Reddeden bir kizla arkadas kalmak dogru mudur yoksa tum iletisimi kesmek mi gerekir? Neden?

Konustum olgun karsiladi, kirmadan reddetti. Ama konuyu buyutmedi eski samimiyet olmasa da konusmaya devam ettik. Ayni isyerinde oldugumuz icin isyerim cehenneme donmesin diye ben de konustum. Onunla konustukca soguyordum, iyi geliyordu duygularim yok olmustu, ya da oyle zannediyordum. Ta ki kiz ayni isyerinden baska bir oglanla samimi olmaya baslayana kadar onlari konusurken gordugumde oyle bir kiskanclik duygusuna kapildim ki anlatamam. SIZCE BU KIZLA IRTIBATI KESMELI MIYIM? NE TAVSIYE EDERSINIZ?
Güncellemeler
+1 yıl
Adamla bahçede çay içtiler,5 dakika kadar konuştular adam zamanı da olduğu halde kızı umursamadan çekip gitti. İlgi gösteren benim ama kız kendine ilgi göstermeyen, az konuşan ne düşündüğünü belli etmeyen evlenmiş boşanmış bir adama gidiyor gözümün önünde adım adım ve ben bir şey yapamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Reddeden bir kizla arkadas kalmak dogru mudur yoksa tum iletisimi kesmek mi gerekir? Neden?
Cevapla