Aşırı sahiplenme aşırı kıskançlık demektir... Aşırı kıskançlık ise aşırı güvensizliğin bir sonucudur... Bu güvensizlik ya kendine karşıdır ya da partnerine karşıdır... Erkek çok yakışıklı kız ona göre güzel durmuyorsa bu durum gerçekleşebilir... Aynı durum tam tersi için de geçerlidir... Her ikisi de güzel ise ya da her ikisi sıradan ise zaten böyle birşey gerçekleşmez... Çok yakışıklı değilseniz ve bir şekilde çok güzel bir kız arkadaşınız varsa bu durumun gerçekleşmesi kaçınılmazdır... Davul dengi dengine derler o yüzden çok da şey etmemek lazım... Çok yakışıklı değilseniz çok güzel bir kız arkadaş edinmeyin hayatı ona da zindan etmeyin kardeşlerim...
kimse kimseye ait değildir. bir birey olarak öncelikle kendi varlığını kabul edip, kendine uygun anlaşabileceğin biriyle bir birliktelik yaşamak en güzeli. bunu yaşarken ilgiyi abartmak ilişkiye ve güvene zarar verir. ayrıca bu kabul edilemez bir şey bana göre. sonuçta dün hayatımda olmayan birinin bugün yanıma gelip haddini aşması söz konusu olamaz. ben eğer birinin yanındaysam onunla olmak istediğim içindir ve değer veriyorsam ilişkime zarar verecek durumlardan kendim de kaçınabilirim. yönlendirmeye çalışmak kişiye sen aklına kullanmayı beceremezsin şimdi dur ben yardım edeyim gibi bir şey...
herşeyin fazlası zarar bu durumunda tabi abartanlardan buz gibi soguyorum ben
7
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkeğin sahiplenmesi çok hoşuma gider fakat sahipleniyormuş gibi yapıp kızları ayartanlarda var yani saman altından su yürüten tipler. Kızların sahiplenmesi de erkeklerin kıçlarını kaldırıp, egolarını tatmin etmekten başka hiçbir işe yaramıyor. Bence kızlar hiç sahiplenmeyin erkekleri, geçici biri sonuçta, kendisini seçilen değil seçen olarak gören erkekler aslında sizi test ediyorlar. Yahu siz kimsiniz de insanları test edip, duygularıyla oynuyorsunuz :@ Aslında erkekler kızları geçici olarak görüyorlar. Ciddi düşünen çok az erkek kaldı :(
Hayır. Bu stratejik bir yaklaşım olmuş. Seviyorsam kıskanırım ve sahiplenirim de. Tutku ve yoğunluk olmayan bir ilişkiden nasıl bir tat alırlar bunu da ben anlamıyorum. Fotolar çok hoş olmuş 😄 olgun bir insan zaten nerde ne konuşacağını biliyor olur. Gereksiz Sıkmaz konuşmaz.
bence bunun bir ölçüsü olmalı ve o ölçünün bilincinde olmalıyız ben şahsen kadınları elimde ki kelebek misali ne sıkıyorum incinmesinler diye nede avuçlarımı çözüyorum uçmasınlar diye... ama ne hikmetse ya umursamaz bir hatuna ya da beni boğan bir hatuna denk geliyorum
Sahiplenmek yanlış değildir, bir kadın sahiplenme duygusu içerisindeyse bunu o davranışa erkek itiyordur. Demek ki, başkasına bakıyor, demek ki etrafındaki diğer kadınlara ilgisi hâlâ var.. Eğer bir erkek adam kadına son derece güveni sağlarsa kadın da bunun hakkını verecektir. Ama erkeklere gelince, onların ki sahiplenme değil, tamamen kısıtlayıcı hareketler.. Markete gitme, balkona çıkma, kimseyle konuşma, perdeyi açma, yalnız yürüme , gezme v. s... Buna sahiplenme diyemeyiz..
Kıskanmayla sahiplenmeyi birbirine karıştırmışsın, ikisi farklı şeyler. Ancak bundan daha mühim bir durum var; aşırı cinsiyetçi şekilde yaklaşmışsın konuya. Önce bu sorunu hallet, sonra da 'kıskanmak' ve 'sahiplenmek' olayını birbirinden ayır, öyle yorum yap.
Çünkü erkekleri hedef alan bir ithamda bulunmuşsun ve haliyle bana da cevap hakkı doğdu. Ayrıca görüşüne herhangi bir saygısızlıkta bulunmadım sadece yanlışlarını dile getirdim. Eğer böyle bir platformda görüş paylaşıyorsan eleştiriye açık olmalısın.
@Kendisiyim, kıskançlığın da bir sınırı vardır; siz kıskançlığı zorbalıkla eşdeğer görüp benim yorumuma eleştiride bulunuyorsunuz. Kadınların yaptığı kaybetme korkusu erkeklerin yaptığı zorbalık boyutunu aşıyor. Üstelik karikatürlere bakarsak aksini düşünemiyorum..
Bak halâ kıskançlıktan bahsediyosun. Neyse madem ikinci bir itham geldi, farklı konu üzerindende olsa cevap vereyim.. Kıskançlık konusunda kızların erkekleri ikiye katladığı herkesçe bilinen birşey zaten sen nasıl bizi daha kıskanç gösterdin anlamadım. Zorbalıkla yorumuna eleştiride bulunmamın ne ilgisi var onu hiç anlamadım. Kadınların yaptığı kaybetme korkusu, erkeklerinki ise zorbalık demişsin, cinsiyetçiliğe ve genellemeye devam yani.. Kızlar erkeklerin gittiği heryere, yaptığı herşeye karışıp şunu yapmayacaksın bunu yapmacaksın dediğinde çok sevdiğinden , kaybetme korkusundan, erkekler yapınca zorbalık öylemi? Vay bee
kesinlikle oluyor :( insanı sıkı sıkı tutmayacaksın bir yerde serbest bırakasın ki kendi isteğiyle seninle olup olmadığını anlayasın :( illa sahiplendiğin insanı kısknaıyorsun ama bazen yanlış şeyler yapmaya sebep oluyor. ne güç edindiğim bir tecrübe hey gidi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sahiplenme lafını çok sevmiyorum açıkçası.. "ben köpek miyim ki sahiplensin" diyesim gelir... Korumacı tutum sergilemesini severim ama gerektiği yerde ve dozunda... Aşırıya kaçıp heleki kısıtlama boyutuna getirene katlanamam... Beni makyajlıyken ve tayt giyerken beğendi mi beğendi! Sevgili olduktan sonra makyaj yapmayacaksın diyemez mesela... Makyaj yapmayanına gitseydin derler adama 😂
Sahiplensin de öyle çok abartıya kaçmasın sahiplendiği için soğumam elbette ki şahsen ben de sahiplenir aşırı kıskanırım benim sonuçta başka kızlar bakmasın benim benim
Olur daha önce başımageldi günün 24 saati telefon susmuyor nerdesin napiyorsun yer bildirimi yap resim at kim var yanında onunla resim çok zor bir durum is yerindeyim dediğim zaman WATSAPDAN ara ses çık kalsın uyucam rezalet yani
Kıskanmak sahiplenmek değildir ki. Ya kendi özgüvensizliğin tatminidir ya da diğer başka bir psikolojik sorundur. Bir insanı sahiplenmekle benimsemek tamamen farklı birşey. Mesela ben max. derecede sahiplenen biriyim ama hiç kıskanmam.
Çok abartılmadığı sürece bence sahiplenmek iyi birşey. Eğer kıskanıyorsan bunu gerekli yerlerde belli etmelisiniz gereksiz yerlerde değil. Aksi takdirde dediğimiz gibi soğur insan yani. Iyk aman sevgili yok dert yok birde onlamı uğraşacam ben yaaaa
Hayır bir sorun olmaz ama yaptığım şeylere , gittiğim yerlere çok karısıyorsa , başka bir kızla konuştuktan sonra ( arkadaşız kızla tabi konuşcam ) beni aldatıyon havaları yapması ve tirip atması işte o zaman ondan soğurum
Kesinlikle öyle ! Aşırı sahiplenme iki tarafada zarar verdiğini düşünüyorum! Herseyde olduğu gibi dozunu ayarlamak gerek! Bazen aşırı sahiplenme duygusu karsindakini haddinden fazla kısıtlamaya yönelten bir duygu..
Aşırı sahiplenmenin sebebi olur eyer bir kişi size güven vermiyorsa o kişinin attığı adımı takip edecek kadar paranoyaklaşabilirsiniz. Eyer güvende sıkıntı yoksa + bir çabayada gerek olmaz çünkü bilirsin bu benim 😂😂
Erkek sahiplenirse kısıtlar bu da kızların baskıya gelemeyince soğuma sebebi olur, kız sahiplenirse erkeği bunaltır bu da soğuma sebebi olur. O yüzden en iyisi arkadaş takılın hepiniz
Bu aşırı sahiplenmeyi kızlar yapınca erkekler çabuk soğur sıkılır ama erkekler yapınca o kadar itici değil itici ama kızlar sabredebilir erkeklerde o potansiyel yok
Aşırısı başka bir şey ifade ediyor sanırım veya onun incelendiği dal farklı :D her insan sahiplenilmek ister. Bazen güzel bazen gerekli bazen ise insanı hayata tutuyor tabi bence ama fazlasını yorumlayamıyorum bile
nedense kadınlar aşırı sahiplenme isteğine daha ılımlı bakar erkek lere gelecek olursak cok sahiplenme olunca "garanti cepte " der başka limanlara uğrar... kısaca iliskiler karışık 😊😊😊
Asiri sahiplenen kisinin ozguven problemi vardi bakin kiskanclik bir duygudur karakter haline gelirse biktirici ve iliski bitirici kadar etkili olabilir dikkat edilmeli bence
@Belirsizliktacı erkek arjadasima tepkim olmazdi cunku bir fenomen Ayrica fenomen biri oldugunu bilip onun hayatini kisitlamaya calisirken kafayi kırmak istemezdim acikcasi ve disardan yazılanlara degil kendi erkek arkadaşımın tavrina bakardim
Bu erkek arkadaşın sana diyor ki kendi hesabını kapatsan benim hesabımı beraber kullansak dese sende kabul etmiş olsan ve girdiğinde ilk yaptığın konuşmalara bakman ve orda bir kızla ilişkin başladığından beri samimi bir şekilde hatta arada seni çekiştirdikleri yazılar görsen tepkin?
@Belirsizliktacı bendr bir baskasi ile onu cekistiririm 😉 konuşma tarzları ve cumle yapıları önemli bilemiyorum benimde karşımdaki erkege ne hissettigimle ilgili birazda
Hani çıkıpta bana güvenim bozulmaz yaptıklarını takip etmek için çabalamam deme seviyorsan yaparsın çünkü bir kerene güvenini kırmıştır. He bu benim düşüncem eyer farklıysa düşünceler saygı duyuyorum onuda belirtiğim 👌🏻
@Belirsizliktacı valla ben rahatim hiç yiyosa da bir halt keyfi bilir hayatimda olmak isteyen bir suru kisi varken ben onu sevmisim akıllı durmuyosa yolalsin derim bir fenomen olsam
@Belirsizliktacı aski yasadim sahiplenme duygusunu da sahiplenilme durumunuda sonunda o başkasına gitti bende ogrendim ki sahiplenmek te askta bir halta yaramiyo karşındaki adam olmadiktan sonra
Onu bende anladım. O giden kişiden sonra aşk bir daha olmucak sadece hayatına girenler olucak onlarında hatalarını görüp üzerini çizmek kolay. Evet katılıyorum sahiplenmek bir halta yaramıyor karşımdaki kadın olmadıktan sonra.
@Belirsizliktacı bisey diyemem saygı duyuyorum ama guven bir kere gitti mi gerisi bos seviyosun diye de taviz verince tepene cikan oluyo bisey diyemem iliskimi dün bitirdim yaptigi saygisizca tavirlardan dolayi hicte umrumda değil ama haklisin adamlikta kadinlikta kendine güvende herkeste olmuyo
Sahiplenilmek çok hoş bir şeydir aşırısı sıkıntı yaratabilir, karşı tarafı bunaltma etkisi yaratır karşı taraf kaçma refleksi gösterir, dozunda sahiplenilmek herkesin hoşuna gider oysa.
Bu dünyada her şey birbir ile az ya da çok alakalıdır. Ki, yorumunuzun konusu hiç de uzakta değil; Aşk! Sıkma canını dök içini.. bir daha mı geleceksin dünya ya ;)
aslında bu konu kişiye göre değişir. sen sevmezsin bana bir başkası mutlu olur. ama aşırıya kaçılması da pek hoş olmuyo
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çoğu insan sahiplenmenin çekici olduğunu düşünse de bence dünyanın en iğrenç şeyi çünkü ben birini seviyorsam zaten başkası yoktur hayatımda. Yani benim arkadaşlarıma ya da yoldan geçene karışmasına hiç gerek yok 😏
ne güzel bir insanin seni sahiplenmesi bu duyguyu belkide yasamadigimdan sikicimi yoksa mutluluk vericimi kesin birsey soyleyemem ama kesinlikle kendini özel hiasetirir.
Sevdiğimi sahiplenirim ama bunun dozunu bilirim. Karşımdaki aitlik hissiyatından hoşlanmıyorsa, özgürlüğüne düşkünse zaten bir ilişki söz konusu olamaz.
Diyosun 😂 Ben kızı taaa nerden arabayla gidip alıyom kız üatüne bana kızıyor cafeye götürüyom değer veriyom farklı farklı yerleri gezdiriyom anlamıyor sevdiğimi para istemekten başka bir şey bilmiyor ya tamam veririm sorun değil de insan bir teşekkür eder dimi yok bunda arkadaş baktım olmuyor dedim allah aşkına kendine başka kızacak birini bul bitirdim haksız mıyım
En İyi Cevaplar