Gizli Üye(30-35)+1 yılKizim evlenme birak o adami yazik etme kendine. Evlilik oyle kendi evindeki hayata benzemez. Sen simdi olaylarin icindesin , asil manzarayi goremiyorsun. Diyelim ki siz evlendiniz kiraya ciktiniz. O kira olayi 1 2 ay cekmez. Cunki yakinda seninki cekip ceviremez hem ailesi hem kira hem siz. Ve karar verirki kira odemeyek gidelim bizim ust katta kalalim , kira odemekten kurtulalim.. Yine de doner o eve geri gelirsiniz 1 gun. Sen orda valla billa bakici olursun , kendisi ise gider gece gelir, yorgun 1 sikayet bile edemez olursun. Gencsin muhtemel guzelsin , boyle yasmla evlilikle bitirme kendini.3 kurus saymakla omur gecmez. Ileride bikarsin gezmek istersin , onu bunu almak , cocuk olur. O seninkinin kazandigi para ancak yemek evin masraflarina gider. Zavalli gibi kalirsin. Sert cikiyor yazdiklarim, ama kusura bakma , hic 1 kiza reva bilmem boyle zor zor 1 evliligi.
212 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılvazgec gec olmadan. Yazik degilmi sana
Cevap sahibi+1 yılKotu sartlar olunca bak anlasa bilecekmisiniz. hem biraz da evlilige kadar 1 durum onun oyle anlayisli olmasi. Sonra seni elde eder , degisir,1 gun o iyi karakterini de bulamazsin.
- +1 yıl
haklısın ama bırakmıyor aglıyor edıyor pesıma takıldı saplantılı bır asık sanırım ben 1 kere asık oldum bıde sana oldum bn kolay sevemem kolay unutamam falan demeye baslıyoır 3 gun konusmadım 4. gün aramaya basladık yuzyuze konusacagız falan dıye bazende sakayla karısık aılen vermesse kacasrız falan dıo bende cevabımı verıyorum tabıkı bana diş gecıremıyor ama bılmıyorum ya basıma bela alıdım sanırım
Cevap sahibi+1 yılzamanla duzelir. Yok de. Dusundum tasindim bu is olmaz de. Ne aski guzelim, hepsi bunlar kiza sahib olana kadardir.
- +1 yıl
ben sımdı bu konuyu durduk yere acarsam bana bahane yaptın dıyıp pıslık yapabılır aynı ısyerınde calışıyoruz ben soyle yapmayı planlıyorum.. haftasonu arkadasları ıle tanıstıracak sevmedım dıycem ablaları ıle tanısmka ıstıycem sevmedım dıycem kaldıkları mahalleyı gorcem ben burda yasamam ıgrenc dıycem kndıde hayal kırıklıgına ugramaya baslayacak ve uygun olmadıgımızı anlayacak ozmn bnde dusundum bak sans verdım tanıstım gördüm ama yok bana uygun değil sende gördün ben yokum dıycem... Bilmiyorum belkıde ben abartıyorumbelkıde cok ıyı ınsanlar bu abartıyor anlatırken benı denıyor bılmıyorum kı
Cevap sahibi+1 yılguzel dusunmussun oyle de yap. Zaten sen 1 kere kucumsersen , sogur senden.
Cevap sahibi+1 yıldene. Ama olmazsa o zaman acik acik soyle ki ben zor hayat istemiyorum. Anlamamazliktan gelmesi en kotusu.. Anlamazliktan gelme de. Net kararini soyle
- +1 yıl
aynen ben bırde aılesı ortamını görüp net kararı kafamda verip hiç kavga vs. çıkarmadan ya da mesajla falan degıl yuz yuze geldıgımızde bır cafede oturup yuzune karsı ıstemedıgımı evet senden hoslandım sevdım ama ıstemıyorum bu sartlarda sogudum dıycem ve bıtırcem sonra bela olurmu başıma bılmıyorum
Cevap sahibi+1 yılOlmaz. Olsada kararindan donme.1 israr icin gencligini mahvetme. Uzagi 3 5 gun belki biraz cok arar yazar, seni ikna etmeye calisir, sevdim cok canim yaniyor gibi mesajlarla karsi karsiya gelirsin. ama eninde sonunda vazgecer.
En İyi Cevaplar
+1 yılbunda suçlu sen değilsin ki sevgilin ailesine yardım ediyor amenna da öyle bir durumda enayiye kaçıyor açıkçası bu durumdan belli ki rahatsız değil sevgilin evlenincede bu sıkıntılar devam edecek illa ki kavgalar olacak açıkçası yüriceni sanmıyorum ya gözünü açmasını sağla ya da olmuyorsa zorlama
06 Yorumla- +1 yıl
oda var ama gerçekten muhtaçlık var birde çalışan var biz bişey yapmayalım diyende var işin zor ne diyim 2 kız kardeşi var çalışmıyorlar ekmek elden su gölden anlayışı var
- +1 yıl
çalışıp eve destek olmuyorlarsa evlenince de zor sevgilin ağırlını koymalı bence
- +1 yıl
şimdi erkek kardeşleri ne kadar da eve destek olsada onlarda eve her konuda destek olmalılar vicdansızlarmış bana göre şimdiden eve destek olmayan erkek kardeşleri evlendikten sonra nasıl destek olacaklar orası ayrı bir muamma
İki gönül bir olunca samanlık seyran olur demiş atalarımız adam seni gecindirebileceğine inanıyorki evlenmek istiyor birde 65 yaş anne ve babası 3 aylık alabilirler ki o yaşlarda pek bir giderleri de olmaz 65 yaş maaşı 700 750 lira gibi bişey 2 kişi alır 1500 lira evlerindende kira geliri aylık 800 olsa minimum iki tanede dul ablaları var onlarda çalışıyorsa bu evden çıktıktan sonra kıyafete alış veriş yapacaklarına faturaları ödeyip mutfak giderlerini karşılarlar olur biter Yani
016 Yorumla- +1 yıl
1 tanesi çalışıyor diğeri evde birde çalışsalarda eve vermek yerine nasılsa o bakıyor dıye kendı üstlerine harcıyorlar ee demekkı ana babada bırsey demıyor oğlan baksın diye evlendıkten sonra kızlarla evlenır gıderse zaten tamamen butun yuk buna kalacak en azından bır ememklılık olsaydı ustunu de bız katkı yapardık
- +1 yıl
Ablaları ilgilenmiyorsa üst katı yabancı birine kiraya vericek ablalarını evden göndericek siz bakmıyorsanız çıkın gidin ben bakarım anneme babama dicek ablalarını evden kovacak yani onlarda iki kardeş evmi tutar ne yaparsa yapsınlar yani sende kayın validen ve kayın pederinle oturursun üst kat kirası size gelir 2 sinin 3 aylıklarıda size gelir olur biter Yani 2 tane yaşlı insana bakıcaksın zaten fazla huysuzluk cıkarmazlar televizyon karşısında otururlar bütüngün yatalak değillerse şanslısın
- +1 yıl
Olsun öyle düşünme sen yine emekli olamaz herkes benim babamın Bağ-Kur'u vardı emekli olucak diye seviniyodum bağkurunuda her ay kendim yatırdım ben askerdeyken 4 sene önce emekli olması gerekiyordu bir geldim emekli olmamış gittim sgk ya 3.7 trilyon borç görünüyor zamanında dolandırılmış 88 senesinde adına şirketler oteller teleferikler açılmış 1 sene onunla uğraştım borçları sildirdim şimdi babam 65 yaşında ama emekli olamadı 3 aylık bağlattım mecburen
- +1 yıl
Ezdirmez merak etme sen biraz dominant olursan birşey yapamazlar ablalarına görümcelik yaptırma cekinmeden üstüne gelirlerse söyle bakın ben iyiyim ama insanına göre iyiyim bana nasıl davranılırsa karşımdaki insana 10 kat fazlasını yaparım dersin iyiye iyi kötüye kötü dersin zaten o zaman onlarda cekinir senden şunu getir bunu götür deyip oturuyorlarsa 1 yaparsın 2 yaparsın 3 cüde kalk kendin yap dersin uşağın Yok senin burda dersin zaten o zaman onlar yerini anlar bilir ses cıkarmazlar yani
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl65 yasindalarsa her biri (anne baba) sosyal guvenceleri de yoksa yaşlılık aylığı alabilirler. Bulunduğunuz yerdeki sosyal yardımlaşma kurumuna başvursunlar. Çok bir bedel olmasa da azda olsa katkisi olur
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bu nasıl birsey herkes çocuğa mi yük binmiş bu çocuk aç mi geziyor o maaş kime yeter 😕
Önce o ablalara birini bul yuva yıkar bunlar benden demesi çocuğun eline bakiyorlarsa eğer ..11 Yorumla- +1 yıl
yani şu an hepsı bır evde oldugu için 2300 alıyor + 500 tl kıra gelırlerı var ve ablalarda bıraz destek oluyor Şu an rahat gecınıyorlar ama evlılık oldugunda o baska bır eve bakmak zorunda kalınca kendı aılesı 500 tl ve kızlar verırse o parayla kalıyorlar ve gecınemezler e ozmnda alıstılarda tabı bundan almaya dırek bıze bela olcaklar
Herkesin sınavı farklı güzel kardeşim. Senin için evi varken kiraya çıkmayı kabul etmiş adam bunu göz ardı etme. Şükret ve dua et, gerekirse sen de çalış. Ama bu sebepten uzaklaşma
05 Yorumla- +1 yıl
Yani dediğim gibi gerekirse sende çalış. Benim şu an aldığım maaş, siz ikiniz çalışsanız alacağın maaşa denk neredeyse, ben bile evlensem eşim çalışsın isterim. İhtiyaç olmazsa yatırım olur. Hayat herkese farklı zorluklar çıkartıyor. Gün geliyor ve paranın mülkün hiç bir değeri kalmıyor gözünde. Büyüklerimden bunu gördüm. Yalnız bunu anne ve babası için söylüyorum, iki dul ablası senin epey başını ağrıtacak gibi. Onlara karşı da tatlı dilli olup tamam abla diyerek insafa getirmeye çalışabilirsin. Allah yar ve yardımcınız olsun. Güzel evlatlar yetiştirin güzel vatanımıza :)
- +1 yıl
zaten sıkıntım kendıne musluman ablalar ana baba degıl ya evlenın gıdın ya da calısıp bakın ananıza babanıza bı cocuga yuklemeyın ben zaten calısıyorum calısıcam ama zorluklarla kazandıgım uc kurusun 1000 tl sını her ay ablalarına yedıremem kusura bakmasın otururum babamın evınde dha ıı :)
sen her seyi yazmissin aslinsa bizim yorumumuza ihtiyacin yok. yuregini dinle. bu atese atlicak msin bile bile zor hayati istyor musun
00 Yorumla
+1 yılSenin iş yatar şimdiden haberin olsun başka biri ile evlenirsin
010 Yorumla- +1 yıl
Sen çalışıyor musun okul falan ne okudun
- +1 yıl
Bunları geç sana verebilecekleri belli herşey ortada ailenin içine gideceksin bir nevi köy hayatı gibi gelin çayı koy gelin çamışırlar gelin ütü vs vs
- +1 yıl
Üst kat siz alt kat onlar
- +1 yıl
Torun olduğunu düşün bide
- +1 yıl
ozaman zaten evden cıkmazlar o alahın emrı zaten bellı görümceler her dk cocuk sevme bahanesıyle bende olacak... ama baska yerede gıtsek busefer hastayız yaslıyız bılmem ne dıye sureklı cagarıcaklar tek erkek bu ve kıyamıyor annesıne bu da ee torun olsa zaten sureklı cagırıp sevmek ıstıycekler yıne aynı kapıya cıkıo
- +1 yıl
İşte bu yüzden çocuğun bunlara katlanabilecek birini bulması lazım şartlarını kabul edebilecek
- +1 yıl
Annen baban memleketten birini bulsun olmadı
wimdiden bunu bilmen iyi olmuw sonra sıkınti oluyor. bana kalirsa ayril. anne baba olursa yine anlayiw gosterilir ama 2 ablada varsa durum vahim.
00 YorumlaAblacım sen ne iş yapıyorsun acaba koca parasına mahkum musun?
05 Yorumlaaşkından ölsem de senin gibi bir insanla hayatta evlenmezdim.
010 Yorumla
+1 yılvalla evlenme bence bugünü hatırla pişman olucaksın, yazdım buraya
12 Yorumla- +1 yıl
valla sen biliyosun bacım
+1 yılSevgiline uzuldum ben sadece adam hangi birinize yetissin ulannn.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı. bence evlen aynı durumda senın aılen olsan ne yapardın ben şunu der şunu söylerım sevgılı bulunur ama ana baba bulunmaz bence çoçugu kaçırma iyi bir çoçuk anne ve babasını düşünen eşi ve çoçukları için neler yapmazki
06 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılevlenip darboğaza sokma kendini, çilen bitmez. Olduğu gibi kabul etmediğin biriyle evlenme sakın.
18 Yorumla- +1 yıl
Edemezzz kesin ve net. Olmaz o iş yürütemezsiniz.
- +1 yıl
iki tane abla, yaşlı anne baba. Vicdan sahibi adam onları bırakmaz zaten.
- +1 yıl
Güzel ama sen katlanabilir misin. Aynı şeyi senin ailene bile yapacak olsa yinede memnun kalmayabilirsin. Aslında güzel adamdır bu tür adamlar. Fakat durumu kabullenmek ve adamın bu durumuna ortak olma fedakarlığını yapacak olan kadındır.
- +1 yıl
Kesinlikle, sen öncelikle şuna karar vermelisin. Onu şu an içinde bulunduğu durum dahil, her haliyle olduğu gibi kabul edebilecekmisin. Onun her şey değişecek daha güzel olacak filan demesine kulak asmadan ve hiç bir şeyin değişmeyeceğini düşünerek bu kararı vermelisin. Kabul edebiliyorsan evlenmelisin. Yoksa evlenme bir dolu sorunu hayatına sokmuş olursun. Benden söylemesi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin annen baban ayni durumda olsa onu düsün erkek kardesinin bir kizla oldugunu düsün annenle babana bakmak istemiyor gelin ne düsünürsün?
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılonlarda calisacak tabi fazla yüz vermeyin onlar zevk sefa sürüyosa sizinde hakkiniz var buna esin olck kisi önemli burda onun tavri önemli sen sakin fazla ortaya atma kendini kötü olan sen olursun
Cevap sahibi+1 yılvalla bak benden söylemesi ona söyle bunlari kendini kötü yaparsin yoksa aklini basindan al adamin sen ne diyosan onu yapsin adam kadinligini kullan canim. senin isin adamla
Cevap sahibi+1 yılbak sakin annesine babasina laf atma kötüleme onlari adama erkektir zoruna gider ama belliki cocuk sana kiymet veriyor emin ol düzgün insan bulmak zor bundan dolayi vazgecme adam önemli senin icin kiymet verdi mi sana tamamdir hicbrseyi sıkıntı yapma halledilir
Cevap sahibi+1 yılmerak etme bastaki sorunlari halledersiniz adam yaninda olduktan sonra herseyi ataltirsin basta sıkıntı ceksende bunlari da gecer cok iyi tani onu hemen evlilik karari alma geri dönüsü yok bu islerin kolay kolay
Cevap sahibi+1 yıltek erkek mi bu
Cevap sahibi+1 yıluzak durun ya tek erkeklerden 😆😆
Cevap sahibi+1 yıltam eltin yok ama evin terk erkeginin yükü fazla olur hep al sana dert kaynana kaynata derdi 😆😆
Cevap sahibi+1 yılhak bölme cok sıkıntılı haklisin ☺ben böyle konusuyom ama bendede sans yok kötü birine denk gelmem insallah
+1 yılDurum vahim mecbur edecek maasi da azmis kiraya ciksan daha kotu en iyisi baksin daha iyi
03 Yorumla- +1 yıl
Durumunuzu duzeltene kadar idare et acele karar verme kiraya ciksan yarin o ev ustunde hak idda edemen
- +1 yıl
aynen bencede aılesı kıraya gıdıyorsan daha gelme ust katın kırası bızım dıyecekler bu net bellı o yapmazlar desede ben boyle olacagını bılıyorum... durumumuzu duzeltebılmemız ıcın kenara bırıkım yapmamız lazımbız bırıkım yapmak yerıne o evde oturp bıde uzerı ne 1000 tl yakın her ay para verecegız ha kıra da oturmusum ha burda yıne bana gırıyor yanı
Ben sevgilin olsam bana bunları anlatsan direk yol verirdim sana
03 Yorumla
+1 yılSiz o eve kira verin en azindan evden cikmazsiniz hem kontrol altinda olur
02 Yorumla- +1 yıl
Ayni sey olur zaten bence
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılcanım sizin iş yaş. olmaz o iş...
01 Yorumla Bu durumu çocuğun ailesiyle birlikte konuşun.
05 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAza kanat edecek yokluk nedir bilmeyen biriysen evlenme mutsuz olursun
00 Yorumla
+1 yılseviyosan bunlar sorun degil
06 Yorumla- +1 yıl
bu yolu bulunur. sen bilirsin. kaldiramam diyosan uzatmamalisin
- +1 yıl
bu durum senin için büyük bir sorunsa gözünün yaşına bakma. sonu daha fazla felakete gider. ama iyice düşündükten sonra kabul edebilecek olursan bu seferde onun sana karsi karakteri sana gerçekten nekadar değer vereceği seni anlayıp anlayayamayacagi zayıf ve güçlü yanları kısaca kişiliğini iyice çöz sonra tamam de.
- +1 yıl
o konuları hiç ciddiye almam ben. önemli olan kisilerin bu konulara bakış acisi. ama problem olacağını hiç sanmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılKagit ustunde hesap yapsaniz beraber..
03 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar erken o kadar iyidir. Konu hassas.
Aşk İlişkileri konusunda 9b cevap paylaştı. O iş olmax nasıl yardım yapacak o parayla!
012 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen de çalışırsan sorun olmaz
00 YorumlaÇok zor bir durum ya bir çözüm bulunur inş
00 Yorumlaolur gider sıkma canını
00 Yorumla
+1 yılkesinlikle evlenme.
05 Yorumla- +1 yıl
babası = işsiz
annnesi = işsiz
ablası =işsiz
ablası = işsiz
müstakbel eşi = işsiz
olacak çocuk = işsiz
7 tüketim 1 üretim
sonuç = adam katil olur :D - +1 yıl
ben senin yerinde olsam iş bulur daha modern bir adamla evlenirim
1- ailesiyle mesafesini bilen
2- geliri olan
3- realist. - +1 yıl
Ne is yapiyosun
- Aşk İlişkileri konusunda 893 cevap paylaştı.
+1 yılbu iş olmaz
00 Yorumla
+1 yılZor durumlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılkismet boyle
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar