Erkek arkadaşımla 2 gündür konusmuyoruz kafam çok karıştı artık ne yapmalıyım sizce?

kendisiyle geçen senede çıkmıştık 3 ay süre sonra ayrıldık ve ayrıldıktan 1 sene sonra tekrar bir araya geldik ve tekrar bir ilişkimiz olması için çok çabaladı fazla değiştiğini farkettim bundan emin olmak için biraz koşturdum bile hatta normalde 2. şans verme olayını sevmem çünkü yine bilirimki aynı şeyler olucak ve lakin öylede oldu hatta geçen seneden çok daha beter biri çıktı karşıma aklıma takılan şu anlaşamadığımız birkaç nokta vardı beni 2 yıldır tanıdıgı halde onlrı sevmediğimi fazla sıkıya gelmediğimi bildiği halde yapmaya devam etti neyse konustum bu konuları düzelir gibi oldu sürekli beni kaybetme korkusu yaşıyo bundan eminim dilede getiriyo zaten beni bırakma sen benden kesin ayrılırsın diye her neyse geçen yine birşey oldu boktan gereksiz birşey yüzünden ters yaptı bana ondan sonra ne o ne ben yazdım yine insnlık bende kalsın yazıyım dedim 2 kere yazdım umduğum cevabı alamadım bende daha yazmıyorum yaklaşık 2 haftadırda yüz yüze görüşmüyoruz 2 gündürde konusmuyoruz anlamadıgım şey şu bu kadar seven kaybetme korkusu yaşayan neden bunları bile bile hala yapmaya devam eder beni değiştiremiceğini bildiği halde gerçekten anlam veremiyorum kaybeden o olucak sonuçta..
Erkek arkadaşımla 2 gündür konusmuyoruz kafam çok karıştı artık ne yapmalıyım sizce?
Cevapla