Aşk, özgür bıraktığında mı daha sahici, yoksa yanında sıkı durduğunda mı?

Sevdiğin insanla bağ kurarken bazen yanından ayrılmak istemezsin, bazen de ona nefes alanı açmanın daha doğru olduğunu hissedersin. Sahiplenmekle özgür bırakmak arasında ince bir çizgi var; fazla tutarsan boğarsın, fazla bırakırsan aranız açılır diye içindeki sızı susmaz. Niyetin korumak olur ama yöntem bazen yara bırakabilir. Aşk, özgür bıraktığında mı gerçek, tutarken mi?
Aşk, özgür bıraktığında mı daha sahici, yoksa yanında sıkı durduğunda mı?
Aşk, özgür bıraktığında mı daha sahici, yoksa yanında sıkı durduğunda mı?
Cevapla