Sorunu sorarken görüntüsünü kullandığın filmin E. L. James tarafından ilk kitabı çıktığında beni tamamen anlatan bir kitap demiştim film kişilik konusunda fazla net değildi ama kitaplarda savunulan bir düşünce var insanlar Türkiye'de ne yazık ki bu tür kitap, filmlerde olayın yalnızca cinsellik yönünü ele alıyor orada anlatılmak istenen ana fikir aslında tamamen farklı, şu an kullanmış olduğum nickin önündeki "Heavy" sözcüğü Türkçe'de "ağır, baskın, dominant" anlamına geliyor kişiliğimin böyle olmasından çok memnunum hiçbir zamanda gizleme gereksinimi duymadım aksine bir ilişikiye başlamadan önce kişiliğimden bahseder sonrasındaysa daha ciddi bir boyut aldığında şartlarımı sunarım öyle filmdeki gibi kontrat ya da aşırı kontrol manyağı vs. değil ama birçok ilişkiye nazaran çizgilerim olduğu doğrudur zaten benim mutluluğum karşımdaki insana mutsuzluk getirecekse o ilişkiye başlamam hayatımdaki kişiyi ona göre seçerim zorundalık yoktur.
21 Yorumla- +1 yıl
Kartlar her zaman açık olmalı ilişkilerde, haklısınız
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHerşeyin fazlası zarar, kıskanmak sevginin göstergesidir ama aşırısı da soğutur.
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle tabiki 😊
- +1 yıl
Tesekkurler 😊
- +1 yıl
Rica ederim :-)
+1 yılKontrolcü bir sevgilim olsun isterim ama aşırısı bir hastalık haline geldi. Zarardan başka bir şey değil.
12 Yorumla- +1 yıl
İlgi güzel şey tabiki ama aşırısı hastalık gibi tatlım
- +1 yıl
Kesinlikle kuzum...
- Aşk İlişkileri konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılKontrol delisi biriyle yapamam sanırım...
21 Yorumla- +1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Hayır, Ailemde bile bir yere gittip saatınde gelemediysemde yine beni arayıp nerdesin demeleri bile hoşuma gitmesdi cünkü abartı gec kalmam dediğim saaten onun icin sabir etmeleri bana sözüme güvenmeleri öğrenmeliler cok önemliydi benim icin. Sağolsunlar nerdesin sorusunu sormadılar iyimisin diye aradıkları olurdu ama 🤣. Evet iyiyim bende sizi aricaktım derdim 😁.
Eşimdede güven konusuna önem veriyoruz. Şükür sorun yok orda. Sevgi kiskanclik ve asla kontrol etmek değildir yani bana göre.11 Yorumla- +1 yıl
Maşallah tatlım Allah daim etsin mutluluğunuzu
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKontrolün aşırısı olmaz, kendinize sormanız gereken tek bir soru var;
"Bir başkasının beni kontrol etmesine ihtiyacım var mı?"
Cevabınız evetse zaten bu çocuk olmamış, daha hala çocuk demektir...72 Yorumla- +1 yıl
Yok tabiki, kontrol değil ilgi olmalı sevgilerde
- +1 yıl
👍 👍
+1 yılKendileri için hoş olmaz.
Kendimden biliyorum bir zamanlar bu tavır bende vardı.
Onu sıkıyorum iki katı kendim sinir harbi geçiriyorum. Birde olaylar istediğim gibi gitmeyince beni anlamıyor ise yapacağım diye konuşup yapmadı ise misal deliriyorum.
Sonuç keskin sirke küpüne zarar verir anladım. 6 yıldır rahatım. İnsanları anlamak için özgür bırakmaktır asıl mesele.
Kontrol altına alınması kıskançlık duygusu külliyen kendine zarar verir.11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
+1 yılAsla. Hiç hoşuma gitmeyen bir durum, baştan tavrımı koyuyorum zaten ki ilerde böyle bir hak iddia etmesinler. Aynı şekilde ben de sevgilimi gereksiz kıskançlıklarla bunaltmam. Herkesin özel bir yaşamı var ve buna saygı duyulması gerektiğini düşünüyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKarşımızdaki insanın yansıması olarak ( Sana Sen Gibi Yaklaşıcam ) Kendini Görmeye Çalış Ve Muhasebeni Yap Vede Sonucu Ve Olurunu Bana Anlat Ve Yolumuzu Çizelim..
İşte bu vb. tedbirlerle aşılabilir sorun.18 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru, yalnız iki kavram birbiyle karıştırılıyor, ilgi ve kontrol aynı değildir. ilgide sevgi vardır kontrolde güvensizlik...
- +1 yıl
Haklılık Payınız Var.. Lakin ;
Anormal olarak 1 veya 2 tarafın : İlgi İstemesi veya sunmasının kısa ve orta vadede doğuracağı anlam ve tereddütler ile analiz ederek kanı ve tanı konmasıda ( Güvensizliğe İter )..
Kontrol'dan ziyade ; Bu sürecin başlangıç sebebi ile bunu aşmadan ( sevgili ya da eş olarak ) birliktelik kurulması baştan risktir ve sonucu genellemesiz ; Huzursuzluk, güvensizlik, olumsuz ön yargı ve sıkıcı bir yaşam üzeri bocalamaktır..
İlgi, sevgi, değer, yapıcı ve iyi niyetli doğrular üzeri'ki ben merkezli veya 2 tarafın değişik konularda bir birlerini adapte etme ve uyumu yakalama uygulamalarında'da kullanılmaktadır..
İnce düşünceli olup , az-çok insan psikolojisinden anlamak, manevi bilgi ve uygulamasında olmak, empati yapmak ve ciddi bir ilişki niyeti üzeri ilk muhattaplıktan : Karar alma aşamasına kadar ( kırmızı çizgileri belirlemek, ortak yollarla oluruna bakılması gerekenleri netleştirip kabullenmek, denemesi ile netlik kazandırıp ciddiyetli ilişkiye başlanmalı).. - +1 yıl
Her cümleye katılıyorum, merak ettim Meslek nedir, evlilik danışmanı mısınız?
- +1 yıl
Hayırlı Sabahlar.
Tahmin ettiğiniz mesleğe sahip değilim.
Depo Sorumlusu Vede Forklift Oprt. Ayrica 4 Mesleğim Var.
Mesleki ve 2 cihanlık yaşamı kapsıyan bir çok konuda, kendimi geliştirmek ve güncel tutmak adına doğru yer ve zamanda vede dozunda girişim, araştırma ve istişare ederek uygulamalar üzeri hayat tecrübem ve olgunluğa olan yürüyüşüm devam etmekte...
İnsan psikolojisi üzeri, hem cinsim arası olan farklılıklar adına, karşı cinsle aramızdaki duygusallık ve cinsiyet farkından oluşan konularda her insan ayrı bir değişik dünyadır kanısı ve tanısına göre objektif yaklaşıp her konuda esas doğruları baz alıp olurunada bu yönde bakan ve uygulamasında’da samimi ve daimi çabası olan bir insanım...
Genel özellik olup, günlük ve gelecek yorumlarına inanmayıp kendimi kısaca tanıtmak üzere kullandığım ( Başak Burcu Oluşumki %75 ) dozunda burcumu tamamlayan olup olgunluğum ve paylaşımlarım ile hayat tecrübelerimi yansıtarak bencil vede gurur kibirden uzak kalıp bu sitede bulunmaktayım...
- +1 yıl
Maşallah Allah ilminizi artırsın, samimi açıklama için ayrıca teşekkür ederim. Allah razı olsun
- +1 yıl
Hayırlı sabahlar
- +1 yıl
Cevap İçeriğinizin Anlamı Ve Temennileriniz İçin Bende Teşekkür Ederim...
Siz Deniz Adına'da Aynı Temennilerimi Sunarım.
Yerine Göre Veli Ve Deli, Yerine Göre Eğlenceli Ve Sakin, Yerine Görede Çocuksu Olarak Yaşanıyor Hayat..
İyi Günler. - +1 yıl
Çok haklısınız, bende iyi temennileriniz için teşekkür ederim iyi günler dilerim
Hersey saygi cercevesi icinde olmali bence cunku o hayatima gelmeden once ben bir birey ve nerde ne yapması gerektigini bilen biriyim kusura bakmasin ama ben kabul etmem oyle biriyle bir ömür de gecmez yalniz asiri vurdumduymaz biriyle de olmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Herşeyin kararında olması lazım tatlım
- +1 yıl
Yok ben genelde öyle konuşurum ağız alışkanlığı. Rahatsiz olduysan özür dilerim 😊
+1 yılçok fazla kontrolcu bir sevgiliye ben tahammül edemezdim insan biraz.. özgür bırakmalı hayatındaki kişiyi
31 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 981 cevap paylaştı.
+1 yılYaa ama kontrol var kontrol var.. sen şimdi oraya grinin elli tonu filminin resmini koymuşsun seks kontrolu olmuş😀😀 sorduğun yatakta kontrolmu yoksa ayaktamı anlamadım ama baskın erkek iyidir..😀
18 Yorumla- +1 yıl
Kuzu resmi bilmiyordum Allah canını almasın gitmedim ben o filme yaaa nerden bilim offf kuzu
- +1 yıl
Görsel başıma bela oldu 😂😂😂
- +1 yıl
Ahahhaa😄😄 bula bula yani ünlü seks filminin resmini buldun😀😀😀 kontrol sende artıkkk 😄😄
- +1 yıl
Tövbe estağfurullah az değilsin kuzu tavsiye soruydu kız valla gitmedim o filmi duydum ama bilmiyordum görselin onlara ait olduğunu sen de de ne göz var maşallah 😂😂😂
- +1 yıl
Ben izledim bunu oyuzden ahahhha😀😄😄😄.. filmi izlersen bu resmi attığına binpişman olursun canım 😄😄😄😄
- +1 yıl
Ya dur içime dert ettin güncelle yazayım bari izlemedim diye offf utandim 😳😳
- +1 yıl
😀😀 utanma ya boşver.. güzel resim😄
- +1 yıl
İyi bari 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Sorumluluktan kasıt nedir evlilikte. Bu sorunun cevabını kendine sor. Evlilik iki bekar insanın beraber yaşadığı bir kurum değildir. Devlet gibi kuralları olan bir ortaklıktır. Ya buna uyarsın. Ya uymazsın.
12 Yorumla- +1 yıl
Ben aşırı ilgiden gerektiği kadar kontrolden yanayım, eski kafalıyım bu konuda
Aşk İlişkileri konusunda 8b cevap paylaştı. neden asırı kontrolcü neden bunuda arastırmak lazım... çünkü öyle bir zamnada yasıyoruz ki en güvendiğin anda kazığı yiyorsun
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru güven sarsan bir durum yaşanmış olabilir
+1 yılHerşeyin fazlası zararlıdır belli bir zamandan sonra sıkabilir ve buda ilişkinin zarar görmesini sağlayabilir...
31 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın
+1 yılHer şeyin aşırısı zarar, aşırı kontrolcü olmak da..
Çözülmesi gereken bir sorun bence.11 Yorumla- +1 yıl
Aynen. Kuzum
+1 yılSinir olurum Ömür değil bir kaç dakika bile zor geçer Allah korusun evlerden ırak :)
17 Yorumla- +1 yıl
:-) :-)
- +1 yıl
merak ettim ya nickini neye borçlusun :)
- +1 yıl
Kuzu sevdiğim rakamlar, anlamı yok başka, sayıları severim :-)
- +1 yıl
anladım iyiymiş benimde 3 5 de ondan anlam aradım biraz da :) 😊
- +1 yıl
Sağol kuzum çok severim bende tek rakamları hele de bu üçünü :-)
- +1 yıl
☺☺❤
- +1 yıl
<3 <3 :-)
Orta yolu bulmalı fazla baskı da serbest de istemem
11 Yorumla- +1 yıl
Orta yolu iyidir kuzu :-)
Benim sevgisiz kontrolsüzdür. sevdim mi deli severim...
19 Yorumla- +1 yıl
Maşallah
- +1 yıl
Doğrusunu anladım ben zaten, demek bir sevmeyeniniz var :-)
- +1 yıl
Valla ben artı verdim bilemem kim :-)
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılOyleyim.. Öylesine umarım Allah'tan.. Kelebeğin ışığa verdiği tepki gibi olmalı bence bu işler..
17 Yorumla- +1 yıl
İlgi çok güzel, ne yedin ne içtin merak edilir tabiki ama buradaki kasıt hastalık boyutunda olan
- +1 yıl
Seven insanin ilgiden alakadan sıkılacagini dusunemedigim gibi seven insanin sevdiğine hayatı zindan edeceğinide sanmıyorum
- +1 yıl
Kadınlar sıkılmaz zaten ilgiden sıkılan genelde erkekler gördüğüm kadarıyla
- +1 yıl
Aksine bağlanır hatta bağımlısı bile olurum..
- +1 yıl
Allah gönlünüze göre versin inşallah
- +1 yıl
Amiiiin, cümleye inşallah..
- +1 yıl
Aminnn
İlgi var bir de kafese koymak var nasıl bir şey
11 Yorumla- +1 yıl
Her adımını kontrol etmek gibi
İnsanı zamanla bunaltıyor ve tahamülsüzlük başlıyor
11 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur
Katlanamam aşirı kontrol ve baskıya. Bunalırım ve sogurum.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın aşırısı boğabilir
Gizli Üye(25-29)+1 yılkontrol belli ölçüde olmalı bazen kontrol iyidir ama bu surekli olup karşı tarafı tamamen pasifize ediyorsa durum değişir şahsen ben tamamiyle yönetilmek istemem kimi zaman yönetilmek kimi zaman yönetmek aşırı kontrolcü olduğunda sevigliimle genelde tartisiyoruz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. tam benden bahsetmişsin... benim sevgilim açık giyinemez... başka erkeklerle samimi olamaz... lakayt salak saçma hareketler yapamaz... tabii evlendikten sonra sadece benim yanımda çocuklaşabilir
10 Yorumla
+1 yılOrantılı olursa olur. Kırmızı cizgim ben hayatindayken erkek arkadaşı olamaz benimde kız arkadaşım olamaz. Giyim kuşam falan sorun yok. Benim ilişkim böyle.
10 YorumlaDetayları düşünceleri çok iyi okurum bana anlatılmayan herşeyi iyi bilirim. Fakat bunu bildiğimi belli etmem, belki bu kadar bilmem onu mutlu etmeyecek diye düşünür susarım...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. Tamam ilk başlarda iyi güzel hoş görünür gözede zamanla yıpratır , bunaltır , tahammül sınırlarını aşar sonra herşeyi bağlayan sevgi bile yetmez boğulursun herşey dozunda olması gerektiği gibi olmalı
10 Yorumla
+1 yıl
+1 yılSevdigim diyorsam ne diosa dogrudur yalan oldugunu bilsemde ses etmem beklerim vardir bildigi die. Amaaaaaa ciddie alacagim bisi olursa affetmem o ayriiii !!!
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar daha fazla takıntılı olmuyormu ocağı kapattıkmı ütüyü unuttukmu gibi nice sorular
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle Ocak önemli ama :-)
Hakkımızda hayırlısı
Kaderimde varsa Elhamdülillah11 Yorumla- +1 yıl
Elhamdülillah tabiki tevekkül şart
Evet bunu yaşadım ve ciddi derecede yorucu yıpratıcı kesinlikle tavsiye olunmaz kontrol manyağı biri ile olmak.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılaha bu konu beni anlatiyor gecmis iliskide bunu yasadim igrenerek ayrildim
ayrildigimda tek hissettigim buydu-ÖZGÜRLÜK-10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sevgi açık hava hapishanesi değildir. Oldu olacak "tuvalete çıkıyorum" yazılı kağıt imzalayalım hacete çıkmadan evvel.
