görüştüğüm biri var yeni tanıştık numaramı vereli 1 hafta olucak yarın ikinci görüşmeyi istedi dedim daha erken ama tanımak isterim dedim..
1 haftadan beri hep ilk mesajı o atıyordu bugün ses seda yok .. sizce görüşmeyede hemen gitmedim müsait bir zamanda sonra görşürüz diye cevaplamıştım gönlüm olmadığını düşnür mü? ne yapsam benim mi yazmam gerekir yoksa ilk adımı yine ondan mı beklemeliyim?
1 haftadan beri hep ilk mesajı o atıyordu bugün ses seda yok .. sizce görüşmeyede hemen gitmedim müsait bir zamanda sonra görşürüz diye cevaplamıştım gönlüm olmadığını düşnür mü? ne yapsam benim mi yazmam gerekir yoksa ilk adımı yine ondan mı beklemeliyim?
Şimdi de benim yazmam gerekir bir haftaya yakındır yazmış çocuk
Hayır daha sevgili bile değiliz ilk adım bugünde ondan gelmeli
Adam vazgeçmiş
Adam benden bekiyordur bugün yoksa gönlü yok diyebilir
Görüşmeyede sonra bir vakit dedğim için en azından mesajı bugün ilk benim atmam gerekir yoksa gönlü yok der
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar