AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Meryem ana mısın sen derim... Keza önce sevgilim olması lazım
Ahahaha yaa bi kerede uyum sağlayın hadi oldu yaptın bi hata diyelim 🤍
Hata yapsam telafi ederim. Ertesi gün hapı alırım. Hamile bırakmam yani...
Çok hoşuma gider evlenelim derim soluğu nıkah masasında alırım
çoocugun babasını araman gerekir derim çünkü sevgilimle yatmam ben bir hristiyanım
Hristiyanlar Müslüman olanlarla yatamıyor mu
anlamadım? ben hristiyan olarak sevgililerin cinsel münasebet yaşaması günah diyorum?
ayrıca bir hristiyan müslümanla evlenemez
Ha anladım bizde de günah da çok dikkat edilmiyor herneyse hristiyan birini bulursun umarım
ben evliyim ne diyorsun
bizdede derken? sen müslümanmısın?
Ee yani tabi Müslümanım ateistlik falan boş ya
hmm hiç belli olmuyor!
Ahahaha evet şimdi beni ne yargılıyorsun triplerine girmeyeceğim dinimi tam anlamıyla yaşayan biri değilim neyin ne olduğunun da farkındayım 😊
Kac gunluk diye sorarim ilk isim bu olur
Yani test çubuklarında kaç günlük olduğu yazmıyor ya pozitif ya negatif olduğunu belirttiyor hastaneye gidip öğrenirdiniz artık
Hmmm evde ogrenmis yani daha hastaneye gitmemis
Ozman elele giderdik kac gunluk bakardik
Bi bakardim yaptigimiz gunlerle uyuscak mi denilen gun diye bakardim
Dunya hali daha evlenmeden cocuk olmus bi check etmek lazim ucundan 😅
Ahahaha ben yine de işimi sağlama alıyım diyorsun bu da sizin aranızdaki ilişkiye güvene bağlı bişey diyemeyeceğim
Su an yok ki olsa guvenime gore bisi derdim
Ama olmadigindan en kotusunu hesapladim 😅
Ama soyle dusunsene kizla tarihlerin tutmadigini arada haftalar olduğunu 😅
Sen yattığın tarihi hatırlıyor musun ki hadi arada fark var yattığınız tarihten baya sonraysa kesin yargı yapmak olmaz geç düşmüştür ama önceyse geçmiş olsun
Gec dusmus ne jeton mu arada hafta farki olcak 😅
Ben hatirlarim begenmedigim biriyle yatmam begenerek yaptigim seyide unutmam 🤭
Ahahaha ayy jeton neee insan spermine bu benzetmeyi yapar mı hiç tarih tutman da iyi bişeymiş anlamış olduk
Tarih tutmak demeyelim de aliskanlik diyelim 😅 hani sadece sevismeye tarih tutan biri gibi durmayalim 😅
Ha anladım özel günlerin tarihini tutanlardansın ben balık hafızalıyım yaa iki dakika önce gördüğüm şeyi hemen unuturum onu not edene kadar silinir bende zaten sjskskd
En sevdigim kiz tipi
Tartisma anlarinda nezmandi nolduydu dedigimde hatirlamayinca tartisma biter huzur dolu anlar geri doner
Sen bir madensin bir nimetsin kiymetini bilen bilsin bilmeyenlere bildirilsin 😄
Bak sennn herkes kendi çıkarını düşünüyor ama zaten sende kötü niyetle düşünmüyorsun tartışma bitsin olay kapansın diye bende öyle tartışmalara gelebilen bi insan değilim ama mesela kıskançım o tarz bişey olsun imkansız susmam iltifat içinde çok teşekkür ederimm bu ne kibarlık sjsksk 😊🤍
Tartisma sevmem evet ege insaniyim rahat seviom 😅 kiskanc olmayan insan mi var ya kendine yuklenme 😄
Iltifat degil gercekler efenim
Çok uzak sayılmayız bende Bursalıyım kıskançlık kıskanılmak güzel bir şey ama işin içine kısıtlama girince işler biraz can sıkıcı olabiliyor 😊
Bursali mi 😅 hayatimin 3te 2si 😅 yurutceksin ama bunu yaparken hala bisiler ters hissediosan da bi iliski dogru mu onu dusunceksin :)
ben de hamileyim seninki kimden diye sorarım.
Vayy bu kadar netsin yani bravo
net olmak iyidir. uzun vadede baş ağrıtmaz.
Öyle bir şey deme ihtimali 0 😂
Kalp krizini atlatabilir miyim bilemedim
Bu kalp çarpıntısı iyi anlamda mı kötü anlamda mı sjsjsj
Kötü tabi. Beklenmeyen gebeliklere karşıyım :D
Tam adam gibi sevinen biri dedim o da yalan oldu ahahaha
Lütfen kötü adam konumuna sokma durduk yere.
Bebek hazırlık ister, emek ister, planlama ister. Pat diye bebek gelince "Allah rızkını verir" deyip doğrulan, sokağa salınan ve kuvvetle muhtemeldirki geleceği çok parlak olmayan yeni bir birey dünyaya gelir.
Ya tabi orası öyle de şimdi erken oldu diye de çocuğun tüm hayatı kayacak değil başında doğru düzgün ebeveynleri durup sahip çıkarsa diğer çocuklardan farkı kalmaz geleceği çok parlak olmayan çocuklar dünyaya gelir dediğine göre bu durumu yaşasan çocuğuna yetermeyeceğini düşünüyorsun
Sayın soran; evlilik dışı cinsel ilişkileriniz oldu mu bilmiyorum ama hedef sadece cinsellik olduğunda seçtiğin partnerlerin özellikleri ile evlilik için hedeflenen partner özelliklerinin tam olarak örtüşmediğini bildiğine eminim :D
Cinsellikte sıkılmayacak kadar iletişim ve göze hoş gelen bir beden yeterli olabiliyor.
Evlilikte ise yukarıdakilerin dışında benzer kültürel donanım, duygusal yakınlık, ortak gelecek beklentileri, evliliği ve çocuk büyütmeyi yürütebilecek olgunluk gerekiyor.
Bunlar olmadan çocuk sahip olmaya çalışanları, kurbanda danaya ortak giren kişilerden farklı göremiyorum :)
Ahahaha şu an ne demek istediğini daha iyi anladım yani bilmiyorum benim sevgililik kavramım farklı sevgili olduğum adamla ciddi düşünür evlenmeye kadar ilerletirim çoğunu da böyle düşünerek sordum sanırım 😊
Bu dünya hala dönüyorsa senin gibi masumların yüzü suyu hürmetine dönüyor. İyi ki varsın sjgfgfş
Sende öyle iyi ki varsın iyi bi baba olacağına da fazlasıyla ikna oldum sjsjdj 💚
Hah şöyle ya. Gecenin beşinde savunmaya geçtim senin yüzünde. Artık huzurlu bir şekilde yatabilirim : ) İyi geceler
Ayy evet farkettim bi baktım upuzun ciddi ciddi yazmışsın ama ben biraz sert konuştum çocuğa bakabileceğini kendin bile düşünmüyorsun falan dedim ya ondan bi senin babalık duyguların taştı savunma moduna geçtin neyse sonuç olarak hallettik rahat rahat uyuyabilirsin iyi gecelerrr🤍✨
Ne güzel derim
Süreci nasıl ilerletirsin peki
Akılına bırakarak, önce doktor ayarlarım
Evlenirşz
Çocuğun sorumluluğunu alırsın yani
30 yasımdayım neden almayım
İyi bi baba olacaksın o kesin bu arada tipin güzelde parmaklarını beğenmedim
Parmaklarım kalınıkmış normalde ince uzunlar
S gimde değil der engellerim
Sana yakışanda bu zaten tebriklerrr 😽
Çünkü öyle s lak sevgilim olmaz sana yakışan da bu
Doktor ararim
Doktor ne yapacak
Kurtaj awk
Bi kıza sorsaydın hadi aldırmıyor o zaman ne yapacaksın
Buyutsun ben ustume alirim cocugu
Büyük ihtimalle ay şu an kız gibi hissettim neyse tek bakar büyütür sana göstermez kimlikte gerektiği içinde senin nüfusuna geçirmek zorunda kalır
Farazi dusunuyoz Şu an bi sakin ol
Olamam gururuma ters bu yaptığın ahahaha
Rahat rahat icine bosaliyosam cocuga da sahip cikarim. Cikamiyosam korunuruz bi sekilde. Binde bir denk geliyosa aliriz bi karar yatagima giriyor sonucta bende bi yeri var demektir. Tatmin oldun mu :D
Bak işte şimdi oldu baya ikna edici ciddi anlamda kendinden emin konuşmuşsun 🤍
Olsun o kadar :D sevindim
Kimden diye sorarım
Korunun.
Evlenirim
Korkardım
Sorumluluk hissinden dolayı mı?
Diyemez