Arkadaşlar kız arkadaş yapmıyorum çünkü çok cep yakıyor ne yapmalıyım?

Ne zaman olsa çok cep yakıyor hesabı ben ödüyorum sürekli. Babama acıyorum o yüzden sevgili yapmıyorum yaşım 19. Düşünüyorum babam çalışıyor o kızı cafe götürmek için değil ekmek parası için dershane param için ev için falan diyorum vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmam lazım sürekli hesap ödüyorum çok cebimi yakıyor. Fakir diye dalga geçmeyin fakirlik ile alakası yok 😔😞
Arkadaşlar kız arkadaş yapmıyorum çünkü çok cep yakıyor ne yapmalıyım?
Cevapla