Erkek ne zaman kızın gönlü yok diye düşnür ne yapmalı?

görüştüğüm biri var yeni tanıştık numaramı vereli 1 hafta olucak yarın ikinci görüşmeyi istedi dedim daha erken ama tanımak isterim dedim..

1 haftadan beri hep ilk mesajı o atıyordu bugün ses seda yok .. sizce görüşmeyede hemen gitmedim müsait bir zamanda sonra görşürüz diye cevaplamıştım gönlüm olmadığını düşnür mü? ne yapsam benim mi yazmam gerekir yoksa ilk adımı yine ondan mı beklemeliyim?
Şimdi de benim yazmam gerekir bir haftaya yakındır yazmış çocuk
Hayır daha sevgili bile değiliz ilk adım bugünde ondan gelmeli
Adam vazgeçmiş
Adam benden bekiyordur bugün yoksa gönlü yok diyebilir
Görüşmeyede sonra bir vakit dedğim için en azından mesajı bugün ilk benim atmam gerekir yoksa gönlü yok der
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkek ne zaman kızın gönlü yok diye düşnür ne yapmalı?
Cevapla