Sevgilim bana iyi davransa da , değersiz hissediyorum onun yanında. Sabahları mutsuz uyanıyorum. Ne yapmalıyım?

Erkk arkadaşım kötü biri değil ama yeterince ilgili değil ve kendini bana vermiyor. Önceliği ben değilim yani. mutsuz uyanıyorum hep.
Ayrıl. Sana değersiz hissettiren insanlara bir dakikanı bile verme.
Bencil olabilir.
Seni seviyor ama yansıtamıyor.
Sevdiği falan yok kendini kandırma. sevse mutlu eder
Seni sevene git , sevdiğine değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncl
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgilim bana iyi davransa da , değersiz hissediyorum onun yanında. Sabahları mutsuz uyanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla