Bir insan hiç görmediği dokunmadığı kokusunu almadığı sesini duymadığı birine aşık olabilirmi ben oldum galiba bunu ilk kez dün ona itiraf ettim yanarsın bana dokunan yanıyor bana aşık olma diye baştan uyarmıştım seni dedi. Uyarmıştı ama ona ihtiyacım vardı şevkatine sevgisine varlığına tutunmaya geçensene bu zamanlar intihar etmiştim hayata tutunamıyodum bir türlü sonra aşık oldum dedim olmadı beni ölmekten beter etti sonra o çıktı karşıma ks de tanıştık o benim herşeyimi biliyor ama ben onun hiç bişeyini bilmiyorum burdaki hesabından başka bir izi yok kayıp bana eski sevgilimi unutturdu hastanaye yatıp unutamadığım adamı o bana şevkatiyle unutturdu ama beni baştan uyardı sakın bana aşık olma nazlı yanarsın. Benim yüzümden kötü olmanı benim yüzümden hastaneye yatmanı istemiyorum dedi. Tamam dedim. Sırf beni bırakmasın diye konuştuk günlerce gelmediği günler telefon elimde bekledim sadece konuşmalarına aşık oldum resmini bile görmedim o sadece harflerden ibaret. Tövbeliyim hiç bir kadınla internet üzerinden tanışmicama tövbe ettim bizim sonumuz yok dedi bende yeter artık dedim sesin yok resimin yok hiç bişeyin yok bana hakver biraz dedim görmeden sana aşık oldum sensiz yaşamam ben eski sevgilime tutundum olmadı şimdi sana tutundum beni bırakma sana ihtiyacım var dedim nazlı beni korkutuyosun yaşamak için bana ihtiyacın yok dedi ben dokunduğum insanı yaktım artık yakmicam söndürecem dedi gelmemesinden o kadar çok korktumki tehdit ettim gelmezsen ölüm haberimi izlersin televizyondan dedim yarın gelicem bu konuşmalarımızı sil garın yeni bir sayfa açalım dedi tam dört kere bu konuşmalarımızı sil dedi korktum sanki arkasında iz bırakmak istemiyor gibi hissettim tamm silicem dedim beni sevdiğin için sil gelicem yarın yeni bir sayfa açıcaz sana yardım edicem dedi sizce glicekmi tamamen gittimi?
Bir insan hiç görmediği dokunmadığı kokusunu almadığı sesini duymadığı birine aşık olabilirmi?
Beni de hiç bulmuyor senin gibi insanlar ama emin ol gerçekte gördüğünde daha farklı olur beğenmediğin seni soğutacak bişey görürsün sanaldan bağlanmak aşık olmak çok saçma şıp sevdi galiba senin ki
Sanal alemden bahsetmiyormusun hiç görmemişsin vs. ? Kamerada veya fotoğrafını görsen ne? Biliyorum kardeşim üzüleceksin burda sana duymak istediğini söyleyen insanlardan biri değilim ben kusura bakma hiç tanımasamda seni üzülmeni istemem sana özel değil her insan için böyleyim ben ama dediğim gibi üzüleceksin inşallah yanılırımda mutlu olursun tabi.
Zaten tedavi görüyorum ben normal olsam böyle bişey olmazdı zaten sorun orda ben normal değilim yaşamak için tutunacak bir dala ihtiyacım var o dalı bulduğumu düşünüyorum ama o dal ona tutunmamı istemiyor
Araba kullanırken yazdıklarımın hepsini nasıl okudun😱şizofren değilim obsesyon+bipolar bozukluk hastasıyım sadit bir babanın elinde büyüdüm bildiğin deliyim yani hayat beni delirtti herkes şanslı doğmuyor bu hayatta illaki seninde sorunların vardır tabi ama hayat enerjine bakılırsa seni pek etkilemeyen dertler bunlar hem araba kullanıp hemde benim gibi bir yelloza hayat dersi verdiğin için teşekkür ederim çok tatlısın ☺☺iyi yolculuklar dikkatli kullan.
Evet kırığım ama benim adım çıkmış etrafımda benden daha deliler var neyse onları diddir edelim "GELDİİİİİİİİİ😍😍😍😍"çok şükür geldi ama korkmuş gitmek için alt yapı hazırlıyor gideceğini söylüyor ne yapacağımı bilmiyorum şimdi onunla ilgileniyorum bitemeyen yolunda sana tekrar iyi yolcular diliyorum.
rica ederim zamanın da bende sadece sesini duyduğum birine aşık olmuştum tabi ilk 3 ay sesi bile yoktu posta arkadaşıydık sonra sevgili olduk öyle sesini duydum yıl geçti yüzünü gördüm 5 yıl flört ettik o Ankara ben İzmir git gel git gel çok iyi iken ailesel bir durum ayırdı bizi görüyor musun ironiye bak o kadar cefa çek aile baskısı ayırsın :) şimdi başka bir sevgilisi var ve biz arkadaşız :) senii çooook iyi anlıyorum çok
konuya tam olarak vakıf olmadığım için bilemem gelir mi gelmez mi senin için gelmesini diliyorum... napabilirim ki? ben hala o kadar şeyden sonra ayrılmasında takılı kaldım ona dayanamıyorum arkadaş olmak sevgilisiyle mutluluğunu mu sineme çekemicem sinek ısırığı bu
Gelmez, kendini öldürmekle tehdit etmişsin. ister istemez korkmuştur kendisi yüzünden birinin canına kıymasından. ortada delik bırakmak istememiştir. bence sen biraz saplantılısın. sen önce aşırı bağlanmak huyundan kurtul ondan sonra yoluna bak
En İyi Cevaplar