AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Bu sahiplenmek değil gereksiz kıskançlık.
asırı kıskanclıksa evet
ben cok severim sahiplenilmeyi hic sogumam
görseller harika 😂😂
Herşeyin aşırısı zarar verir
Aşırı olan her şey, aşırı derecede sıkıcı. 😳
belki öyle bir kadın bulursak evleniriz
Erkekler katlanamaz biraz özgür olmak ister
kim demiş onu ya yok öyle birşey.
Yaşadıklarım.
bence ilişkinizde bir sorun varmış. sevmiyormuş seni aksi olsa böyle düşünmezdin
Girmek istemiyorum o konuya
girme zaten ama erkekler katlanamaz diye de yorum yapma çünkü doğru bir yorum değil. sadece sevmeyen erkek katlanamaz.
hayir tabii hattabtahada asik olrm
Sogutucu etkiye sahiptir
Her şeyin fazlası her zaman sıkıcı olmuştur
böyle bir durum içindeyim zaten
Merhaba size bsy sorcm bn Şu an 10 aylik sevgilimle birliktligim var 7 ay elini zor tutdugum kizla Şu an sevisiyorum nasil olduda diye sordum 1 ay sonra nisaniniz var hersey oldugu ve guveninden dolayi diyor istesem ilk zmn optururdum dedi bide opturmesi ve bnim onu arzulamam istedi korkuyorum gozunun disari kaymasini diyor. Kaymasin bnimle sevis opus diyor fkt sevgilim surekli yer bulustugumuzda bir opusme var sizce normalmi bu oda bnde bosalana kdr opusuyoz yardimci olur musunuz
@Sansar1616 normal sıkıntı olcak bişey deyil demekki oda seni seviyo kaybetmek istemiyoki bagzı şeyleri kabul ediyor sonuçda o da insan onunda istekleri var bide ilk birlikdeliginiz ise daha önce başka birileriyle böyle seyler yasamadıysanız daha cok heycanlanma oldugundan cabuk olması hatta onun da olması güzel bazı kadınlar hayatı boyunca orgazmı yaşayamayabiliyo bu uyumlu oldugunuzu gösterir zamanla süre uzar
Bnde cok seviyorum sadece bu yptiklarini bosalmayi bilmesi illa onceden bsy yasamis anlamina glmez demi cunki orgzm yasarkn cok atesli oluyor korkutuyor bni zarar glmz demi falan diye soruyor kizliga falan okdr derin olmuyor zaten fkt soruyor gne tesekkur ederm
@Sansar1616 senin merak ettigin ben ilkmiyim bunları nerden biliyo nasıl yapıyo ya şimdi aksama kadar bu sahneler televizyonda örenmesi ve uygulaması 2 kerede ögrenmesine yeter ama ilklerde cinsellikde duyguları bastırması zor olur daha önce bişeyler yasasa bu olaylara alışık oldugundan öpüşmeyle boşalamaz kolay kolay, uyarılma süresi uzu n olur başka şeyler gerekir yani öncesi yok
Opusup kiyafetli kucagima oturma falan oluyor oyle bir bosalma oluyor sadece bu kfami karistrdi herkz bikir bunu diyom hic penis tutmadigi blliydi omu bile elbiseli tuttu bn istedim diye bunlari ypn biri illa yasamismi olur oncedn bna opmeyi ogret diyodu disleri deydiriyor fakat diliyle biseyler ypiyor bazen bu acemiligindenmi ya da bna ylanmi atmistr cunki bn kimseyle sevsmdim ilk sensin deyip ymin edip kurana el bast
bu olaylara alışık oldugundan öpüşmeyle boşalamaz kolay kolay, uyarılma süresi uzu n olur başka şeyler gerekir yani öncesi yok
Bunu anlamdim nsil uyarima olur nasıl anlarm bna rahim gosterdi bsy var mı yok mu diye normaldi sizce bir kizin bunu ypmasi esim olck blkide bundanmi ki diyom bna guvncinden bna yrdimci olun ytr sagolun
Usta musait oldugunda yazarsan sevinirim
@Sansar1616 zaten çekingenliginden belli olur bu sonuçda öpüşneyi bilip bilmedigi veya ilk tuttugunda canın yanacakmış zanneder gibi tutmasından anlarsın bunları sonuçda bu olaylar karsılıklı gelişen şeyle kız seni yolda durup dururken öpüp kucagına çıkmıyo ya karsılıklı güven de önemli bu arada güvenmiş sevmiş mutlu olmak istiyosan sende güveneceksin gönlünü vereceksin elinden kacırma çünkü şu zamanda öncesinde bişey yasamamış birini bulman çok zor bulasanda karsılıklı güven anlaşabilme ve cinsel uyumun bu şekilde olması mümkün deyil
Usta son kz operkn rahat ca sevisiyorz bazen disi carpistriyor fkt seyi tutarkn okdr sert tutuyoki bilmedigini ordan anlarz yani koparcak hgbi yprdi bn yardimci olurdum kizin bir bilgisi yok ozmn surekli her bulusmada opusmk istemesi bni aklimi bunaltiyor oda diyor insan hberim yokken bir opuck kondurur yanagima diyor ypmiyon diyor bna bn ypincada diyon nerden biliyom falan oliyor iste sagol usta bu konuyuda konusak sagolasin zamn ayirdin okdr
Usta ordamisin
@Sansar1616 ben sana tek bişey diyim insan namusu için yasar hazır eline gelmiş el sürülmemiş bişey kacırma kavgalar olur her zaman olur ama ginede sebat sabır et kacırma yoksa ilerde bir motora düşersin memleketin yarısı üstünden gecmişdir arka otaban olmuştur bakireyim diye yutturur sana oturursun o yüzden elindekinin kıymetini bil hayelleriyle oynama ahını alırsın yüzün gülmez
Eyvallah usta kiymetini bilip. Huzurla yoluma bkmaliyim sagolasn
Usta aklimda kalmasin bunuda konusalim
Bn nisanlimla ilk opusmem de dislerini bna cok degdrdi kiz fkt dilini kullanmisti bunu nsil bilebilir acemi gbi disleri cok degdirdi fkt dilini bnim dilime degdrmesi nasıl oluyor normalmi
@Sansar1616 bunlar televizyonlarda hep gördügümüz şeyler görmüştür biyerden
Yerine göre bence ya ama dozunu da bilmeli
Bu derecee olmasada cok sahiplendigim dogrudur..
Ah keske sohle sahiplense dedigim gorseller
kimine göre ama kimisininde hosuna gidiyor iste
Hayır, seven sahiplenir. 😒
tutuşlar iyi gibi.. tutuyomu bari?🙄
Saygısızlık yapıyorsa evet.
Bana batmazdı da erkeklee için öyle değil sanırım.
Ne soğutması beni daha çok bağlar
Fazla sahiplenme insanı boğar
Buna bir süre katlanabilirim
sahiplensinde asiri kisitlarsa soguyabilirim
Belki. Cidden çok rahatsız eder.
Gosteris sekli detay gibiyse boğar.
evet ben direkt soğuyorum
Merhaba size bsy sorcm bn Şu an 10 aylik sevgilimle birliktligim var 7 ay elini zor tutdugum kizla Şu an sevisiyorum nasil olduda diye sordum 1 ay sonra nisaniniz var hersey oldugu ve guveninden dolayi diyor istesem ilk zmn optururdum dedi bide opturmesi ve bnim onu arzulamam istedi korkuyorum gozunun disari kaymasini diyor. Kaymasin bnimle sevis opus diyor fkt sevgilim surekli yer bulustugumuzda bir opusme var sizce normalmi bu oda bnde bosalana kdr opusuyoz yardimci olur musunuz
başı boş bırakılan her hayvan kaçar
her seyın fazlası zarar.
Bence güzel ya sahiplenmek
kişiye göre ve görüşe göre değişir bence
hiçbirinin bir şeyine inanmiyorum artık
Aksine bağlayıcı bir etkiye sahiptir
Evet sıkar adamı
Bence soğutur fazlası zarar dozunda olmalı.
Olsa da sahiplense keşke.
Değildir. Sahiplensin beni
Her şeyin aşırısı kötü sonuçlar doğurabilir.
Ben sogumam. Ama o sogudu
evet insanları biktirdigim sebep
Kesinlikle öyle. O yüzden yasasın one night stand.
hayir degildir. Bence gayet guzel birseu
Ölçüyü fazla kaçırınca soğuyor insan
hayr hosuma gider: -)
Ben sahiplenen kadini severim
ben sahiplenirsem sorun yok 😂
herşeyin asirisi zarardir
aynen aşırı fazlasi sogutur
Ay hepsi ben özellikle üçüncüsü.
bence yerine göre güzel
Her şeyin fazlası zarar tabi
Bilmem tatmadigim bir duygu.
Hoşuma gider, rahatsız olmam.
hyr tam aksine beni sahiplenmesi hoşuma gider
Hayır bence güzel bişey
Sevgi karşılıklı ise göze batmaz zaten bu durum
Şımarıklığa itebilir...
Köpeğim mi sahiplencem
Merhaba size bsy sorcm bn Şu an 10 aylik sevgilimle birliktligim var 7 ay elini zor tutdugum kizla Şu an sevisiyorum nasil olduda diye sordum 1 ay sonra nisaniniz var hersey oldugu ve guveninden dolayi diyor istesem ilk zmn optururdum dedi bide opturmesi ve bnim onu arzulamam istedi korkuyorum gozunun disari kaymasini diyor. Kaymasin bnimle sevis opus diyor fkt sevgilim surekli yer bulustugumuzda bir opusme var sizce normalmi bu oda bnde bosalana kdr opusuyoz yardimci olur musunuz
bokunu cikarmazsa sıkıntı olmaz bence
@vPersie11 #vPersie11