Muhabbet kuşuma aşığım bu sorundan nasıl kurtulucam?

Arkadaşlar ciddiyim Troll falan değil 3 seneden beri muhabbet kuşumdan başka kimseleri sevemiyorum. İşe gidince hep kuşum aklıma geliyor. İşten gelincede hemen kuşumu seviyorum cinsiyetide ne yazik ki erkek :/ Onu koklayıp öpüp seviyorum. Ama bu olayı bu siteden başka kimseye anlatamıyorum. Ne biliyim kokusu falan hoşuma gidiyor. Bazı insanları gördükçe kuşumu daha çok seviyorum. Kuşum ölücek diye çok korkuyorum. Bu sorundan nasıl kurtulucam?
Muhabbet kuşuma aşığım bu sorundan nasıl kurtulucam?
Cevapla