Bir erkek sizce neden tezcanlı olur ve kıza çabuk niyetini belli eder hoşlandığını filan?

Yeni tanistigim efendi biri hemen 1 haftadan sonra benimle konuşmak için çok caba sarf ediyo. kimseye banada dahil yapiskan davranmiyo. farklı bir anlam mi yoksa sizce çok mu aşık oldu?
Bir erkek sizce neden tezcanlı olur ve kıza çabuk niyetini belli eder hoşlandığını filan?
Cevapla