İnsan, hayatı boyunca 3 kere aşık olurmuş.
İlki peri masalı gibi, saçma bir nedenle bitermiş. İkincisi toksik zor bitiyor ama bitince karakterin oturuyormuş. Üçüncüsü, olan gerçek aşkmış her anlamda beraberlikmiş. sizin hangisi şu an?

#inci🎧
İnsan, hayatı boyunca 3 kere aşık olurmuş.
İlki peri masalı gibi, saçma bir nedenle bitermiş. İkincisi toksik zor bitiyor ama bitince karakterin oturuyormuş. Üçüncüsü, olan gerçek aşkmış her anlamda beraberlikmiş. sizin hangisi şu an?

#inci🎧
Bilmiyorum sanki biraz uydurulmuş bir şeye benziyor ben şöyle düşünüyorum insan bir kere aşık olur sonra hayatının sonuna kadar kaybettiği o aşkı arar ama insan sevmek ister, değer vermek değer görmek bir insana ömrünü adamak onun için yaşamak ister biraz şans biraz kader gerisi falanlar ve filanlar.
Merhaba,
Onu diyen halt etmiş!
İnsan defalarca aşık olabilir!
Bir kez canı yanınca korkar, korkabilir ancak yine de istedikten sonra olur. Sadece daha dikkatli olur sonrakiler için...
Tüm haklarım hala bende saklı xzc
Şanslısın benim son hakkım kaldi
Ustalık eserin olacak desene olursa ama şimdi aşık olmanda zor olacak ^^' İşin zor incitanesi
Sen bana çaktırmadan yaşımdan mi vuruyorsun jsjsj hâlâ guzelim hâlâ güzelim jsjs baska bir sey bulamadım
Yaş değil yaşanmışlık şaşkın, insan ister istemez valiziyle geliyor yeni ilişkisine içinde eski kırıklıkların korkuların yaşanmışlıkların olduğu hal durum böyle olunca 0 dan başlamak her zaman kolay olmuyor. Özellikle 2 kere aşık olmuşsan senin işin daha zor
Ilkini saymıyorum ki 17 yaşlarındaydim aklim bes karis havada ikinciden sonra 3. Bilmiyorum ben boyle devam uzak dursunlar benden jsjsjs
3 gün sonra soru açarsan kahkaha atarım :D
Ne sorusu 😃
Yanyana yürürken parmak uçlarımiz birbirine deydi acaba aşık mı? Tadında sorular olabilir cncn
Evet öyle bir soru sorarsam bilki hesabim çalınmıştir sikayet edin😃
Yok yok şaşkın aşık diye dalga geçerim ben :D
Okumuş adam tabi mal diyemiyor şaşkın diyor jsjs
Kibar diyelim biz ona :D o kadar okudum bir faydasını göremedim
teşekkürler
Benim daha 2 hakkım kalmış ancak sevmek sevilmek güzel bir şey onu hiçbir şey diyemiyorum yıpratıyor o yüzden böyle bir şeye cesaret eder miyim Aşık olacak kadar sever miyim değer verir miyim bilemiyorum
Yaş ilerdikce daha bir olgun karşılıyorsun nerde 17 lik aklim nerde simdiki aklim
Cevap
26Cevap
Aha son hakkım kalmış incito bu da boşa giderse geçmiş olsun 😂
Senin durum nanay jsjs hemen karar verme sakin ol jsjsjs
O hakkım benimle mezara gider artık 😂
Havada uçan kuşa bile aşık olan ben. 😍
Şaka şaka biz aşk adamı değiliz. Biz gönül adamıyız.
Şu an elimde 3 tane hakkım olduğunu öğrenmiş olmanın verdiği keyfi yaşıyorum..
Sayısını hatırlamıyorum. hepsini çok sevmiştim bazen biriyle konuşurken diğerini bile çok sevmiştim ayırt etmeden ikisini de sevmiştim diğeriyle konuşurken ötekini de sevmiştim anormal bir sevgi yaşadım herhalde.🤣
Bütün kadınları aynı anda sevmek gibi bir şeyim vardı.
Bu iyi, kötü bir tecrübede olsa hipergami oluştuğu ve kendinin değerini anladığın için olağanüstü bir durum. Bir sonraki aşklar diğeri gibi asla olmuyor.
2 yıl önceydi son ve büyük bir aşktı bu.
Aşk onu görünce hissettiğim duygunun adıydı. göremeyince hissedemedim. çünkü içimdeki herşeyi öldürdü. şimdi kalbimi yokluyor hala eseri kaldı mı diye !
ben hakkımı kullanmayıp devrediyorum.
Aşk neydi bilmiyorum ya aşk uydurulmuş bir şey gibi. Çok sevmek başka da aşık oldum mu dersen onun adı aşk mıydı bilemiyorum
1 kere aşık oldum. İnsanların defalarca aşık olabileceğine pek inanmıyorum
Hiç olmadım. Daha doğrusu aşk sandıklarım aşk değildi.
1 denize aşık oldum 2 rakıya 3.. ne olacak. bakalim
bir tek toksik aşk oldu kazasız atladım gerçek aşkımı bekliyorum🙃
İnsan bir kere yanar, bi daha eski haline dönemez. Belki külleri yeniden tutuşur ama yanamaz
Aşık olduğumu sandıklarım da listeye dahil mi?
Aşka inanmam
Doların üzerindeki kel kafalı adam fena değil gibi😂😂
Devredebiliyormuz acaba bu gidişle kalacak elimde çünkü
2 kez kötü deneyim yaşamışken 3. ye cesaret edebileceğimi sanmıyorum ☺️
Yalan 👍
Aşk diye bir şey yok ne 3 ü.
İnsan bir kere aşık olur diye biliyordum ben, hakkımı kaybettim diye hayıflanırken umut ışığı oldun bana bu soruyla akakahsgsg
Bir mi naptın ya jsjsh ilk aşk çok baska kabul ediyorum ama ilkte çok malliklar yaptigimiz da doğrudur jsjsjs ikincide daha akli basinda iken üçünde pro oluyoruz jxsjjs
Daha gençsin dur çıkar karşına elbet
Palavra... Çevresinde kaç tane kaslı uzun boylu ve zengin erkek varsa kadın o kadar aşık olur...
3 hakkımı çeyizime saklıyorum
Tavşan bekliyorum ben 😅
Tavşan çok beklersin😃
Dağın yamaçlarına havuç 🥕 ekeyim ben, gelir onlar 😅
13 den sonra saymadım 🤠
Allah bereket versin😃
Sanırım bir kere oldum, gerçek aşk o kadar çok insanın başına gelmez.
2 kez oldum bakalım üçüncü olcak mı jdjdndn
Oooo desene 2 hakkım daha var
Aşkı bulmadım gitti
Ben hiç aşık olmadım.
Bilemem birkere oldu başka yok
3 oldum hakkım bitti emekliye ayrıldım
Her yıl hahsjsh
1 kere oldum 🥺
Henüz hiç
Hiç yok
3 çok ya 😅
2 kere
Level 0.
Üçüncüyü bekliyorum.
iki kere oldum
Dördüncü..
Eee zırva
3 defa oldum istediğim kadar da olabilirim
Ama yıpratıcı
Mühim olan aşktan korkmamak gerekiyor
Bir defa oldum galiba
Üçüncüydü
Hiç.
Biz daha birinciyi bulamadık
Hiç hatırlamıyorum
2 kere kaldı 1 hak
2 jdjdkdkd son hakkımı kocamda inşallah
Bence doğru değil bu
1 kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?