Bazıları ne kadar zaman geçerse geçsin, eski sevgilisini hatırladığında üzülür, bazıları sinirlenir, bazıları duygusallaşır. Üzerinden zaman geçmiş, yeniden aşık olmuş olabilirsiniz. Gene de size eski sevgili dendi mi ne ifade eder?
Yeni bir ilişkiye başladığınızda, eski sevgili sizin için ne ifade eder?
Hic evlenmedim, ama duygusal dünyama sorarsaniz sanki 5 kere evlenmis bosanmis gibiyim. 13 yil önce inailmaz derecede asik olmustum ve ayrildiktan sonra hayat bana dar geldi... ve bu arada cok sevgilim oldu ve hepside kisa sürdü... ama hic birinide, ruhsal dünyami karartacak kadar asik olmadigimi simdi fark ediyorum. Bundan bir yil önce yine inailmaz derecede bir kadina asik oldum... sevgili olma yolunda ilerlerken... yine ayrildik...(aramiz da da binlerce KM mesafe var) simdi obsesyon olma yolunda ilerliyor...
Cok kisa bir süre beraber olsak da, daha öncekilere hic benzemiyordu... sanki onun icin, digerlerine nazaran cok daha fazla özveride bulundugum. Acaba insan cok daha fazla özveride bulundugu kisiyi cok daha fazlami obsesiv bir sekilde yüceltiyor.
Yüceltmek te, onu hakir görmekte insanin kendi elinde, bunun da sosyal yasam ve insanin kendi statüsü ile bir iliskisi var... yani; Insanin bir baskasini degerlendirirken hic bir zaman genelleme yapmadan (önyargisiz), bireyleri kendi varliklari icinde degerlendirmeleri gerekiyor.
Benim; kadinin görünüse önem veren bir yapim var. Benim icin kadinin estetik görünümü cok önemli... harici bana hic cekici gelmez. Zaten öylede hic olmadi. En son asik oldugum kadin... inanilmaz derecede proporsiyon ölcüleri var... ve engüzelide kafasida DOLU... Beni obsesyöne yönelten durum ise, cekmis oldugum fotograflarinda kücük retuslar yaparak onu oldugundan cok daha güzel (aslinda ne demekse) hale getirmis olmam...
Simdi fotograflarina bakiyorum... beni benden aliyor... hayat daha da cekilmez hale geliyor. Ve su anda hayat bu sekilde devam ediyor...
Bu sorunun cevabı duruma göre değişir. Eğer terk edilmişsem ve hala seviyorsam buna rağmen başkasıyla berabersem bu sadece karşı tarafı üzmek olur. Bu durumda eski sevgili yenisinden daha çok şey ifade eder. Ama terk eden bensem ve kesin sildiysem kafamdan bitmiştir yani hiç birşey ifade etmez sadece zaman geçirdiğim için artık sadece bir anı olarak kalır...
Açıkçası ömrümde bir kez aşık olmuştum sevgili olduktan sonra bir de bakmışım aşığım, yediremedim tabii kaçtım gerçeklerden kaçtıkça daha da aşık oldum bu yüzden unutmak zor ve son sevgilime aşık oluyor gibiydim ayrılmak zorunda kaldım hâlâ sezen aksu dinlesem aklıma gelir, şarkı söylesem aklıma gelir ama şu an bir şey hissettiğimden değil yaşanmışlıklar yüzünden
Detayı baz alarak eğer dediğin gibi yeniden 'aşık olunmuşsa' eski sevgili ile bir zamanlar sevgili olduğu bile aklına gelmez insanın. Şu an ki yaşanılan ihtişamlı aşk dolu günlerin hatrına eskiler çoktan unutulmuş, denizin tuzlu karanlık sularına karışmıştır.
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
98
Cevap
93
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Arkada bıraktığım bir arkadaş. İlişkilerim de ayrılıklar nedeni bizden kaynaklanmıyordu. Ayrılmadık sadece uzak mesafeler girdi ve ben arkadaş kalmamızı istedim. Tabi direk "arkadaş kalalım" demedim. Yollarımız burada ayrılıyormuş arkanda bir açık kapı olduğunu unutma dedim. Biz sadece sevdikmi önemli olan o birbirlerini seven insanlar anca güzel bir ayrılık yaşarlar...
Deseler şimdi geçmişten güzel bir hatıra güzel bir isim beni ben olduğum için kabullenen biri birbirimize kötülüğümüz dokunmadı yoktuda...
