Dün ilk defa hoşlandığım çocukla konuştum detaya gelin?

Dün doğum günüydü mesaj attım fırsattan istifade konuyu uzattım baya konuştuk geceye kadar. senle konuşmak iyi geldi gibi şeyler söyledi. fakat canı sıkkınmış. neden dedim. kız arkadaşımla yeni ayrıldık belki o yüzdendir bilmiyorum falan dedi. sanırım çocukla sevgili olmaya çalışırken kanka olucam 😑 yardım edin nasıl bir yol izlemeliyim?
Dün ilk defa hoşlandığım çocukla konuştum detaya gelin?
Cevapla