Kaynanamla Altli ustlü oturuyorum ve cok yoruldum bu durumu yasayan var mi?

Kizlar ben daha 6 aylik evliyim ve kaynanamla altli üstlu oturuyorum. benin kocam tek erkek ve kaynanam ona baya bir düskün ilk baslarda cok buyuk sorunlar yasadik hala da yasiyoruz. Ben kocama annesinj sevmedigimi bizzat soyledim cunku o da beni kiskaniyor ve sevmiyor biliyorum. Evimde otursam dert oturmasam dert ciksam dert cikmasm dert. Kocam ona vakit ayirayim istiyor mevbur inip cikiyorum. e bekar gorumcem onun yaninda duruyor o olmasaydi hep biz yaninda kalirdik bu bir arti bisim icin. O da bir yerlere gidince annemi yalniz birakmayin diye tembihliyor. Kaynanam da elden ayajtan dusme birisi degil boyle demelerine sinir oluyorum orda yatalim kalkalim istiyor gezmeye gidince. Benim kaynaam da cok cahil bir kadin oturup yaninda durmak beni strese sokuyor 3 aylik hamileyim rahat bir hamilelik yasamak istiyorum ama cok bunaldim kocam da beni anlamiyor anneme hee de gec diyor ama oyle olmuyor ne yazik ki lutfen bana yardjm edin ne yapmaliyim 😓😓😓
Kaynanamla Altli ustlü oturuyorum ve cok yoruldum bu durumu yasayan var mi?
Cevapla