Okulda hiç tanımadığım bir cocuk bana seni görünce çok mutlu oluyorum dedi?

Ben lavabodaydim ve sinifima gitmek için merdivenler den yukarı cikiyodum tam çıkarken bir cocuk adimla seslenip bir dakika gelirmisin dedi bende işte gittim adımı nerden biliyosun dedim araştırdım buldum dedi ben seni görünce çok mutlu oluyorum gunumun güzel gecmesini sağlıyosun dedi bunu derken yakın bir arkadaşım geldi işte yanımıza biraz güldüm öyle sonra dedimki yani arkadaş olarak konuşabiliriz dedim sana nerden ulasabilirim dedi bende bir ye rden ulaşmassn sadece okulda arkadaş olarak konuşabiliriz dedim çok pismanim ya bide çocuk çok tipsizdi sizce iyimi yapmisim kötümi kalbini kırmak istemedim çünkü? ?
Okulda hiç tanımadığım bir cocuk bana seni görünce çok mutlu oluyorum dedi?
Cevapla