Param olmadığı için kızlarla konuşmuyorum. Sizce mantıklı mı?

21 yaşındayım. İş, okul vs. hiçbir şey yok. Bir kızla nasıl tanışılır bilmiyorum ve bir kızla tanışmaya da hazır hissetmiyorum.

Şu an ki durumda bir sevgilim olsa napabilirdim ki onunla? Kesin masraflı olacaktır.
Param olmadığı için kızlarla konuşmuyorum. Sizce mantıklı mı?
Cevapla