"Aslında en iyi aşk, değil tanımak hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır" diyor Orhan Pamuk. Görmediğiniz birine aşk duyar mısınız?

Elini tutmadığız, gözlerine bakıp dokunmadığız birine karşı bir şeyler hissedebilir misiniz? Aslında en iyi aşk, değil tanımak hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır" diyor Orhan Pamuk. Görmediğiniz birine aşk duyar mısınız?
"Aslında en iyi aşk, değil tanımak hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır" diyor Orhan Pamuk. Görmediğiniz birine aşk duyar mısınız?
Not: #ayı #ruhlu #erkekler #çok #sempatik

"Aslında en iyi aşk, değil tanımak hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır" diyor Orhan Pamuk. Görmediğiniz birine aşk duyar mısınız?
Cevapla