Sevgili ne zaman öpülür? Benim öpme meselesinde ne düşünüyorsunuz?

4 aydır çıkıyoruz. İlk ayımızda beni yanağımdan öpmeye kalktı yanağımı çektim sonra baya sorun yaptım bunu bir daha yapmican vs dedim kendimi hazır hissetmiyordum çünkü ilk sevgilim. Sonra bir gün avuç içini öpebilir miyim dedi izin verdim ondan sonra izin falan almadan elimi öpmeye başladı. En sonunda da sarılırken boynumdan öptü bunun üzerine baya kavga ettim ve bir daha böyle bir şey yaparsan biter diye tehdit ettim bir süre konuşmadım barıştık 2 ay boyunca hiç öpmedi. Geçen hafta alışverişe gittiğimizde ben önün yanağından öptüm çok şaşırdı bende şaşırdım, ilk defa birini öptüm sonuçta. Neyse sonrasinda o da kızma ama bende öpebilir miyim falan dedi izin verdim yanağımı öptü. Ne düşünüyorsunuz bu öpme mevzusunda?
Sevgili ne zaman öpülür? Benim öpme meselesinde ne düşünüyorsunuz?
Cevapla