Ayrılık mesajı göndermek, seni aldattım demek, evlenme teklifi hazırlayıp gün sonunda şaka demek... İki sevgili arasını korkunçlu derecede açabilecek şakaları önceden belirleyelim ki gün sonunda ayrılık olmasın :) Sizce sevgiliye 1 Nisan şakası olarak en komik şaka ne olurdu?
1 Nisan şakaları ayrılığa neden olabilir! Sevgilinize yaptığınız en kötü şaka neydi?
bir gün dışarıdan gelirken ve evde sevgilim yalnızken evimde bulunan bluetooth hoparlörün sesini kapı önünden son sese aldım. Ve internetten çığlık sesi bulup kapının önünde son sesle bir anda açtım :) sevgilimin çığlıklarının açtığım çığlıkların arasına karıştığını hatırlıyorumda hala aklıma geldikçe gülerim :) umarım birgün intikam almaz :)
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Geçen sene 1 nisanda evlenme teklifi ettim. Oda kabul etti. Açıklamaya kalmadan ailesi girdi odaya mutlular falan baya sevinç çığlığı. İşin ilginç tarafı öbür aya düğünüm var. Hayatımın şakasını yaptım :D
Sohbet arasında masum takılmalar yaparım ama şakayla işim olmaz bir genç sevgilisine hırsız şakası yapmış bir yerde tam bilmiyom kız eve girince onunla karşılaşıyo kız koşarak dışarı kaçıyo yola fırlıyo kıza araba çarpıyo ölüyo genç ve çarpan adam şu an hapiste ve ömür boyu cezaya çarptırıldı
Çok kıskanç bir yakın kız arkadaşım vardı, sevgilimi arayıp Benin yoğun bakımda olduğumu ve doktorun bütün yakınlarını hastaneye çağırdığını söylemiş bu Arada benlm telefonum da wc ye düşmüştü çalışmıyordu sadece o kız biliyordu kimse ulaşamıyordu:)) böyle bir eşşek şakası yapmışlardı
Bu soru ortalama bir Türk insanı için olasılık sınırlarını zorlar nitelikte. Yahu düşünsene hem sevgilin olucak. Hem 1 Nisanda da olucak. Şaka yapıcaksın falan. Bence sorunun kendisii zaten şaka gibi.1 Nisan'da tekrar sor pls
Ben hic yapmadim da , youtube da falan görüyorum yok ayrilma sakasi yok kizi ormana kaçırdım şaka yaptim yok bilegimi kestim sakasi yaptim öldüm falan filan bir b*kunu çıkartmakta üstümüze yok yakinda sevgilimi aldatma sakasi falan da yaparlar
Yani 1 Nisanda evlilik teklifi yapıcak sonra şaka şaka diycek. Bende onu şakalayıp kapının önüne koyucam ama bir de bakıcak ki şaka kaka olmuş. Hatun gerçekten gitmiş ;)
ben 1 Nisan gelmeden şaka yaptım sevgilime 😂😂 ayrılmak istiyorum dedim. defalarca mesaj ve aramasına rağmen kararlı bir şekilde bitsin dedim. BİTTİ HAHAHAHAHHA
uzun yıllar önceydi :) annemin telefonundan uzun bir mesaj atıp sonuç olarak hayatımı kaybettiğimi söylemiştim :) bir dahada yüzüme bakmadı önemide yoktu :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir Nisan şaka gunui değil hile günüdür. Haçlılaron Endulus Müslümanlarını 1 Nisan şakası diyip kandırdılar gündür
telefonumu başka bir kıza açtırıp buyurun ben kız arkadaşıyım kendisi şu an burada değil dedirtmistim sonra olaylar olaylar. .
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben bir keresinde beni seven bir çocuğa ölüm şakası yapmıştım inanmıştı da bir mesaj gondermistim kıyamam o zaman beni çok sevdiği için kızamamıştıda 😂😂
En İyi Cevaplar