Yenisi ile eskisi arasındaki tek fark benim için zamandır...
Eski sevgilim, yeni bir ilişkiye başlamamışsa ve hala benden hoşlandığını düşünüyorsam, başlayacağım yeni bir ilişkiyi mümkün olduğunca onun gözünden uzakta tutmaya çalışırım. Bazen beni unutmasını bekler ve yeni ilişkiye başlamam. Bana verilen sevgiye son derece saygılı olmaya çalışırım.
bana hic bir sey ifade etmiyor... edenleride anlayamiyorumm. benim yaklasimim iliski esnasinda tam guven ve ictenlik soz konusu... lakin benim iliskilerim hep karsindakinin yalanini yakalamam ile bitmistir... bu nedenle benim guvenimi ufacik bir yakan dahi olsa sarsan biri benim icin bir hic olmaktadir... garip bir sekilde cok deger verdigim o kisi bir hice donusmektedir...
Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür demiş bir büyüğümüz.. Bence Her ilişki bir sonrakine hazırlıktır. Bu yüzden başlangıçtan bitişe kadar hiçbiri unutulmaz.. Hiçbir şey diyebilirsin ama cümle bile bir duyguyu belli etmez mi? İnsan doğası gereği olayları unutabilir ama duygu unutulmaz. Benim için duygu karmaşasını ifade eder..
Yeni bir ilişkiye başladıysam zaten aklımda hala eski sevgilim varken yeni bir ilişki içine girmem önce onu tamamen aklımdan çıkarmam gerek ama tamamen unuttuysam onu yeni ilişkim varken benim için hiçbirşey ifade etmez hayatım teşekkürler (:
Soruya cevaben ise; ''eskiye dairin sevdiğimi yaralamasına izin vermem ben.''
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
canım gibi gördüğüm herşeyimi paylaştığım bir insan yabancılaşmis bana üstelik de zarar vermiş yeni bir sevgilim olduğunda benim için ifade edeceği tek şey hayatımın dersi oldu cezası cefası oldu yarası oldu ve başka bir kişi yaralarımı sardığı için kısacası gözümde bir hiç olurdu...
yani sonucta onunlada biseyler yasanmis ama bu aslinda iliskinin nasil bittigine bagli severek mi bitti nefret ederek mi uzulmek ya da sinir olmak icin bu nedenler onemli bence nefret ederek ayrikdigim birini gordugumde neden uzuleyim ki?
dusunmem sadece arada aklima gelir. ama hic bir sekilde icimde bir his olmaz cunku tek eslilikten yanayim ve birisi hayatimdayken eski olan kimseye karsi hislerim kabarmaz
tükürdüğümü yalamam giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir kardeş hani pandalar tatlı olabilir ama kimse bizede çirkin diyemez yunusların intihara meilli olması bizim piskopat olmadığımız anlamına gelmez bunlar hep birbiriyle bağlantılı konular
Ayrıldıktan sonra, bitmiştir zaten. O tür sıfatlara gerek yok, o da bir geçmişten insan evladı işte. Bir. ilişkide eskisini düşünmek duygusal triplere falan girmek, saygısızlıktır, saçmalıktır. Böyle şeyler görüldüğünde çat diye bırakırım.
Seviyorum, o'nun yeri ayrı. Yeni gelecek kişi içimi bilemez, o'nunla da iyi olurum, severim o'nu. Ama içimde hep kalacak diğeri de, çünkü evlenmek istediğim o eski olandı.
Karşına daha iyisi çıktığında ve çok daha düzgün huzurlu bir ilişki yaşadığında, eskilerin hiç bir önemi kalmıyor. Adı, herhangi bir çağrışıma sebep olmuyor.
Eski sevgililerim oldu ve aşık olduğum adamlayken eskisini asla hatırlamadım (belki çokda ciddi değildi öncekiler). Ama bu defa onu hatırlarmıyım görecez.
Sweeney todd fotografına bayıldım cunku filme bayıliyorum bu birincisi, ikincisi eski sevgilimi unutmadıysam yeni iliskiye baslamam saygısızlık ve koca bir yalan olur.
yeni sevgiline davranırken eskiden de izler bulursun zor toparlanırsın ama sonra başarırsın
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Eger baskasina asik olduysam, bu demektir ki artik eskisi kalbimde degildir. Kalbimde olmayan biri uzulmemde, sinirlenmemde cunki kalbim baskasi icin atiyor.
En İyi Cevaplar