Çok yıprandım artık dayanamıyorum. Annem neden böyle?

Ben okul öncesi mezunuyum. Yani aile nasıl olur , aile yapısının önemi , çocuk yetiştirme konusu benim alanım. Çalışıyorum anneler o kadar mükemmel ve düşkün ki çocuklarına engelli çocuğu için bile canını verecek olan anneler var. 26 yaşındayim nişanlıyım çok sorguluyorum hatayı benim annem çok farklı. Taa üniversite mezuniyetime kadar hem okudum hem çalıştım hemde evde yemeğimi yaptim. Hep kimseye yük olmamak için mücadele ettim. Yinede yaranamadım anneme. Çok incitiyor beni. Çok kırıyor. Bir gün olsun Allah razı olsun sende bana şu kadar yaptın demedi. Dememesi de zoruma gitmiyor. Ama en azından beddua etmese. Bana , nişanlıma , onların ailesine... Ağlıyorum şu an namaz da dua ediyorum. Kaç kez karşıma aldım konuştum işe yaramadı. Ben ona ne yapmış olabilirim. Neden? Diğer kardeşlerim ile bir tık daha iyi. Lütfen bana yardım edin ben ne yapayım?
Çok yıprandım artık dayanamıyorum. Annem neden böyle?
Cevapla