Şaka qeyfi kategorisini açmamışlar bu sene üzüldüm bak. Neyse artık nerede çıkarsa soru oradan yollarım ahaha :D Arkadaşlara veya sevgiliye yapılabilecek en iyi şaka ne olurdu klasik sorumu sormak istedim :)


1 Nisan şakaları tamamen saçma geliyor bana. Hayatımda bir kere büyük bir şaka yapmıştım o da en yakın erkek arkadaşıma 1 ay boyunca konuşmadı benimle.
alla alla
Sevgiliye ayrılma şakası olabilir hshsha ya da seni aldattım hayatımda başka birisi var falannn😄😄
sevgilim yok yapamam hüğ
Tühh bunu çok da tutmuştum hshsha neyse madem
Aklıma başka bir şey gelirse yazarım😄😄
arkadaşlara yapılcak öner: d
Aklıma yaratıcı pek bir şey gelmedi gelirse yazayımmm😄
Tamamm :D
Teşekkür ederimmmm🤩bu aradaa aklıma gelmediği için yazamadımmm😣
Rica ederim önemli değil geçti :d
Şeffaf oje yerine sabun koymuşluğum var. :D
ya lsajkdada
Cevap
3Cevap
Kesinlikle hamileyim şakası. Sjdj
hamileyim ayrılamayız
Yarın görürsünüz aksnajjs
sabah 6 da bekliyom klasd
Ahaha tamamm lkfhgf
Bana öyle bakma 😂
https://youtu.be/x4c_mOCsw3E
@Serenia Soruma görüş yorumu atmayın
@Serenia küsüm hepinize görüşmeyelim yazıhlar olsun 😥
@Serenia İyi yolculuklar :(
Sorundaki bir gacı beni engellemiş... Sinirden klavyeyi yumrukluyorum😡
Sen söylücem deyip söylemezsen sorularda engellerler seni :D
Şunun başına şu geldi. Şuna şöyle oldu vs. diye şaka yapmasınlar da gerisi sorun değil. 😀
Ortalığı karıştırıcam :D
Olmaaaz :D
O sorunun ömrü bitti :D
Eveeet maalesef :D
Alınma yaa şaka yapıyorum
görev başarılı :D
Söylemem onu ama ortalık çok süepr karıştı alkjsda
Şaka sandıkları herşeyin gerçek olup ,1 nisana denk gelmesi...
Nasıl güzel hikaye demi..
Kısacık bir etekle fotoğraf ve ben böyle işe gidiyorum ordan iş yerindekilerle kahve içicez erkeksende ölümüne süslen aynısını yap sonra karışır buralar
Suratına hapşırmak olabilir mi?
olmaaaz
Kus direk bence
Bu senede şaka yapmayı verin
Daha önce hiç yapmadım ki :/
Sevgiliye şu sondon oyrolmok ostoyorom boşkoso vor
oooo olomoz oylo soooy
Şaka yapmak zaten en kötüsü. Ne gerek var.
2 Nisaan :D
Bu yılı kurtardık şükür 😀
Bir de bana soor :D
Site dışında şaka yapanım olmadı, şansınıza küsün 😀
Aklımı aldı biri benim büyük olay çıkarıyordum az kala :D
Ne yapmış olabilir o kadar merak etmedim değil 😀
Geçmiş olsun madem
Hiç şakalama huyum yok
Ben hiç beceremiyorum :/
Iğrenç şakaları hiiç sevmem, uğraşamam 😄
seni aldattım şakası. ben yaptım tavsiye etmem.
En nefret ettiğim şey 🤮
Modum yok
Koronaya yakalandim
Şaka yapmıcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?