Hiç görmediğim, sesini bile duymadığım birini sevmiştim. Fakat aşk değildi. Hiç görmediğim birine aşık olmak istemem ve olmam. Aşık Veysel güzel söylemiş ama o zamanlar eskide kaldı. İnsanlar nesilden nesile daha da kötüye gidiyor. Menfaat ve çıkar peşinde genel olarak. Eskisi gibi sevgiler yok. Sevilmeyi hakeden yok denecek kadar az. Canımı yakanlar oldu. O yüzden düşünmüyorum.
Oldum ama sonra gördüm bazen yanılıyorsun tipi mükemmel oluyor ama sadece tipi karakteri davranışları değil bazen de ne biliyim karakterine aşık oluyorsun
imkansız değil ama zordur. nedeni ise insanı bağlayan etken o kişinin sana yaşattıklarıdır. görmeden onunla bir hayatı paylaşmadan ona bağlanamazsın. bağlanıyorsan ise yalnızlıktandır. yalnızlıktan kurtulmak için onun elinden tutarsın. boş hayaller yani.
Hayır gercek manada aşk sadece allah aikı vardır bir kula insana aşık olmak mantksızdır haaaa tabii elbette seversin lakinn bir insana kul olunmaz sadece sevdiğini söylersin asıl soruya gelince görmeden birini seveceksem işte okişi HZ MUHAMNED SALLALLAHÜ ALEYHİ VESSELAMDIR
Ya aslında kişiye ve şahıslara bağlı bazen anlatılan birine yine aşık olabilirsin Çünki elinde olan bir şey değil beyin bazen bir anda değişik duygular sergileyebiliyor kimisi vardır bir kelimesine bile aşık olursun bazıları ise soğuk ve itici gelir
En İyi Cevaplar