Ben gider özür dilerim özür dilemek pişmanlığımı dile getirmek benden bir şey götürmez kaybettirmez tam tersine bana tekrardan onun kalbini kazandırır yarın mutlaka affettir kendimi kötü bir şey yapmasam bile bana soğuk olduğunu anladığın zaman eğer bir hata yaptıysam özür dilerim yani afetlerin farkında değil bana söyleyebilirsin karşı taraftan da aynısını beklerim yapmıyorsa yapmasın ilerisini düşünürüz belki de düşünmeyiz
Sakinleşince yanaşabiliyorum yoksa tartışma alev alev devam ediyor.. bende kendimi durduramıyorum. O sebepten, konuşmamak, kafamı toparlamak, sakince halletmek istiyorum..