Erkek arkadaşımla bir gün iyiysek iki gün kötüyüz ben de sinirli insanım o da alttan almaz sorum içerikte?

Kabul ediyorum ben tahammül eşiği çok yüksek bir insan değilim hemen birşeylere tepkimi gösteren bir insanım. Sevgilimle de bu yüzden tartışmalarımız çok büyüyor. Sevmediğim bise yaptığında hemen delirebiliyorum hele bir de düzgünce anlattığımda ortamı nasıl yumuşatacağını bildiği halde aksine davrandıkça daha çok sinirleniyorum ve bu sefer sıkıntımı bağırarak anlatmaya başlıyorum iyice isin içinden çıkmaz hale geliyor içinde bulunduğumuz durumda.. O pek alttan almaz ben de susabilen bir karakter değilim.. Napabilirim artık çok sıkıldım kendimden bile sıkıldım bu kez suscam diyorum olmuyor yine kendini haklı görerek konuştuğu için yine susamıyorum.. Akıl verin lütfen.. Benimle aynı durumda olup aşabilen oldu mu?
Erkek arkadaşımla bir gün iyiysek iki gün kötüyüz ben de sinirli insanım o da alttan almaz sorum içerikte?
Cevapla