Sürekli geri dönüp duran eski sevgili? Lütfen açıklamayı okuyun?

1 yıl önce ayrıldıgım eski sevgilim şöyleki benden kendisi ayrıldı sonra ben tabi barışmak için çabaladım olmadı bıraktım onu unutmaya calıstım ama sürekli bir arkadaş olma çabasındaydı sürekli mesaj atıyodu 1,2,3 ay sonra sürekli böyleydi sonra arkadaş oldum ama hatamı anlayıp arkadaslıgımı bırakıp bidaha görüşmedim aradan 5 ay geçti tekrar mesaj attı neden benimle konusmuyosun bir sorun mu var gibi yüzsüzce böyle bir tavır sergiledi konuştuk felan bu meseleyi ve bidaha beni rahatsız etmemesini söyledim o da sen bilirsin konusmak istemiyosan seni zorlayamam gerekte yok zaten konusmamıza hayatında basarılar umarım mutlu olursun dedi ve daha mesaj atmadı bana attıgı konusmalarındada hep bir eskileri açma sürekli ilişkilerden kendi ilişkilerinden konusma felan sizce neden böyle yapıp duruyor?
Sürekli geri dönüp duran eski sevgili? Lütfen açıklamayı okuyun?
Cevapla