Yaşadığız olaylarda sevgiliniz size tavır alsa ve sürekli bir dargın, bir barışık olsa tepkiniz ne olur?



bence akışına bırak fazla üstüne düşmek ilişki bitirir kızların yanlışı ne biliyomusun ilgi alaka beklemek unutcaksın bir hedef ilgi alaka edinceksin
Yumruğu çakarım o ne öyle kezban gibi erkek mi olur. Erkek dediğin net olacak aga :D
Bu tür darginligi kaldıracak zamanım olmasa da barışmak için detaylı görüşürüm kazanmak kolay değil kaybetmek benim alanım değil
mınnak bır sey olmaz alltan alırım kadınlar zaten duygusaldır ustune asla gıtmemkı
Cevap
24Cevap
sevgilim olsun kısmına o kadar odaklanmışım ki problemlerle nasıl başa çıkarım konusunda hebele hübele kalıyorum, bu yüzden turşum kurulacak :'(
Onu anlamaya çalışırdım ama o beni anlamıyorsa da ilgilenmezdim
bir hadi ordan git ya derdim napalım yani? bu yastan sonra bıde kahır mı cekecez
Bu sekilde iliskiyi yipratir..
Kendini yipratir..
Beni yipratir..
O yüzden konusurum..
Bu ilişkimizi yıpratır, ayrılmak en iyisi
Çocuk oyuncağı değil bu bir sıkıntısı varsa çözeriz
Sorunda sorduğun gibi oldu tepkimde oldu sonuç : ayrıldık
Senin derdin ne be? Ne bu alınganlık? Ben mi kızım sen mi buna bir karar ver ona göre rolleri degiselim canım derdim :)
Doğru düzgün ayarlı davranması gerektiğini söylerim
bı çakarsam görersn olurdu herhal :D
İlişkiyi yıpratır o, yani sonu ayrılıktır..
eaeaeaeaaaaaaasssstir ordan. hadi yoluna...
yol veririm direkt çekemem öyle
yapmaz ki öyle şeyler
aynısını yaparım sonrada soğur ayrılırım :D :D :D
"Dalga mı geciyon lan 🔪 "
Sen yoluna ben yoluma
Yorma beni der devam ederse bitiririm
sebepsiz yere dargın olursa kızarım
derim sen fırıldak mısın. bir öyle bir böyle..
bu kız mı erkek mi cinse göre değişir
Cocuk mu oyalayacagim byü derim
Artık soğumaya başlanır ve bitme noktasına gelir.
Olur tabi arada ama sık olursa sonu husran gibi
bir sevgilim olsa haberim olurdu heralde. Asdfg
Gelgitleri olan biriyle yapamam
Dengesiz insanlari sevmem. Ayrilik sebebi olur
Ben çocukla uğraşamam
Sıkılırdım doğrusu gelemem öyle şeylere 😒😒
agzinin tavanina s*çarım ;
İki taraf da çok yorulur
Ne dargın ne üzücü hep orta halli gitmeli
Artık karar ver derim.
Zaten öyleyiz 😂😂
"La yeter bebe"
Döverim onu 😠
Dengesiz biriyle çıkmam net olucak
Sürekli tartışıyoruz ☹
İntihar sebebi 😱😱
uzatmam..
Yapmaz öyle şeyler
Kendi kaybeder
Sonu kötü..
öyle ilişki yürümez
Hadi bb kuzum derim
Yürümez o ilişki
Bitiririm
Hiç çekilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar