Yas farki vardi aramizda ayrildik seni seviyorum ama olmaz dedi ben senin hayatinda bir engelim dedi ayrildi.
Seviyordur
Sevmiyordur
Zaman bazen engeldir, Seni dusunmustur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
seven insan icin zor bir durum hayat şartları maddi manevi durumu hersey etkiler ileriye dönük şeyler yapmak icin
yinede isterse hepsinin uztesinden gelir seven terk etmez bana göre
İleriyi düşünmüştür olabilir engel, belki doğrudur yaptığı ama biz bilemeyiz.
Zaten ileriye yonelik dusundu issizdi is bulcamda evlencemde cok zaman vardi onunde haliyle yas geciyor.
Kandirildim yani bende vaktini gecirdigim biri oldum😒
Şöyle ki bazen şartlar elverişsizdir.
Evet oyle olsun istiyorum beklemiyorum ama olsun terkedilmek aci😢
Haklısın. Elinden gelecek bir şey var mı?
Hayir yok malesef😒
Cevap
12Cevap
Beter olsunlar...
Değer bilmeyenler zor bulunan aşkı heba edenler
Yeterli değil verdiğiniz bilgiler
bahane ancak
Evet
neden sevmesin olmayınca olmaz
zaman bazen engeldir.
Sevmiyordur seven kişi ayrılmaz
üzülme diye bahane uydurmuş
seven terketmez
Yaş farkı ne kadardı?
Senin yaşına bakınca o kaç yaşında ki.
Seni bırakmış. Evlimi
mal sevgilinin annesine selam :D
😄artik sevgilim degil
Sevmiyordur.
Sacma
Yalannnn
Sevmiyor tabı
@flowercool aceleye ne gerek var
Olabilir ben ilk adım atmisim kız başıma merhaba demişim. Ki cesaretliyim. En azından ark olarak konuşabilirdi
@flowercool guzel misin guzeli diş görünüş onemli bu durumda :) ama sen teklif edıp o kabul etmemesi cok ımkansız gıbı bı sebebi var
Cok ortak yönümüz var. Hep bakar bende ona. Yeni sevgilisinden ayrıldığını ve yeniden aynı acıları yaşamak istemediğini söyledi. O anlık ben bunu konuşmayalım olarak anladım. Ve engel bastim. Nasıl gittiğim yere kadar geldi ama bakmiyorum
Madem unutmamış görür o umursamama taktigi
@flowercool sen dış görünüşünü begeniyor musun
Onun evet milli sporcu kendi. Bizim okulda. Evet
@flowercool senı dıyorum sen guzel msiin. Ama cocuk sporcuysa hayır demesı normal
Bende sporcuyum kickbox yapıyor bende oyle
Ama bende o ego yokkk
@flowercool sen benim soruya gel burda tartişmayalım soru sahıbı rahatsız olmasın
@flowercool sende her yerdesın
Görüşler benim için önemli. Degerlendiriyorun
@flowercool hım cok degişik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar