+1 yılBir kere senin böyle bir hakkın yok. Burası Türkiye Cumhuriyeti ve 1926'dan sonra Medeni Kanun yürürlüğe girmiş ve bu yürürlük ''tek eşlilik'' yasasını da kapsamıştır. Dolayısıyla resmi nikah şart kılınmıştır ve birden fazla dini nikah kıyarak devlet indinde evli sayılamazsınız.
İslam'ın çok eşlilikte temel prensiplerinden olan ''Uygun olanı tek eşlilik.'' anlayışı üzerine bazı hâl ve olağanüstü durumlarda başka kadınlarla evlilik yapılmasının meşru olması düşüncesini 21'inci yüzyıl söylemek için zordur. Artık kadın ve erkek sayısı eşittir, hatta kadınların sayısı birçok yerde erkeklerden fazladır. Sadece dinine göre hareket edecek isen bunları da göz önünde bulundurman gerekir.
Resmi nikah olmadan dini nikah kıymak yasak ve bunu yapanlar için hukuki işlemler yapılıyor. Ama bütün bunlara rağmen bazı hoca müsveddeleri dini nikah kıymaya devam ediyor. Karın rahatsız oluyorsa bir daha böyle bir teklifi söyleme sakın, şaka niyetli de olsa.43 Yorumla- +1 yıl
Resmi nikah olmadan dini nikah yapma yasağı 2015'te kaldırılmadı mı?
- +1 yıl
@OlympeDeGouges Ben haberde okumuştum, resmi nikah kıyılmadan dini nikah kıymanın 2 aydan 6 aya kadar hapis cezası vardı. Az önce baktım, 2015'de kaldırılmış, evet. İlk defa duyuyorum. Ha iyi mi oldu? Olmadı tabii.
- +1 yıl
Zaten böyle bir konuyla alakali saka yapiyorsa esek sakasi derler buna.
En İyi Cevaplar
Abi hiç güleceğim yoktu 😂
16 Yorumla- +1 yıl
Ciddiymis
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Trol mu degil mi anlamak icin istek gonderdim seni takip etmeye hevesli degilim merak etme. Ben esine uzuluyorum
+1 yılBir erkekte dirâyet ve merhamet olmalı. Dînî nikâhınız var mı? Yoksa zâten evlilik değil o.
Siz çağırdığınızda eşinizin dînen hayır deme lüksü yok. Keyfiyetten hayır diyorsa, haram bu. Özel zamanlarında dokunamazsınız evet ancak yanlışa düşme ihtimâliniz çok yüksekse o durumda diz kapağı ile karın hârici dokunabilirsiniz.
Bence oruç tutun eşinize de eziyet etmeyin nefsinizi değil vicdânınızı dinleyin. Eskiden savaş vardı dini yaymak vardı birçok şey söz konusuydu Allâh tek eşliliği desteklediği âyetiyle 4 eş kuralını kaldırmış oldu hem ayrıca her noktada eşit olmanız gerekiyor öyle 4 e kadar yolu yok yani insan olun biraz13 Yorumla- +1 yıl
İnatla yanaşmıyorsa dokunmanıza o zaman yatağınızı ayırın ya da kaba etine vurun dinde buna izin var yalnızca yüz mukaddestir. Boşanmak da çocuk oyuncağı değil basit değil o kadar. Ama kuma durumu kalktı artık
+1 yılÇomar 😂
020 Yorumla- +1 yıl
İnsani dinden soguttunuz ulkeyi Çomaristan yaptiniz hepinizden igreniyorum varoş cahiller
- +1 yıl
İslamci anarşist ilk kez goruyorum 😂
- +1 yıl
Hem çomar hem komik valla bravo 👏 😂
- +1 yıl
Konumuz senin çomarligin iste?
- +1 yıl
Sana gelecek kadinda senin gibi çomardir bulursun yani sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Ne yobaziq yaa
- +1 yıl
Boyle zekasiz sorular soruyosan hakaretlerede acik olcaksin
- +1 yıl
Yani doğal olarak burası Türkiye. Senin gibi liboş ağızlı çomar yuvası. Haklısın aslında.
İsviçre nin ileri medeniyet iyle kuşatılmış bir ortamda değiliz.
Oralarda her görüşe saygı var. Kadınları sizin gibi kaprisli olmadığı için mesela, bu tarz bir soru ile karşılaşsalardi olgunlukla karşılarlardi.
Sen hüloooooğğğ çekmeye devam et padişahın TV ye çıkmış hadi canım yandan yandan. - +1 yıl
Şaka misin? Avrupali kadinlar ustlerine baska bir es ister mi? Hic kimse istemez siz din istismarcilari sapiklik icin boyle davranirsiniz anca. Ayrica artik oralarda da her goruse saygi yok hepsi gordu muslumanlarin ne taşkin olduklarini simdi ulkelerinden atmaya ugrasiyolar. Multeciler yuzunden adamlarin ulkeleri tecavuzde tavan yapti
- +1 yıl
Sen hicbisey bilmiyosun gecenlerde birini oldurduler hatta multeciler. Neyse sana dicek lafim yok yakinda burasida iran olcak zaten rahatca alirsin 2. yi
- +1 yıl
Nerden biliyosun ;)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Tamam dinimiz erkeğe 4 kadın hak demiş lakin. evli olduğun kadının rızası dahilinde 2 ciyi alabiliyorsun 3 cüyü almak istediğinde önce ilk karından sonra ikinci karının rızasını alıp alıyorsun iki kadından biri rıza göstermezse yine alamıyorsun bu bu şekilde 4 gidebiliyor.
lakin hiç bir şekilde kadının rızası dışında ben erkeğim ikinciyi alırım deme hakkı yoktur erkeğin çünkü erkek kadının hakkı olduğu için kadın hakkı olandan rızası dahilinde fedakarlık yaparsa erkeğe 2 ci kadın haktır. erkek karısının rızası dışında 2 ciyi alırsa kul hakkı yemiş olur11 Yorumla- 1 yıl
Yanlış bilgi verme her dediğin uydurma erkek karısı izin vermese de 4’e kadar evlenebilir dinen Allah buna izin veriyor
+1 yılBu ikinci evlilik için geçerli bahane değil..
İkinci eşine, ilk eşinin kazandığı parayla bakamazsın.. Dersen ki gücüm var, o zaman eşini çalıştırma..
Kadın çalıştığı için rahatsızlanıyor, isteksiz davranıyor olabilir..
Hem ikinci eşinin rahatsızlığı olmayacak mı sanıyorsun?
Az mantıklı olalım..
#Vesselam22 Yorumla- +1 yıl
Aynen hem böyle düsünüyorya ilerde kendisinin basinada gelir hastalik filan hatta esinde olanin tipkisindan
- +1 yıl
@zonneschijn aynen
Kadın onaylamıyorsa evlenemezsin böyle bir hakkında yok.
İslam'da yeni bir eş alman için var olan eşinin onayı lazım ama sizler bunu bilmediğiniz için direk hakkınız var sanıyorsunuz ama yok.
Evlen istersen Allah'a verirsin hesabını bak nasıl çıkıyor o hesap senden26 Yorumla- +1 yıl
Esinin onayi lazim diye nerde yaziyor?
- +1 yıl
@GeleceğinEfendisi kadının râzı gelmesi şart zâten o kaçınılmaz o yüzden durmadım ben üstünde ama artık çok eşlilik de yok.
- +1 yıl
Herşey Kur'ân da direkt yazmaz hadisler ona izâh getirir sahih hadisler buhârîninki sahihtir ama sonradan orjinaliymiş gibi değişikliğe uğramış aslında
- +1 yıl
@Hâmuş94siteyedöndü isime gelmiyor kabul etmiyorum demiyonuz da 😂
- +1 yıl
Sen niye ikindiyi 4 aksami 3 sabahi 2 kiliyon 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 777 cevap paylaştı. Öncelikle erkeklerin öyle bir hakkı yok. Çok eşlilik eskidendi , savaşlar olduğu için kadınların eşleri ölüyordu bu yüzden kadınların zor durumda kalmaması için evleniyorlardi. Yani sadece aynı evde yaşıyorlardı başka birşey olmuyordu. Ev işlerinde , yemekte sende eşine yardım edip yükünü hafifletebilirsin. İlla 2. kadına gerek yok
117 Yorumla- +1 yıl
Bak bu görüşü tüm görüş ve yorumlarım bitince okudum aklın yolu bir doğru diyor.
- +1 yıl
Evet aynen öyle muta yerine geçiyor ciddiyet yok denerek ancak evlilik gerçekse dînî nikâhın geçerliliği resmí nikâh yoksa da vardır fakat câiz değildir muta nikâhından farksız olur
- +1 yıl
Eşin izni ve haberi olmadan ikinci eşe zâten izin yok hem kaldı ki artık çok eşlilik yok tek eşlilik aslolan. Ancak dînî nikâh geçersizdir denemez.
Buradaciddiyet olmadığı için muta nikâhına döner ki o nikâh sağlıklı olmaz diyebiliriz öteki türlüsü Allâh'ın işine karışmak olur - +1 yıl
A dan Z ye hemfikrim sizle. Resmî nikâhsız dînî nikâh geçerli Allâh katında ancak aslolan sonra yapılması ki yalnızca dînî nikâh kıymak ile muta nikâhı arasında çok ince bir çizgi var.
- +1 yıl
Hayır kabul etmesi şart adâlet de şart ama siz bildiğinizi okuyorsunuz tabi dinletemiyoruz
Karina da ikinci koca bul belki senin kadar ahmak olmaz
61 YorumlaBen de evlenince ikinci bir koca istiyorum mesela. İki geçim kaynağı, iki seks kölesi. Ki zaten böyle birşey istiyorsam bu mantıkla bakıyorumdur onlara. Süper dimi.
06 YorumlaNe salak insanlar varya. asıl karın senin gbi kültürsuz cahil biriyle evlendgi için çok şanssız 😏
34 Yorumla- +1 yıl
Konumuz kim zengin Kim fakir degil.
- +1 yıl
Yorumlarimi yaptim Ben coktan ama. bikmissin bakiyorumda
- Aşk İlişkileri konusunda 430 cevap paylaştı.
+1 yıl😂😂😂 cok önemli bir konuya değinmişin tebrikler
17 Yorumla- +1 yıl
Onemli?
- +1 yıl
kafa buluyo arkadaş 😊
- +1 yıl
Ciddiymis
- +1 yıl
Önemli olan konu nedir
- +1 yıl
yukardada yazdim arkadasin espirisine espiri yaptim 😀 sacmalik deyilmi konu
- +1 yıl
Öyle sacma ki hemde sacma sapan iste bos konusuyor.
- +1 yıl
😊😊 haklisin
+1 yılasil karin seni bosasin cunku onu zerre haketmiyorsun sen
41 Yorumla- +1 yıl
😀😀😀 kari koca arasina girmesek
+1 yılOzaman ondan boşanıp öyle başka biriyle evleneceksin.. Ayrıca karı değil kadın.. Öküz
519 Yorumla- +1 yıl
Madem öyle neden başka birini daha hayatına almayi düşünüyorsun.. Yok öyle bolluk kusura bakma.
- +1 yıl
Vicdanini rahatlatmak için karima yaardimci deme karina yardimi dusunuyosan temzlk yapan kadinlardan tutarsin. Hem dusunebliyomusun ikisinin ayni evde anlasablcegini. Saçma saçma şeyler dusunuyosun
- +1 yıl
Haklisin Kim tutar seni destekleyicinim
- +1 yıl
Gereksiz gereksiz konusuyor iste
- +1 yıl
@zonneschijn Sen bunu o adama mı diyorsun banamı?
- +1 yıl
Sinirli kiz tabikide sana demedim ama o adam dedigim kisiye de söylemedim cunku o adam degil erkek. Adam olan biri NE böyle düsünür söyler ve davranir
- +1 yıl
O erkege dedim
- +1 yıl
Karına acıyorum gerçekten. Yazık senin gibi biriyle evlenmiş adam sanıpta. O senden memnun olmayıp baskasyla evleense ya da görüşse ne düşünürsün. Kendinizi birşey sanıyosunuz laf anlatmaya bile degmezsin
- +1 yıl
@zonneschijn kusura bakma canım bana diyorsun sandım.
- +1 yıl
hak ediyorsun cunku. söyleyis tarzin komiyime gitti. hem suclusun hemde guclu.
- +1 yıl
aynen öyle sinirli kiz, yok ne kusura bakmasi olabilir böyle seyler dert etme sen
- +1 yıl
Ay ay. Laflara bak laflara.
Hele hele.
Acıyormus.
Sen kendine acı. Ben karı senin hayal dahi edemeyeceğin standart ve koşullarda yaşıyor. Yazın tatilini yapar kışın canı ister çalışır canı ister evde oturur.
Yediği önünde yemediği arkasında.
Sen ise kokuşmuş bir varoş mahallenin sıvası dökük gecekondusunda yaşayan bir kezbansin.
Medeniyetten uzaklaşmış liboş yobazlarin arasında yaşıyorsun. - +1 yıl
hic gülecegim yoktu vallah. o kadar aciyorumki sana zavallinin tekisin gerizekali senin gibi biriyle evlenecegime ölürüm daha iyi ekonomi durumu ne kadar iyi ne kadar kötü beni ilgilendirmez adam olsun insan olsun. ben bos bos oturamam evde kusura bakma.
- +1 yıl
Sen benim hangi şartlarda yasadigimi nerden bliyorsunda konusuyorsun boyle. Şerefsiz pislik
+1 yılDininize göre ilk eş olmaz diyorsa olmaz. Bunu da mı biz öğretelim.
21 Yorumla
+1 yılTrol oldugun cok belli. Iyi sacmalamissin. Oyle bir hakkin falan da yok.
29 Yorumla- +1 yıl
Kafan cok geride kalmis senin.
- +1 yıl
O savas zamanlarinda. Hem burazsi Turkiye Cumhuriyeti yallah Arabistana
- +1 yıl
Medeni adama bak. Bir de ayni eve getirecekmis nxnsmsks
- +1 yıl
Yuh ya
+1 yılAllah akıl fikir versin diyorum..
Ve senin zihniyetinde biriyle muhatap olmamak adına engelliyorum..😒10 Yorumla
+1 yılvay vay vay..
eşi yorulmasin diye düşünen koca yürekli adam.11 Yorumla
+1 yılO da ikinci kocayı alsın o zaman canınız sıkılmasın 😒
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Yetim ve savaş durumları olmadıkça 4 kadin izni yoktur adaleti sağlanamacagini söylediğinden tek eşlilik önerir din
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen ne saçmalıyorsun be embesil din de nerde böyle bişey var 2 kadınla evli olmak yalandan dini kullanma sizin gibiler yüzünden veledi zina çoğaldı nesiller arsızlaştı ah keşke idam gelse de sizin gibileri sallasalar meydanlarda
113 Yorumla- +1 yıl
@Mertinsss Hz. Muhammed karşim
- +1 yıl
@Mertinsss o zaman bu konuya hiç girme
Cevap sahibi+1 yıl@Mertinsss dini sakın kullanma müslüman olmadığın burdan belli ahlaksız. hele ki Hz. Muhammet (S. A. V)'i ağzına dahi alma sen kim onun yaptığı şeyleri yapmak kim
Cevap sahibi+1 yıl@Mertinsss birden çok kadınla evlenmeye hakkım var diyorsun bu ülkede o dediğin şey olmuyor ne din de nede resmiyette he gidip Amerika'ya istediğini yap hrsitiyanlığını orada yaşa buradakilere de bu tarz sorular sorupta ahlakını bozma
- +1 yıl
@Mertinsss çok karısı vardı ama bazılarını korumak bazılarını da başka nedenlerle aldı yanına
Cevap sahibi+1 yıl@Mertinsss seninle konuşup da daha fazla sinirlenmek istemiyorum. Allah ıslah etsin
- +1 yıl
O nedenlerle aldı ama seks sırasını belirleyen ayetler var. Hangi kadınıyla ne zaman olacağı gibi. Korumak diyorsunuz korumak için illa evlenmek mi gerek o sıralarda korunacak kim bilir ne kadar kadın vardı o çölde. hepsi ile evlenecek miydi yoksa başka türlü yardım edemez miydi...
+1 yılbencede al zaten sen o kadını haketmiyorsun hatta hiç bir insanı haketmiyorsun çok siğsın keşke ölsen
21 Yorumla
+1 yılİroniyse eğer komik gerçekse ruh hastasısın
32 Yorumla- +1 yıl
Bana niye üzülüyorsun ahaha kendine üzül 😃
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa sabir ya. Rabbim akil fikir ve en ömelisi haysiyet ile ViCDAN versin böyle geri kafali cahillere!
311 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl😅😅😅😅Anlayis tarzin bu iste sadece maddiyat, Bravo! Peki ya maneviyat? Sirf sana paran icin gelen bir kadin mesela? Veya diger kadina yasattigin degersizlik nolcak? Bu nasil bir igrencliktir ya? Benim esimde coooook zengin trilyoner koskocaman bir serveti var ama bir gün bile böyle bir sey düsünmedi söylemedi ki söylese onu aninda birakirim onuda bilir ama rabbime cok sükür bu derece geri kafali cahil görüslü bir insan degil sevdigine kiymet veren üstüne titreyen birisi rabbim herkesi sizin gibi deger kiymet bilmeyen uckurundan baska birsey düsünmeyen adamlardan korusun ve rabbime bin sükür sizin gibilere denk gelmedik..
Cevap sahibi+1 yılBen parasi icin gitseydim onu okumasi icin zorlamazdim. Ben olmasam asla üniversite okuyamazdi.. benim sayemde okudu yani demem oki parasina güvenmedim ben onun ki ihtiyacimda yok zaten Avukat olcam bir kac ay icinde😉
Cevap sahibi+1 yılHahahah kro diyene bak ya. Git isine cahil kafa kendine 4 cü kariyi sec sen hadiiii yürü yoluna utanmiyo bide baskalarina kro diyo Geri kafali
Cevap sahibi+1 yılTssssss😅
Cevap sahibi+1 yılCanim sen anlamazsin kafan erismez bazi seylere. Rabbime bin sükür senin gibi cahil insanlarin aksine Avrupada dogup büyüdüm vede okudum:) yani anliyacagin suki hem avrupada hel türkiyede Avukatim ha ayrica bu isi para icin veya söyle söyliyeyim ayda 4-5 bin kazanacagim para icin degil Hayır icin yapcam cünkü emin ol o paraya zerre ihtiyacim yok. Ama senin insanliga ve biraz egitime ihtiyacin var;) insanlikla alakan yok aaa pardon ya herhalde bilgisizlik& egitimsizlikten geliyordur bunuda normal karsilamak lazim senin gibi varliklarda;)
+1 yılhaklısın ben de aynını düşünüyorum. evli değilim ama aynı anda ikiz kız bulacam alacam
111 Yorumla- +1 yıl
Igrencsiniz gercekten
- +1 yıl
@Mavibaykusss
yani çocuklar 13 14 yaşlarında cinsellik yaşar hamile kalır merdiven altı ameliyetlarda masadan kalır sesiniz çıkmaz bizim iki tane almamıza ses çıkartırsınız - +1 yıl
Ikisi de igrenc. Hem calisan kadin buna katlanmaz boşar seni.
- +1 yıl
Yazik neden Arabistamda yasamiyosunuz?
- +1 yıl
@Mavibaykusss
ben avrupadan muassır medeniyetini almış evliiğe kadar sayısız sevgili yapıp evlenince de tekle yetinemedim. neden 4 ile kısıtlayayım hür olmak varken - +1 yıl
Sinirsiz sevgili yapicaksin diye bir sey yok. Yapmazsin. Bunlar szcma bahaneler.
- +1 yıl
@Mavibaykusss aaa neden ki. bir kızın 4 5 erkeği ya da bir erkeğin aynı anda 4 5 kızı idare ettiğine şahidim. özgürüz biz neden alınıyorsun
- +1 yıl
Onlar karaktetsiz insanlar ben kendimi oyle gormuyorum da sen goruyosun galiba.
- +1 yıl
@Mavibaykusss
herkes özgür ve medeniyette karakter yoktur. atatürkün sözüdür namusu olan insanların ilerleme kaydedemeyeceği. biz atamızı örnek alıyoruz
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Madem ev işlerine yardım edecek ve ya yemek yapacak birini arıyorsan hizmetçi tut neden evleniyorsun ve haksızsın
03 YorumlaBenim eşim böyle bir istekte bulunsa boşanırdım çok ciddiyim
03 Yorumla- +1 yıl
Kadina siddet uygulaniyorsa vb ozaman var.
Ne kadar ıyısın demek onun yukunu hafıfletmek ıcın alıyosun ne kadar sanslı bı esın var (!)
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılResmi nikah tek eşlilik var sen hangi zihniyettesin acaba?
14 Yorumla- +1 yıl
müslüman mısın?
Cevap sahibi+1 yıl@Kaslıfilozof ewt Müslümanım ama tek eslilikten yanayım oldu olucak kadın da gitsin başka biriyle evlensin ha izin vericek misiniz? Siz başka Eşinizin erkekle evli olmasını ister misiniz Hayır o zmn sizde tek eşli olucaksiniz
- +1 yıl
kız dine değinmişti git sünni şeriatını oku biraz birde kadın 2. yi alsın demiş.
Evet 2. kadın özgür iradedir dini vs. bende umursamıyorum yobazlık veya çomarlıkla ne ilgisi var sen tek eşlilik istiyorsun adam çok eşlilik bu kadar basit
Seven biri böyle birşey yapmaz sen sevmiyorsun. Aldığın kadın 50 60 olsun madem regl dönemini sevmiyorsan.
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 317 cevap paylaştı. Erkeklik hakkınızı s. iyim sizin lanet olsun şu dine
31 YorumlaAğzımı bozdurma benim pis troll
21 Yorumlakusura bakma da eşin ikinci kocayı alaçam dese sen ne hisstersin.
10 Yorumlasen bu feministleri boş ver sonuna kadar hakkındır bu toplumda çok eşliliği yaygınlaştırmalıyız
00 Yorumla
+1 yılTroll herhalde..
12 Yorumla- +1 yıl
Önemli değil.
+1 yılDediklerini harfiyen yapsin o zaman 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Nasil?
- +1 yıl
@Mavibaykusss baya 😂
- +1 yıl
Yazik...
Ya síktir işinize gelince din diyorsunuz haklıyım diyorsunuz. İşinize gelmeyince yobazlık bağnazlık vb. Tekrar diyorum síktir ordan!
04 Yorumla
+1 yılEşin 2. kocayı Alcam dese ne dersin?
20 YorumlaErkek olarak neden hakkınız var?
02 Yorumla- +1 yıl
Başı Cumadan cumaya, bayramdan bayrama secdeye değen, Kur-an dan bir sure sorsam kendimi tren gibi hissettirecek insanların söz konusu uçkuruna gelince dini çok güzel kullanması, iyi biliyor fazlasıyla ironik degil mi?
Tekrar okuyun derim bahsettiğiniz konunun ozel durunları var...
!!! Buna hakkınız mı var? Hangi ülkede yaşıyorsun?
04 Yorumlaeşin 2 erkek getirse kabul edermisin?
02 YorumlaOlduuuu :)
13 Yorumla- +1 yıl
Isine geldigi gibi anliyi iste lafi
+1 yılbosan da ondan sonra evlen harem mi kuracaksin. 😠
03 Yorumla- +1 yıl
ikinci evliligi ne halt yemeye düşünüyorsun o zaman
Haklısın, istiyorsan evlen.
014 Yorumla- +1 yıl
Hakli mi?
- +1 yıl
Nasil boyle dusunebiyosunuz anlamiyorum. O kadinin cekecegi acilari dusunuyo musun? Allah savas zamani kadinlar sahipsiz kaldigi icin izin vermis. Basinda erkegi olmayan kadinlara kotu davraniyolarmis. Hangi zamanda yasiyosun?
- +1 yıl
Esi zaten istemiyormus
- +1 yıl
@Mavibaykusss yürü Be kim tutar seni
- +1 yıl
Garipler onlar cunku insan sevdigini nasil paylasir
- +1 yıl
Sanane keyfimin kahyasimisin Senden izin alacak degilim heralde
- +1 yıl
Bakiyorumda dogrulari duymak zoruna gitmis. NE demisler dogruyu söyleyeni 9 köyden kovarlarmis
- +1 yıl
hahaha güldürme beni sen kimsin de senden izin alcam. asil sen gidip karindan izin al önce hahahahahaha umarim izin hic vermez ve o istedigin kadin her kimse seni birakir bir baskasi icin
Gizli Üye(36-45)+1 yılHe trol he başka nevardi
01 YorumlaKarinda ikinciyi alsın
30 Yorumla
+1 yılzihniyetine sokayım.
70 Yorumlayatak konusunda kötümü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın kardeş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalıbına tüküreyim
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar