
Sevmek sevebilmek aşık olmak illa dokunmak onu hissetmek midir?

Ya önce görmem lazım konuşmam lazım yakınlık duymam lazım onun bana beni beğendiğini istediğini belli edercesine hareket etmesi lazım bu gülümseme olabilir gözlerime bakma olabilir. yanımda olması şart bunun içinde dokunmadan olmaz dokunmaktan kastım alt alta üst üste olmak değil en azından elinden tutmak bir iki yanağından öpmek sarılmak falan
İnan bana. Sevmek dokunmak değildir. Dibimdeydi. Ama kokusunu bilmiyorum.1 kere bile sarılmadım. Ama deliler gibi seviyorum hala. Ve unutamıyorum. İnan bana sevmek dokunmak değildir. Onlar sevmeyi dokunmak sanıyor
Söz konusu olamaz.
Aşk değil, hayranlık veya sevmektir.
Aşk, tensel temas olmadan tamamlanamaz.
Böyle bir durumla aşık olduğunu iddia eden, yarın gerçek bir aşk yaşadığında dönüp geçmişine bakıp ''ulan biz de aşk mı yaşamışız be'' diyecektir..
Her isi cinsellige baglayanlara bakma sen! Sen, neyin Ask olduguna kâni isen, Ask odur. Bir insanin gülüşüne de, vicdan, karakterine de Asik olunabilir.
Cevap
16Cevap
Olunabilinir gel gelelimki bir süre sonra kendiliğinden kopmaya başlar.
Olabilirsin ama çıldırmış olman lazım diye düşünüyorum
Aşk bazen bedenden ötedir. Ses tonudur, bazen onun sana yaşattığı masum gülücükler, ya bilmediğin kokusunu özlüyorsan? Saç telinden, ayak tırnağına kadar. Ruhuna dokunamıyorsan bir insanın, bedeni ne fayda?
Dokunmak hissetmek yetseydi, frida birlikte olduğu adamlarda diegoyu arar mıydı gene onu düşünür müydü?
Hiçte sevmem bu karıyı zorla gözümüze soktu feministler martı kașlı kokmuş karıyı ama sizin bildiğiniz bir örnek olsun dedim 😁😂
Avuc ici terleyene kadar o sicakligi hissedene kadar elini tutmanin verdigi his gibi degisik seyler sevmeyi aşk a aşkı baglanmaya iter.
Bunlar yoksa da hayali vardir ikiside ayni kapi bence.
Herşey dokunmak değil
twitter.com/.../968958746658516993
Ben buna karşıyım.. illa hissetmek gibi şart koşulmuş nedir bu saçmalık..
Aşk zaten hevesten ibaret...
As olan sevgi değil mi...
Mümkün değil. Evet diyene de inanmam şahsen. Aşk dokunmak ister. Cinsel bir dokunuştan bahsetmiyorum, nedense öyle anlaşılıyor...
Evet olabiliriz. Aşk dediğimiz olay soyuttur ve onu oluşturan parçalarda tamamen soyuttur
Aşık olmazsın, sadece alışır, merak eder, elde etme duygusu ile hareket edersin...
Aşk değilde bağlanmak diyelim, evet bağlanabilirim.
Evet ben dokunmadan kokusunu icime cekemeden asik oldum ve seviyorum 1 bucuk senedir ask yasiyorum ve hala ilk günkü gibi iyiki diyorum
Aşk fiziksel bir şey değildir bence.
Paçalarınızdan romantiklik akıyor 😮
Hayır illa dokunması lazım değil.
Kokusunu hep merak etmişimdir sakallarını falan.
Aşık oldum. Dokunmadan da aşık olabiliyorsun.
Olabilir ama o aşk olmaz geçici bir hevestir.
Başıma gelmeden bilemeyeceğim sanırım 🤔
Aşık olmadım ama görmeden insan sevebilir
Hi görmesede sever insan sevmeli bence
Belki
Olabilir
imkansız..
Olamam
Olamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar