Ben sana bu işin psikolojik altyapısını anlatayım. Eğer sevgilinle sık sık tartışıyorsan aranızda uyum, empati, saygı falan yoktur ya da kalmamıştır. Fakat insanın maalesef vazgeçmediği bir huy var. Karşısındakiyle sürekli tartışıyorsa kafasında hep onu kendi istediği gibi biri yapma düşüncesi vardır. Ama bu bir yanılgıdır çünkü insanlar asla değişmez. Fakat bilincimiz bunu kabul edecek olgunluğa erişmemişse ki -çoğumuz öyleyiz maalesef- tartışmaktan keyif almadığımız halde, bundan vazgeçemeyiz de. Bu böyle bir kısırdöngü gibi sürer gider. Sen de bu aradaki şeyi güçlü bir bağ, daha büyük bir aşk sanarsın. Bu aşk falan değil bunun adı sadece TAKINTI.
Disney filmleri de gerçek zaten. Ölçüsünde tartışmak; kavga gürültü olmadan, iki tarafın da fikrini düzgün bir biçimde dile getirdiği ve diğer tarafın bu fikre saygıyla karşılık vermesi durumu, mümkünse şayet evet o aşk daha da güçlenir. Ama hep ses tonu yükseliyorsa ve dediğim dedik tavırlar izliyorsa kusura bakmasınlar o ilişki aşk ya da sevgi üzerine değil rekabet ve üstünlük kurma çabası üzerine kuruludur.
Bence alakası yok. Tartışmak var tartışmak var. Yani kalp kırmadan bir konuyu mukayese edebiliyor ve hatta ufkunu genişletebiliyorsan o kişiyle konuşmak haz verir insana ancak; sinir kat sayısını yükselten bir tartışmaysa ızdıraptır konuşmak dahi. Bu biraz tartışmanın kalitesiyle alakalı bağla değil bence.
Kişiler 1,2,3.. kodları ile dünyaya gelir. Herkesin kodu farklıdır. Karşımdakinin 1,2,4 kodu vardır. Ama; İlk iki kod uyuyor diye, biz birbirimiz için yaratıldık der, uymayan kodları görmezden gelirsek, sıkça tartışanlardan oluruz.
Evet aşkı ve sevgiyi güclendiriyo. Tabikide dozunda olacak. Sonu barismayla sarilmayla mutlu bitecek yoksa o iliski biter. Misal sevgilimle ben 1.5 yildir birlikteyiz belki 30 kere ayrilmisizdir ama en fazla 2 3 gun ayri kalabiliyoruz. Baristigimizdada her dk snei sveiyorumlar gitme falan
Normal düzeydeki tartışmalar evet iliskiye olgun hale getirebiliyor ama anormal düzeyde çözülmesi güç ve abes konular ilişkide ayrılığa kadar bile götürebiliyor Allah korusun ama öyle yani tartışmanın süresi ve daha sonrası da önemli cok mu iz birakiyor yoksa fazla iz bırakmadan ilişki normalinde mi gidiyor buna bakmak gerekir
Arada tartışma varsa birbirini kabul etmeme kendine göre karşı tarafı biçimlendirme vardır. Burdan bunu anlıyoruz karşı taraf birbirini olduğu gibi kabul etmek yerine değiştirmeye çalışıyor. E hani aşk birbirini olduğu gibi kabul etmekti?
Yani seni ciddiye almasa umursamasa aklinda olmasan senle tartismaya girmez bile bide burdan bakmak lazim 😂😂😂 ama bence tartisma iliskiyi hizli bir sekilde son a dogru goturur :))
Ben sevdiğim bir insanı uyarırım. Sevmediğim adam umurumda değildir zaten. Sevdiğimin zarar görmemesi için yanlış olduğunu düşündüğüm konuları tartışırım. Yani sürekli tartışıp yine de bırakmıyorsan sevgi vardır veya mecburiyet...
hayır.. kavga etmeyi biliyorsan doğru olabilir ama bizim gibi insanlar, kavga ederken kırmaya rencide etmeye ben üzülüyorsam o da üzülsün mantığında olursa, çok uzun sürmez ayrılık çanlarını duymak..
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sık sık tartışan çiftlerin arasında daha güçlü bir bağ, daha büyük bir aşk olduğu söylenmekte. Sizce bu iddia doğru mu?
En İyi Cevaplar