#iamedyline
Beyler eşinizin, sevgilinizin hamile olduğunu öğrenseniz nasıl bir tepki verirsiniz? Kızlar sizde hamile olduğunuzu öğrenseniz ne yaparsınız?
#iamedyline

Valla o an nasıl bir tepki vereceğimi bilmiyorum ama mutluluktan çıldıracağım kesindir. Ve ayrıca evde sıkı bir yönetimin başladığı gündür. O günden sonra tüm ev işlerine koşmaya çalışırım.
delirirdim herhalde mutluluktan..
Sevinçten elim ayağıma dolaşır kafayi yer ne yapacağımı şaşırdım. sonra bu muhteşem haberi eşime bu anı hiç unutmayacağı bir şekilde söylemek isterdim 🤗😇🤗😇🤗😇🤗
İnşallah 🙏
Bu güzel anı Allah'ımbütün annelere nasip etsin tabi bebek isteyenlere bu şart geçerli 🤗
Amin inşallah hayırlısıyla 🙏
Koşar eşime sarılırdım, şükreder, sokakta gördüğüm çocuğu sevindirirdim.
Allah herkese nasip etsin.:)
Amin hayırlısıyla 😍 aynen ya çocuk sevindirmek hayır işlemek gerek
Cevap
52Cevap
ben vermem tepkiyi türkcell verir :D aradığınız numara kullanılmamaktadır :D
Hayvan
Çok zekisin
Sevinirdim şu an aklıma gelen ilk şey ellerini tutar sım sıkı sarılırdım heralde o an ki ruh halime bağlı ya da kocaa bir öpücük kondururdum bilmiyorum yaşamak lazım :)
anneler günü hediyesi istedigin için yaptın demi pislik :D
Hediye ne alaka ki 😕
Evette ben ne alaka 😂 19 yaşım daha
:D güzel yerden bağlamışın. Çocuk olduğu yetmezmiş gibi birde hediyeye para ver :D
Evliysek ya da evlilik yolundaysak sevinçten çıldırırdım herhalde 😂diğer türlü baya başım ağıracak olsa da işleri yoluna koyduğumda kursağımda kalan sevinci yaşamaya devam ederdim😅
Babası yanımda ister olsun ister olmasın o bebek rahmime düştüğü an tek dünyam o olurdu. Ondan başka bir şey düşünmezdim çok mutlu olurdum..
Helal olsun 🙏
Manevi bir evladım olduğunda veya yeğenim olacağını öğrendiğimde kendimi daha sorumlu ve mutlu hissederdim. Yeğenimin anne ve babasına bir sürü söz söyleyip mutluluğumuzu paylaşırdık.
süresi belli olmayani şok'u atlatıp, Gökhan türkmen - öyle güzel ki, şarkısı eşliğinde dans ederdim. sabah falan bırakırdım ellerini.
Çok sevinir heyecandan bayılır sonra ayılır eşimi sevgi manyağı yapardım sanırım Allah isteyenlere versin
Bu duyguyu o kadar çok yaşamak istiyorum ki sevgilimle birlikte istiyoruz hatta ALLAH izin ederse baba olmak çok isterim 😍
Sevgilim ise evlenirim ilk olarak eşimse uçarım havalara
Helal
önce bir donardım heralde sonra sımsıkı bir sarılıp kaldırıp döndürürdüm sonra halay çekerdm ti li li li li li li li :D
Hayal edince bile miğdemde kelebekler uçuyor yahu..
sevinirdim ama kafayı da yemezdim. duanıza amin diyorum çünkü hayırlı olması çok önemli.
Sevinçden ne yapcağımı bilemez bunu eşime nasıl söyleyeceğimi düşünürdüm kesin😌
Aynen orası çok eğlenceli olurdu 😂
Ya çocuk hayattır candır mutluluktur valla ben çok sevinirim :)
Çok mutlu olurdum. Anne olmak bence dünyanın en guzel duygusu.
Sevgilim olmaz eşim olur ondada mutlu olurdum heralde
Lan zırto gel hele saril tebrik edeyim seni kutsal sey derdim 😀
keşke bir kız arkadaşım olsada onuda amile bırakıp böyle sevinsem
Ilk tepkim ağzım açık bakmak. Sonrasını bilmiyorum 😅
karının üstüne ceketimizi atsak hamile kalıyo yaav :)
Bu lafı çok kullanan biri vardı.. Demiryollarinda çalışan bir amca.. Ben derdi hep şantiyelerdeyim 12 çocugum var.. Karinin ustune ceketimi atsam hamile kaliyor derdi.. Başka bir amca demişki lan o iş ceketle olmaz senin kümese tilki dadanmış olmasın sakın demiş..
@Tarafsızbiri bu güzel hikayeyi bizle paylaştığına göre seni 1 engelle uğurluyoruz
tarafsız biri tilkinin peşinemi gittin naaptın? :)
hahahah 1 engelle uğurluyoruz mu? hahahahah :D
Evlenmeden mümkün değil ama büyük konusmamak lazım. Olursa sevinirim basarım nikahı :D
A şkkını kırdım resmen BARNEY eşittir ben daha çok gencim ama yanlış anlama :D belli bir yaştan sonra o şık değişir :D
tabi başka kadın asla olmaz barney dediysek o kadar da değil :D
eşim olursa çok mutlu olurum, kesin karnına dokunurum işte hayaller hayatlar bu olsa gerek
sevinir ve doğmamış çocuk için endişelenirdim muhtamelen
Sevinirdim o sevinçle eşime sarılırım canımmm derdim
3 çocuk babasıyım ilk çocukta yaşadığım sevinci diğer 2 sinde de yaşadım. rabbim her bireye o duyguyu yaşamayı nasip etdin
sevgilim hamile kalırsa sevinmem :D
eşim olursa çok mutlu olurum
Bu anlatilmayacak bir mutluluktur galiba anca yaşayanlar bilir 💞
Ben öğrendiğimde aglamıştım.
😍😍😍
su an ıcın erken ama olursada Allahtan dıyıp sahıp cıkardım
Böyle birşeye sevinilmezmi
Sevinçten halay çekerim be
Ama maalesef çocuk yapacak doğru kişiyi bulamadım.
Burdan sesleniyorum hadi kız seni bekliyorum gel artık nerdeysen.
dünyaya bir hitler daha getirmenin sevinciyle su içip dans ederdim...
Evli olduğumu varsayarak E yoksa zaten olmaz
Çok sinirlenir ve intihar ederdim
Öl 👊😒😇
Hep beraber öleceğiz
Yoo ben ölümsüzüm
Nietscze de öyle diyordu, bak! nerede?
Seni eksileyen yelloza laf söyle sen djddh 😂
Ne bileyim kim? kesin beni kesen hatunlardan biridir, benimle evlenme düşü kuruyordur 😂
Jsjssjs delinin teki desene 😂
Kesinlikle 😄
Sevgililik döneminde sıkıntı
Gözlerim Dolardı kesinlikle.
çocuk istemiyorum. >:(
çok sevinir bu sevinçle 9 ay boyunca uyurdum
Ayrılırım. Çünkü benden olması mümkün değil.
Sarılırimmmm... buloyu arar bestasi hazırlatırim😇
gözlerim dolardı herhalde
sevgilimle çocuk yapmam yani sıçardım heralde
F dedim :d ayrı eve kaçarım xd
Ben yapmamış olsaydım şaşırırdım
Şaşırıp hastaneye koşardık ki öyle yaptık.
Yıldırım nikahı yaparız direkt
Çok mutlu ollurdum yuaaaaaaaa
Ay çok sevindirik olurdum😂😂😂
Esime sarilir öperdim saatlerce 😑
Şok olurum ve Mutluluktan sarilimdim herhalde
amam. tanrim. didim:D
hamile olmak istemezdim :)
Çoh mutlu olurdum. ^^
hayırlısı olsun derım kanks
çok mutlu olurum hanımefendi
sevgiliyle eş farklı
Sevgiliyle o haltı. yemicen o zaman 😏
sevgilim yok zaten. d neye atarlanıyosun
atarlanırım 😏
şaşırtıcı. d
Oha sen deniz atı mısın?
Sahip çıkar destek olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar