
Tartışma sırasında sürekli sakin davranan ve kalan sevgiliye karşı tavrınız ne olur?

#SelamGençlik 🍀🍀
Cazgırlık, dırdır, trip sevmem ve sevdiğimle tartışabilmeyi de ayrı bir güzellik olarak görürüm. Aşırı tepkisizlik, sakinlikte aşırı dozaj da hoş olmaz fakat! İnsan da mumya değil sonuçta. Sevgiyi en güzel şekilde yansıtan, yine zeka pırıltılı ve iletişimi en sağlam biçimde yaşatan aşk dolu tartışmalar benim tercihim olur daima. #Hey! 🍀🍀
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Ay ben yükselirim daha çok olmaz, etsin kavgasını, içimizi dökmeksek rahatlayamam ben. 😃
Ne olacak ya? :D Sakin sakin gelsin " Ah bebeğim, sakin ol lütfen.. gel mozart eşliğinde kahve içelim. " falan hahaah :D
Hahaha :D
Ni demek :D
Sakin kalan benim aslında ve karşı taraf ne düşündü hiç bilmiyorum. Tartışma ve huzursuzluk sevmiyorum, elimden geldiğince alttan alıyorum.
Korkutur kanka. Sanki ilişkiyi, beni önemsemiyormuş izlenimi verir.
Cevap
5Cevap
Öperim sakin davranışlar beni çeker
Bende sakin kalırdım
Daha da sinir olurum. Tartışma esnasında sus pus oturacak birini ne yapayım? En azından biraz kendini savunsun fhdhdh
Sen Abdulhamit'i savundun deme sonra? :D haha
sevgilimse yapısını biliyorumdur sorun etmem. o sakin kalır ne güzel işte denge sağlanmış olur o hali beni de sakinleştirir
Ondan daha çok sakin kalırım ters psikolojidir bu. Karşı tarafın beni umursamıyor sinir bile olmuyor diye düşünüp delirmesini sağlar
Aranılan sevgili. Tartışmada ağzı kapalı kadın anca Mars'ta bulunur.
Sakin kalması sorun diil de guluyosa feci cıldırıyorum onu bunu fırlatabilirim
Girtlagina dalarim sinirlen leeen sadjadaödjöl saka bir yana bilmiyorum :D
daha çok sinirlenmeme bazen de yumuşamama neden olur
Nefret ederim , hiç hoşlanmam.
çok sinir bozucu
bünye kaos istiyor
Beni sevmiyor onemsemiyor
Bende sakinim
İyice çıldırtır beni. 🤦🏼♀️
Güler yüzlü
Sakin kalırım bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?