Böyle ruh hastalarını nereden bulurlar anlamam ki.10 Yorumla
+1 yılÖyle biriyle yapamam. Beni çok rahatsız eder. Ben bir birey olarak ne yapıp yapmayacağımı zaten bilirim.
10 YorumlaAşırı kontrolcü ve her şeyde mantık arayan kişilerle uğraşmak zor oluyor, tecrübeyle sabittir.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.
+1 yılGrey gibiysen hosuma gider ama bunun turk versyonunu almayim.
10 Yorumla
+1 yılO sevgiliyi anında kapıya koyarım. Kimse hayatımı sınırlayamaz, ne haddine onun.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. İlişkilerin özgür olması gerektiğine inanırım böyle düşüncelerde gezinen biri ile olamam.
10 Yorumla
+1 yılKontrolcu ve baskın bir karakterim. Karşımda da kendim gibi birini isterim.
10 YorumlaSinirimi bozar kim oluyor da neyi kontrol ediyor. Herkes yerini bilecek yoksa bırakır giderim.
10 YorumlaBu ben olabilirim biraz :/ yani bazen yapıyorum bunu işte
10 Yorumla
+1 yılsinirlerimi bozar bende sinirlerimi bozanı bozarım ödeşirizzz 😀😀
10 Yorumlaaşırısı kötü olsa da, kontrolcü sevgili iyidir. candır. sevdiğini bilirsin en azından.
20 Yorumlacok fazla olmamak sarti ile severim ama asiriya kacarsa sinirlenirim
10 Yorumla
+1 yılGecmez sıkılırım sahıplensın ama cok ta bunaltırsa olmaz sogurum
10 Yorumla
+1 yılben kendim şahsen kontrol manyağı olduğum için 😂 gerek yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 809 cevap paylaştı. Direkt ayrılık sebebi. Kurtuldum o kafadan çok rahatım.
10 YorumlaBaskı ve kontrol altına alınmak istemezdim doğrusu çok bunaltırsa sinirlenirim tabiki
10 Yorumlaben beni yonetmelerini istemem ama çok seviyorsam katlanirim veya başka nedenlardan dolaui
10 YorumlaOyle bir omur gecmez bu dediklerin hepsi guvensizlik
10 Yorumla
+1 yılKabul edilemez sev ama sıkma özlet kendini ama kopma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. dünya güzeli bile olsa dayanamam. soğurum bir süre sonra
10 YorumlaAşırı kontrol sevmem sıkılır bunalirim
21 Yorumla- +1 yıl
Haklısın kuzum
+1 yılAzı karar çoğu zarar 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen bitanem 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılAy cok korkunc. istemem oylesini 😱
15 Yorumla- +1 yıl
Allah gönlüne göre versin kuzu 😊
- +1 yıl
Insallah ablacigim 😘😘
- +1 yıl
@TuRKo12 hayırdır bir sey mi ictin sen tovbe ya
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılFazla baskiya gelemem ben
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de 😊
Sözde kalırsa hoş ama icraate geçerse sıkıntı 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen yol su olarak ona geri döner dimi kuzu 😂
- +1 yıl
Tam beklediğim cevap kuzu ;-)
Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Herşeyin fazlasında elbette zarar vardır
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle tabiki
+1 yılömür geçmez öyle biriyle
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen kuzu :-)
+1 yılHer durumda kontrolü bırakmamak lazim😊
13 Yorumla- +1 yıl
Kuzu çaktırma yani öyle olmalı ;-)
- +1 yıl
Aynen beybisi aramızda 😘
- +1 yıl
Tamam Bebişim ;-)
+1 yılAşırısını sevmem sıkar
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın kuzum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen zaten sevgilimi takmıyorum ne yaparsa yapsın herkesin aradığı tipim :D
00 Yorumla - Devamını Gör (83)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar