeye çalışırım ki muhakkak sakladığı gün yüzüne çıkmamış bir şeyler vardır. Bunu öğrenmek için peşinden gidebilirim ikna etmek için değil.
Vazgeçtiysen davetlilere gerekli açıklamayı yap. Düğün masraflarını sebep olduğun ve vazgeçtiğin için hepsini öde. Balayına tek gitmeyi düşünüyorum böyle bir planın varsa vazgeç.
Madem böyle bir karar aldın son kez vedalaşalım ve bunu davetlilere açıklayalım derim. Bütün insanların önüne çıkartır onu rezil rüsva ederdim. Yaptığı haksızlığı terbiyesizliği yüzüne haykırır insan içine çıkamayacak durıma getirip vedalaşırdım masrafları napardım bilemem artık🙄
O şokla gidemezdim ikna edilmek istese zaten çıkıp gitmez vardır bir hayır derdim ama atlatmak kolay olmazdı çocukluktan beri hayalini kurduğunuz özendiğiniz en mutlu günüm dediğiniz zaman
azını burnunu kırar düğüne en yakın arkadaşıyla çıkardım :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
çalın oynucam sıradaki koca adayım buyursun aman onami kaldım o olmassa beni deli gibi seven kuzenim de orda olur o olmasa o olur aman nikah masasinda kalacak kizmiyim be
En İyi Cevaplar