Hayatımız boyunca, aşık oluruz, ayrılırız, sonra yine aynı şeyleri yaşayıp dururuz. Bazı insanlar yörüngemize girerler, bazıları da koşarak kaçarlar ve hiç mümkün olabileceğini düşünmeyeceğimiz türden duygusal gel-gitler yaşatırlar bize. Ama psikologların dediğine göre insan, gerçek anlamda tam üç kere aşık olur. Bu tecrübelerden her birisi, kendine göre önemli ve hatta gereklidir. 1. #Peri masalı aşkı 2. #Karmaşık aşk 3. #Olgunluk dönemi aşkı Bu üçüncü aşk karşımıza artık beklemeyi bıraktığımızda çıkar. Beklenmediği zamanda çıkıp gelmesi yetmezmiş gibi, kafamızdaki gerçek aşk tanımına da pek uymaz. Mükemmel değildir, ama gerçekten bir ilişkidir. Başından sonuna kadar, tanımlamanın neredeyse imkansız olduğu bir kolaylık dizisiyle ilerler her şey.
Sana gerçeği söyleyeyim mi, bir insan hayatı boyunca 100lerce kez aşık olabilir. Çünkü aşk geçici bir evredir, hani çok çok sevme, çok değer verme gibi şeylere de aşkı yakıştırıyorsunuz ya, geçici olmayan sevgi ve saygıdır. Bu ikisi varsa sonuna kadar gidilir. Aksi halde seviyorum falan fayda etmez.
Bunu diyen psikologlar beş evlilik yapınca ne oluyor tezatlık oluyor Bence aşkın sayısı yok Aşk bir bulmaca gibi işte sağdan sola üç harf gibisinden degil ne zaman seni bulur bilinmez ama her yaşta aşkı farklı algılıyoruz.. en sonunda algıladıgımız şekilde evleniyoruz neticede
İki defa aşık olur ancak bazıları ilk aşkına takılı da kalabilir... Çocukluk aşkı aşkların en safı ve temizidir eğer devam ederse muhteşem olur.. Ancak huzursuz ve sorunlu büyüyen çocuklar yetişkin olduğun da asla gerçek aşkı bulamaz..
Hiç aşık olmadım aşk denen şey her neyse tadamadım.. ztn aşka inanmam alışkanlıklar diyelim biz ona... aşk dediğin şey kutsaldır. Derler ölümüne kadar... heleki günümüz hatunlarıyla asla olmaz... erkek icinde gecerli.. nesli tükenen canlılar bunlar
En İyi Cevaplar