Kızlar, Hoşlanılan kızın da sizden hoşlanıp zaman istemesi ve bu zaman ne kadar?

Arkadaşlar hoşlandığım kıza açıldım o da benden hoşlandığını söyledi ama zaman istedi. Bir takım sorunlardan dolayı. Uzun ilişki (4 yıl kadar) sonrası güvensizlik vs. Fakat bu zaman ne kadar olmalı? Kızlar özellikle sizden yardım istiyorum.Çünkü erkeklerin genel olarak yorumlarını okudum. Yedektesin başkası var gibi. Ben öyle bir kız olduğunu düşünmüyorum. Benim bundan sonraki hal ve tavırlarım nasıl olmalı? Ne kadar olmalı bu zaman? Sanki ben bir daha sormasam bunun konusu bile açılmayacak. Yani gelip olumlu olumsuz cevap vermeyecek gibi. Sizce dediği gibi gerçekten zamana mı ihtiyacı var yoksa başka şeyler mi ne düşünüyorsunuz? Siz eğer böyle bir durumda kaldıysanız gerçekçi olarak yani sorunlardan dolayı biraz bahseder misiniz?
Kızlar, Hoşlanılan kızın da sizden hoşlanıp zaman istemesi ve bu zaman ne kadar?
Cevapla