Dünyam yıkılır. Biz onunla bir dünya inşa etmişiz. O bırakıp gidiyor. Baya üzülürdüm. Sıkıcı bir gün ve sonraki günler beni bekliyor olurdu. Önceden söylese daha anlayışlı karşılardım.
Hayatımın şokunu yaşamakla birlikte inme inerdi bana herhalde. Ayrılmak için neden nikâh gününü beklemiş? Kendimi geçtim, ben bunun izahını aileme yapamam. Rezalet ötesi bir şey. Ona karşı öyle bir öfke ve hayal kırıklığı oluşur ki içimde tepkim avazımın çıktığı kadar çemkirmek olurdu yüksek bir ihtimalle.
Şaka mısın sen derim? Kahkahaya boğulurum ve elimden, ağzımdan bir şey çıkmaması için çıkar giderim. Sonrasında ise ne yaptıysam her şeyi geri isterim. Gram gram eksiksiz. Öyle saça böyle tarak derler.