Fakirim diye kızlarla çıkmıyorum. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Benim etrafımda çok kız var hepsi benimle ilgileniyor fakat fakir oldugum için onlarla ilişki yürütemem diye uzak duruyorum. Bir ilişkide hesabı hep erkeler ödediginden ortalama ne kadar para harcıyoruz? Sevgili olsak bile ilerde evlenecek paramız olmıycaktır ondan dolayı kendimi çok mutsuz his ediyorum. Keşke fakir olmasaydım :(
Fakirim diye kızlarla çıkmıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla